Centraal Import & Webshop Topic

Level 19 89%

Nog 566 XP voor level 20

Ik heb nu een paar keer iets bij dvdboxoffice besteld. Op zich weinig problemen mee (qua belasting enzo) alleen als ik meerdere dingen bestel, sturen zij ze altijd apart op, soms zit er wel een maand tussen. Dat is soms wel kut, want dan betaal je meer verzendkosten. De dingen die je koopt zijn altijd wel goed aangekomen, en het cancelen van orders is ook geen punt.

Level 23 96%

Nog 249 XP voor level 24

Ik heb nu een paar keer iets bij dvdboxoffice besteld. Op zich weinig problemen mee (qua belasting enzo) alleen als ik meerdere dingen bestel, sturen zij ze altijd apart op, soms zit er wel een maand tussen. Dat is soms wel kut, want dan betaal je meer verzendkosten. De dingen die je koopt zijn altijd wel goed aangekomen, en het cancelen van orders is ook geen punt.

Meer verzendkosten? Shipping is bij dvdboxoffice toch gratis? Althans, de gewone shipping dan.

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Meer verzendkosten? Shipping is bij dvdboxoffice toch gratis? Althans, de gewone shipping dan.

De gewone shipping is wel gratis maar dat duurt ook langer dan per koerierservice, staat in de voorwaarden van www.DVDboxoffice.com dat bestelling per koerier niet worden vastgehouden totdat het compleet is, je moet dus 5 keer betalen als je bestelling in vijfen wordt opgestuurd.

Is trouwens niet alleen bij www.DVDboxoffice.com zo hoor, dit doen veel bedrijven.

Level 17 95%

Nog 210 XP voor level 18

Ok ik heb nog een vraag over Ebay.

Moet een verkoper het product verkopen aan de hoogste bieder?

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Ok ik heb nog een vraag over Ebay.

Moet een verkoper het product verkopen aan de hoogste bieder?

Ja, een veiling is bindend. Als de koper/verkoper later alsnog de deal afzegt word dat vaak gemeld en komt dat bij je feedback te staan. Je kan ook negatieve feedback van de andere partij verwachten dan.

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Tenzij er een gegronde reden is of een misverstand. Dat je bijvoorbeeld vanuit NL bied op een auction waarbij staat "Only ships to America" oid dan kan de verkoper het ontbinden.

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Tenzij er een gegronde reden is of een misverstand. Dat je bijvoorbeeld vanuit NL bied op een auction waarbij staat "Only ships to America" oid dan kan de verkoper het ontbinden.

Dat soort geintjes zijn echt heel irritant, zowel voor verkoper als voor andere bieders. Dit levert gegarandeert negatieve feedback op van een amerikaanse powerseller. Lees voordat je op een object biedt altijd de hele advertentie door, als er nog dingen onduidelijk zijn mail dan eerst naar de verkoper voordat je een bod uitbrengt zo veroorzaak je geen probleem voor de verkoper en bescherm je jezelf tegen een teleurstelling.

Level 17 95%

Nog 210 XP voor level 18

Waar kon je ook al weer Australische ps2 games halen?

Australië was toch ook PAL?

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

Level 34 98%

Nog 333 XP voor level 35

Argh lik-sang is wel traag, zit al een week op JSS te wachten.

Level 38 99%

Nog 185 XP voor level 39

Huh, gaat de Micro in de VS 130 dollar kosten?? Hier wordt ie toch 99 euro?? Sinds waneer worden wij niet genaaid??

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

Haha, ze naaien je denk ik gewoon met pre-orders voor te veel geld.

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Huh, gaat de Micro in de VS 130 dollar kosten?? Hier wordt ie toch 99 euro?? Sinds waneer worden wij niet genaaid??

Lik-sang zit niet in de VS maar in Hongkong, Hardware is bij lik-sang nooit zo heel goedkoop omdat de aziatische markt best wel sterk is vergeleken met die van de VS waardoor in dollars het daar duurder is dan in de VS zelf

Level 60 98%

Lik-sang = ook uitkijken voor invoerrechten. Ik bestel liever niet meer bij online ketens..

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Lik-sang = ook uitkijken voor invoerrechten. Ik bestel liever niet meer bij online ketens..

Ligt meer aan de expiditeur dan aan de winkel, feit is gewoon dat je BTW moet betalen (zitten geen invoerrechten op games en consoles), als je het niet hoeft te betalen heb je gewoon mazzel. Als je kan kiezen neem dan EMS in plaats van UPS, worden veel minder vaak onderschept.

Level 60 98%

Ja klopt maar lui als Lik-sang sturen zelden een zending als Gift.

Mijn ratio is ongeveer; Ebay 100 bestellingen 0x btw betaald.

Lik sang, play asia etc 10 bestellingen 2x btw betaald.

Vandaar dat ik dus liever op ebay koop, ook nieuw spul. Standard Economy Airmail is trouwens ook minder kans op onderscheppingen. Is hetzelfde als EMS behalve dat je het niet kunt tracken maar is wel vaak 2x zo goedkoop (dit verschilt per seller).

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Ja klopt maar lui als Lik-sang sturen zelden een zending als Gift.

Mijn ratio is ongeveer; Ebay 100 bestellingen 0x btw betaald.

Lik sang, play asia etc 10 bestellingen 2x btw betaald.

