Wat vind jij van Homoseksualiteit???

Level 7 77%

Nog 167 XP voor level 8

homo's hetero's lesbo's i don't give a damn als bijv 1 van me vrienden op jongens valt so be it even goeie vrienden, en dat geldt wmb voor alle homo's

Level 17 90%

Nog 418 XP voor level 18

homo's zijn russische geheime agenten die allergisch zijn voor vrouwen en een andere cover up verzinnen

Level 27 98%

Nog 211 XP voor level 28

Mensen moeten gewoon zelf weten waar ze op vallen, ik stoor me er niet aan. Als zou blijken dat een van mijn vrienden homo was (of een vriendin lesbisch), dan zou ik echt niet ineens zeggen "okay, fijn leven verder, houdoe"... gewoon even goede vrienden.

De Gayparade heb ik nooit echt naar gekeken eigenlijk, ik heb niet het minste benul van wat daar gebeurd (vind ik dat erg?), maar ik kan me voorstellen dat ze iets voor zichzelf willen hebben ofzo? Dat ze een dagje kunnen laten zien dat ze homo zijn of whatever... (ik zal er wel meer van moeten weten wil ik er wat over kunnen zeggen :) ). Mischien zouden ze het minder overdreven kunnen doen, in plaats van het af te schaffen?

Level 7 77%

Nog 167 XP voor level 8

Mensen moeten gewoon zelf weten waar ze op vallen, ik stoor me er niet aan. Als zou blijken dat een van mijn vrienden homo was (of een vriendin lesbisch), dan zou ik echt niet ineens zeggen "okay, fijn leven verder, houdoe"... gewoon even goede vrienden.

De Gayparade heb ik nooit echt naar gekeken eigenlijk, ik heb niet het minste benul van wat daar gebeurd (vind ik dat erg?), maar ik kan me voorstellen dat ze iets voor zichzelf willen hebben ofzo? Dat ze een dagje kunnen laten zien dat ze homo zijn of whatever... (ik zal er wel meer van moeten weten wil ik er wat over kunnen zeggen :) ). Mischien zouden ze het minder overdreven kunnen doen, in plaats van het af te schaffen?

juh er gewoon meer een soort van festival van maken => zoiets als love parade ofzo gewoon met een hele kudde mensen fun hebben

Level 25 98%

Nog 141 XP voor level 26

Homoseksualiteit bij mannen vind ik walgelijk. ik heb er niks op tegen, zolang ze me maar met rust laten.

Homoseksualiteit bij vrouwen is een ander verhaal, maarja duh ik val ook op vrouwen en vindt ut ook een stuk normaler eigenlijks.

Mannelijke homo's zijn gewoon ''ranzig'' ''vies'' noem maar op...

Level 18 89%

Nog 488 XP voor level 19

dat vind ik dus heel eng klinken in dit topic he... ga alsjeblieft niet achter mij staan... :P

:D

Zijn stelling natuurlijk he :P

Level 1 38%

Nog 16 XP voor level 2

Basically wat seymour zei.

Ik kan niet tegen mannelijke homo's .... dus.. :)

Meestal krijg ik dan een gevoel van misselijkheid.

Level 46 97%

Nog 906 XP voor level 47

No probs zolang ze maar niemand lastig vallen. Voor de rest maakt het me geen "flikker" uit:P.

Level 24 95%

Nog 374 XP voor level 25

Aan de andere kant vraag ik me wat af. Is seks met dieren verboden? Niet dat ik me dat afvraag omdat ik zelf geil op de kat van de buren ofzo, maar als dat verboden is, waarom mag seks met mensen van hetzelfde geslacht dan wel? Als je A zegt moet je ook B zeggen, of geen van beiden. We hebben vrijheid van meningsuiting en van godsdienst, dus dan ook van seksuele geaardheid. Maar waarom mag het dan niet met dieren? Of mag dat dus wel?

Level 35 97%

Nog 444 XP voor level 36

Naar mijn weten mag het niet.

Ik denk dat ik een beetje een schijnheilige homo mening heb.

Het mag allemaal wel, maar niet in mijn achtertuin.

Geen gayparades, geen reclame op de TV of in de krant, geen gezoen op straat, geen afwerkplekken in parken etc.

Level 20 96%

Nog 202 XP voor level 21

Ik sta achter Aart.

hier heb ik geen problemen mee :P:P:P

nu ff serieus: niks tegen homo's!

Level 6 78%

Nog 120 XP voor level 7

LOL @ Rasec

Ik heb er niet echt problemen mee dat ze er zijn, als ze me maar niet lastigvallen en niet zo overdreven de aandacht trekken (gayparade etc) Dat soort dingen vind ik echt walgelijk.