Vandaar dat ik dus liever op ebay koop, ook nieuw spul. Standard Economy Airmail is trouwens ook minder kans op onderscheppingen. Is hetzelfde als EMS behalve dat je het niet kunt tracken maar is wel vaak 2x zo goedkoop (dit verschilt per seller).

Standard economy duurt ook veel langer, het is maar hoe graag je het wil..

Bepaalde verkopers op ebay zijn inderdaad zeer relax, kijk alleen goed uit voor de verzendkosten.

Heb laatst nog atelier iris voor een vriend besteld, binnen 3 dagen binnen en net 7 euro verzendkosten. Je lacht je rot met die prijzen vergeleken met europa :lol:

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Om deze maar weer eens een schopje te geven (heb er niet voor jan-lul zoveel moeite voor gedaan :P) maar weer even wat ervaringen:

http://www.NCSXshop.com

Tweemaal Shadow of the Colossus besteld tijdens de release en keurig geleverd in een supernette verpakking en ook nog eens verzonden als gift met een veel lagere waarde, dit is een "service" die je weinig ziet bij de wat grotere winkels.

Verzendkosten zijn 10 Dollar voor een spel en 5 Dollar voor elk volgend spel.

Ook via Ebay weer wat spulltejes gekocht uit de VS en met PayPal betaald, dan ben je volledig verzekerd en het gaat ook nog eens net zo makkelijk als iets bestellen in Nederland, let wel even op de gerekende verzendkosten natuurlijk ;)

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

www.NCSXshop.com weer gebruikt om Dragon Quest VIII te bestellen voor de ps2. De site was niet de goedkoopste aanbieder (60 dollar incl. verzenden) maar had het spel na 3 of 4 dagen al in huis. Het spel zit verpakt in een kartonnen box dus was het ingepakt in een bubbeltjesfolie en dat in een grote verstevigde doos gedaan. Pakket was net zo groot als een grote ps2.

Super verpakking zoals ik die nog nooit heb meegemaakt, hier betaal ik graag iets extra voor in combinatie met de snelle levering.

(ik blijf kicken want ik weiger het topic dood te laten gaan :P)

Moderator
Level 44 99%

Nog 34 XP voor level 45

Ik had DQVIII bij Videogamesplus gehaald. Ik was zo'n 49 euro incl verzending kwijt en had de game 4 dagen na de release binnen.

Hij zat niet zo mooi verpakt in een doos als jij had. Maar enkel in een bubbelenveloppe. Maar hij is bij mij heel aangekomen :)

Level %

Nog XP voor level

Ik word er knetter gek van. Alle vette PS2 games (Dragon Quest VIII, Radiata Stories, Shadow of the Colossus, Soul Calibur III, Atelier Iris: Eternal Mana, Magna Carta: Tears of Blood en straks natuurlijk Final Fantasy VII: Dirge of Cerberus, Final Fantasy XII, Kingdom Hearts 2, Tales of Legendia en Shadow Hearts 3) komen in Amerika veel eerder uit. En de boxart is vaak mooier en de spellen zijn ook nog eens goedkoper. Soms (zoals Radiata Stories) komt een spel niet eens in de EU uit.

Daarom wil ik graag een PlayStation 2 slimline uit Amerika importeren. Wie heeft er hier een US PS2 en waar heb je em vandaan? Via internet geimporteerd? Bij een importwinkel (ForeGames bijvoorbeeld (199eu)? Of zelf meegenomen uit Amerika? Wat was je kwijt?

Level 30 97%

Nog 372 XP voor level 31

Ik heb bijdvxboxoffice op 3 november mario and luigi en animal crossing besteld. Redelijk op tijd lijkt me zo, mario en luigi is maandag uitgekomen en animal crossing op 6 december. Heb nu alleen nog niks gehoord van dat mario and luigi verstuurd is, nog even achtwachten dan maar.

Iemand anders ervaring met deze site?

Moderator
Level 44 99%

Nog 34 XP voor level 45

Ik heb bijdvxboxoffice op 3 november mario and luigi en animal crossing besteld. Redelijk op tijd lijkt me zo, mario en luigi is maandag uitgekomen en animal crossing op 6 december. Heb nu alleen nog niks gehoord van dat mario and luigi verstuurd is, nog even achtwachten dan maar.

Iemand anders ervaring met deze site?

Je moet er rekening mee houden dat ze daar 8/9 uurtjes vroeger leven he.

Misschien dat je in de loop van de avond (bij hun in de loop van de middag) een mailtje krijgt dat die verstuurd is. Ik weet namelijk niet of dvdboxoffice op de release al verstuurd?

Mijn windows klok stond een dag te vroeg, dus ik dacht het vandaag de 28e was -_-'

Mn bericht zou in dat geval dus iets logischer zijn :P

Level 30 97%

Nog 372 XP voor level 31

Ik heb vandaag een mailtje dat ie verstuurd is 2 dagen na de release, best netjes dus. Ben nu benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg :D:D

Level 12 90%

Nog 213 XP voor level 13

Mijn windows klok stond een dag te vroeg, dus ik dacht het vandaag de 28e was -_-'

Mn bericht zou in dat geval dus iets logischer zijn :P

Dat krijg je ervan als je de "warning! You're computer-clock may be wrong!" -berichten negeert!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.