Daarnaast las ik een tijdje geleden over een artikel (dno waar het stond) dat homo's een verschil hebben in hun hersenen met hetero's , namelijk dat het vrouwelijke deel "meer" ontwikkeld is en het mannelijke deel "minder", en daaruit is de term "verwijfd onstaan" . Maar, veel mensen maakten daaruit op dat die professor die dat onderzocht had, dat hij homo's "minder ontwikkeld" noemt en daarmee discrimineert. Maar dat was weer met een sisser afgelopen en daarna is er vrijwel niet meer over gepraat.

Level %

Nog XP voor level

Aan de andere kant vraag ik me wat af. Is seks met dieren verboden? Niet dat ik me dat afvraag omdat ik zelf geil op de kat van de buren ofzo, maar als dat verboden is, waarom mag seks met mensen van hetzelfde geslacht dan wel? Als je A zegt moet je ook B zeggen, of geen van beiden. We hebben vrijheid van meningsuiting en van godsdienst, dus dan ook van seksuele geaardheid. Maar waarom mag het dan niet met dieren? Of mag dat dus wel?

Nee, seks met dieren mag niet. Seks met kinderen onder de 16 jaar mag ook niet. In Nederland is geen enkele sexuele voorkeur verboden. Je mag er wel dus voor uitkomen dat je pedofiel bent of graag met dieren shagt. Het uitvoeren hiervan is wel strafbaar.

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Als je sex hebt met iemand van 16 kunnen die ouders je toch aanklagen?

Level 20 96%

Nog 202 XP voor level 21

Homoseksualiteit bij mannen vind ik walgelijk. ik heb er niks op tegen, zolang ze me maar met rust laten.

Homoseksualiteit bij vrouwen is een ander verhaal, maarja duh ik val ook op vrouwen en vindt ut ook een stuk normaler eigenlijks.

ik snap dat dit jou mening is, maar als homo's dit lezen worden ze niet echt happy lijkt mij! zo wordt het misschine moeilijker voor hun om er voor uit te komen, zo gaan ze misschien denken dat iedereen het vies vind, en dat ze freaks zijn,

wat niet zo is!

ik geef ook toe dat ik liever niet kijk naar zoenende mannen, maar ik kijk liever ook niet naar zoenende ouders, enzo...

het gaat mij eigenlijk niet zo zeer om dat ik het vies vind dat mannen elkaar zoenen, ik vind gewoon niet zo smakelijk dat ze in elkaars aars gaan zitten, nu wil ik niet stom overkomen, dus zeg ik er maar bij dat ik het ook niet smakelijk vind als gasten in vrouwen aarsen gaan zitten.

de aars is gewoon exit only voor mij,

anderen doen maar wat ze willen

Level 10 98%

Nog 27 XP voor level 11

Sorry hoor maar dit vind ik dus helemaal nergens op slaan. OMdat je het geil vond om naar 2 zoenende vrouwen te kijken mag dat van jou wel en vind je dat normaal. Maar zodra 2 mannen dat doen is dat ranzig.

Persoonlijk maakt het mij echt totaal niets uit wat iemands geaardheid is. Net zoals Usako vind ik het wel schattig als ik zoenende mensen zie, al moet ik bekennen dat ik 2 zoenende (knappe) mannen wel uhm leuker vind :D (niet voor niets shounen ai megami ;))Ik ben zelfs nog steeds op zoek naar een gay best friend, because every girl needs a gay best friend!

Anyway mijn persoonlijke overtuiging is dat je verliefd wordt op een persoon, en dat het niet uitmaakt of diegene een man of een vrouw is of welke huidskleur diegene heeft.

Verder vind ik dingen zoals een gay parade erg leuk, en ik ben ook van mening dat ze nodig zijn. En natuurlijk zijn er geen hetero parades want die zijn door iedereen geaccepteerd. Dingen zoals de gay games en de gay parade zijn er juist voor dat homo's meer geaccepteerd worden.

Dan kan je wel zeggen van ja als ze in strings op bootjes staan te dansen dan helpt dat niet echt, maar stel je voor dat je tegen niemand mag/kan zeggen dat je op mensen van hetzelfde geslacht valt. Anders dan word je verstoten, iedereen die je kent en waarvan je houdt wil niet meer met je omgaan. En dan krijg je de kans om 1 keer per jaar uit je dak te gaan en jezelf te laten zien zoals je bent. Dan is het toch niet zo heel erg gek dat je dit soort "excessen" krijgt?

Probeer je eens in een ander te verplaatsten ipv ze alleen maar af te zeiken of je voor te doen als een homofoob

De gay games zijn net zoiets, in veel landen word je gestenigd of doodgeknuppeld als je homo bent. Op deze manier kunnen mensen uit alle landen uitkomen voor geaardheid en actie voeren voor de manier waarop ze behandeld worden.

En waarom zou je als jongen gelijk worden lastiggevallen door jongens die ook op jongens vallen. Ik bedoel jij bespringt toch ook niet elk meisje wat je ziet (of meisjes elke jongen) Waarom zouden homo's daarin anders zijn?

Ik vraag me af hoeveel mensen dit hele stuk hebben gelezen :P en degene die dat hebben gedaan, ik zou het leuk vinden als jullie erop reageerden.

Level 20 96%

Nog 202 XP voor level 21

ik bhe het gelezen!

woei! damn ik hbe in jaren neit zoveel gelezen :P

ontopic:

is het waar dat vrouwen gay pron kijken?

voor de rest ben ik het wel aardig emt je eens!

wat je over de gayparades zei. zo hbe ik er deels nog niet anar gekekn.

ik heb er eignelijk nisk op tegen, ik vind die parade net zo stom als alle andere. ben gewoon geen parade lievfhebber. niet omdat het gayparade, ik vind alle parades stom! :P

wel goed dat ze zich zo schaamteloos kunnen uiten!

Level 43 99%

Nog 79 XP voor level 44

Sorry hoor maar dit vind ik dus helemaal nergens op slaan. OMdat je het geil vond om naar 2 zoenende vrouwen te kijken mag dat van jou wel en vind je dat normaal. Maar zodra 2 mannen dat doen is dat ranzig.

Mjah het is allebei net zo abnormaal idd. Alleen is het obviously voor een jongen veel smeriger om naar zoenende mannen te kijken, wat dat betreft zegt ie niets raars.

Persoonlijk maakt het mij echt totaal niets uit wat iemands geaardheid is. Net zoals Usako vind ik het wel schattig als ik zoenende mensen zie, al moet ik bekennen dat ik 2 zoenende (knappe) mannen wel uhm leuker vind (niet voor niets shounen ai megami )Ik ben zelfs nog steeds op zoek naar een gay best friend, because every girl needs a gay best friend!

Euh wat is shounen ai megami?

Verder heb ik niet veel tegen mensen met een afwijkende geaardheid, zolang ze het allemaal maar binnenshuis en in privesferen houden.

Als ze in het openbaar gaan lopen kleffen of erger, waar kinderen dat kunnen zien, heb ik daar dus wel een probleem mee.

Anyway mijn persoonlijke overtuiging is dat je verliefd wordt op een persoon, en dat het niet uitmaakt of diegene een man of een vrouw is of welke huidskleur diegene heeft.

Hmmmmjaaja, dat gaat voor mij in ieder geval niet op. Natuurlijk maakt het wel uit of het een vrouw of man is, naast de fysieke verschillen hebben mannen & vrouwen een heel ander karakter enzow.

Verliefdheid is tot op zekere hoogte oppervlakkig, het is niet genoeg om een echte relatie op te bouwen. Maarja, zo werkt het nou eenmaal bij pubers:

- Jongens willen alleen maar neuken.

- Meisjes willen alleen maar verliefd worden.

Er is meer, U'll figure that out ;)

Most people do when they grow up...

Verder vind ik dingen zoals een gay parade erg leuk, en ik ben ook van mening dat ze nodig zijn. En natuurlijk zijn er geen hetero parades want die zijn door iedereen geaccepteerd. Dingen zoals de gay games en de gay parade zijn er juist voor dat homo's meer geaccepteerd worden.

Hmm ik vind de gay parade helemaal niet leuk, maar goed, dat ben ik. Mensen die een hekel hebben aan homo's, krijgen een grotere hekel aan homo's. Mensen die geen hekel hebben aan homo's, vinden het leuk.

Acceptatie wordt dus niet gestimuleerd, het netto-resultaat is ongeveer nul.

Dan kan je wel zeggen van ja als ze in strings op bootjes staan te dansen dan helpt dat niet echt, maar stel je voor dat je tegen niemand mag/kan zeggen dat je op mensen van hetzelfde geslacht valt. Anders dan word je verstoten, iedereen die je kent en waarvan je houdt wil niet meer met je omgaan. En dan krijg je de kans om 1 keer per jaar uit je dak te gaan en jezelf te laten zien zoals je bent. Dan is het toch niet zo heel erg gek dat je dit soort "excessen" krijgt?

Probeer je eens in een ander te verplaatsten ipv ze alleen maar af te zeiken of je voor te doen als een homofoob

Het is wel gek dat je excessen krijgt, omdat ze daarmee laten blijken dat ze totaal schijt hebben aan normale mensen. Ze hebben die ranzige taferelen maar te accepteren, als je dat niet doet ben je "homofoob" en "kan je je niet in hun situatie verplaatsen". Onzin.

De gay games zijn net zoiets, in veel landen word je gestenigd of doodgeknuppeld als je homo bent. Op deze manier kunnen mensen uit alle landen uitkomen voor geaardheid en actie voeren voor de manier waarop ze behandeld worden.

De gay games, nog zoiets belachelijks. Dat ze dan gewoon met de olympische spelen meedoen, sport bedrijven op hoog niveau enzow, en dan ervoor uitkomen dat ze homo zijn.

Dat leidt tot acceptatie, veel meer dan als er een stel ranzige figuren elkaar ligt te pijpen op een rondvaartboot.

En waarom zou je als jongen gelijk worden lastiggevallen door jongens die ook op jongens vallen. Ik bedoel jij bespringt toch ook niet elk meisje wat je ziet (of meisjes elke jongen) Waarom zouden homo's daarin anders zijn?

Hmmwoah er zijn zeker genoeg jongens die meisjes lastig vallen, moet jij toch wel weten?

Ik heb het zelf aan den lijve ondervonden, dat lastigvallen. En dat soort dingen ga je veel meer krijgen naarmate homoseksualiteit meer geaccepteerd wordt, van mij hoeft dat dan ook niet zo nodig.

Ik vraag me af hoeveel mensen dit hele stuk hebben gelezen en degene die dat hebben gedaan, ik zou het leuk vinden als jullie erop reageerden.

Heheh leuk? Reken er maar niet op dat ik het je gemakkelijk maak meis ;)

Level 13 96%

Nog 85 XP voor level 14

Zolang ze me niet bij mijn kont grijpen , heb ik er geen problemen mee .

Tenzij ze echt zo extravagant gaan doen en je uitdagen , ik ben namelijk taxichauffeur en soms krijg je wel eens 2/3 in het ergste geval 4 flikkers in je taxi .

Als ze alleen zijn houwe ze meestal hun bek , maar zodra ze met ze meerdere zijn worden ze bijdehand .

En dan kan ik wel eens zwaar uitvallen naar die mensen .

Ik meen het meestal niet wat ik zeg , maar ik probeer ze toch echt wel te raken met mijn woorden .

Level 20 96%

Nog 202 XP voor level 21

Als ze in het openbaar gaan lopen kleffen of erger, waar kinderen dat kunnen zien, heb ik daar dus wel een probleem mee.

weer zo'n opmerking. dit kan hard aankomen.

ik vind mensen die in het openbaar zoenen zoiezo niet echt chill. tenminste ik kijk er niet naar, ik vind niet smakelijk. welke sex met welke sex nou zoent. (behalve als het interssant wordt :P)

maar ze hebben gelijke rechten. iedereen mag overal met iedereen zoenen.

Level %

Nog XP voor level

<blockquote><b>Quote: </b>Originally posted by NuclearGoat on 29 augustus 2003Als ze in het openbaar gaan lopen kleffen of erger, waar kinderen dat kunnen zien, heb ik daar dus wel een probleem mee.<hr>

weer zo'n opmerking. dit kan hard aankomen.

ik vind mensen die in het openbaar zoenen zoiezo niet echt chill. tenminste ik kijk er niet naar, ik vind niet smakelijk. welke sex met welke sex nou zoent. (behalve als het interssant wordt :P)

maar ze hebben gelijke rechten. iedereen mag overal met iedereen zoenen.

<hr></blockquote>

Ze zouden er wel rekening mee kunnen houden dat het voor sommige mensen als shockend ervaren kan worden. Geldt ook voor niet homosexuelen.

Level 18 91%

Nog 425 XP voor level 19

Wat mij altijd opval is dat onder het woord 'homoseksuelen' alleen homo's en lesbiënes onder vallen.

Terwijl er nog altijd mensen lopen wie op beide vallen.

Maar ik kan hier niet echt een mening over geven aangezien ik er zelf zowat onder val ^^'

Level 13 96%

Nog 85 XP voor level 14

Je bedoeld dat je bi-sexueel bent Sylvano ??

Level 18 91%

Nog 425 XP voor level 19

Ja en daarom zou ik er geen mening over kunnen geven.

Level 13 96%

Nog 85 XP voor level 14

Je kan wel je meining geven , maar volgens mij is het wel moeilijk .

Omdat je toch beide kanten kent .

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.