Fortuyn had seks met minderjarigen

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

Pim Fortuyn had seks met minderjarige jongens. Dit staat in één van de uiterst vertrouwelijke rapporten van de AIVD die Peter R. de Vries in handen heeft.

De uitgelekte rapporten staan op diskettes die onlangs zijn gevonden door iemand die een auto kocht van een medewerker van de Regionale Inlichtingendienst Rotterdam. De meest gevoelige informatie in de rapporten betreft volgens Peter R. de Vries de LPF en Pim Fortuyn: "De inlichtingendienst had bijzonder veel belangstelling voor de escapades van Fortuyn en stelt vast dat hij seksuele contacten had met minderjarige Marokkaanse jongens", aldus De Vries.

Naast Fortuyn werden ook de LPF-kopstukken Joao Varela, Ferry Hoogendijk en Leefbaar Rotterdam raadslid Dries Mosch in de gaten gehouden.

De veiligheidsdienst heeft Peter de Vries gisteravond gewaarschuwd dat het openbaar maken van de informatie een strafbaar feit is, waarvoor hij een maximale celstraf van 15 jaar kan krijgen.

Update 09:10

Fractievoorzitter Ronald Sörensen van Leefbaar Rotterdam gelooft er niks van dat Fortuyn seks zou hebben gehad met minderjarige jongens. Volgens Sörensen wist hij al voor de verkiezingen dat de AIVD onderzoek deed naar Fortuyn en de partijleden: ''We hadden het vermoeden dat we gevolgd werden. We hebben niets te verbergen en hebben dus ook geen bezwaar tegen een onderzoek.''

Sörensen zegt dat Fortuyn zich bewust was van de onderzoeken: ''Hij zei meteen toen hij naar Rotterdam kwam: reken maar dat ze nu alles gaan doen om ons kapot te maken en te demoniseren. Ook dacht Fortuyn dat er jonge jongens op hem afgestuurd werden. Hij waarschuwde ons toen al dat ze dat bij andere politici ook wel zouden doen en dat we dus moesten opletten.''

De lijsttrekker van Leefbaar Rotterdam gelooft niet dat deze informatie toevallig openbaar is geworden: ''Het is kort voor de verkiezingen. Ik geloof dat dit niet per ongeluk is gegaan.'' Ook raadslid Mosch is die mening toegedaan: ''Als je voor een inlichtingendienst werkt en je bent goed opgeleid, dan kijk je heus je auto wel goed na. Dat alles onderzocht is, is logisch. Maar dat alles naar buiten komt is schandalig en gruwelijk. En dan ook nog eens zo vlak voor de verkiezingen.''

In de Rotterdamse politiek is verder verontwaardigd gereageerd op het lekken van de geheime informatie. Daaruit zou ook blijken dat lokale bestuurders van met name PvdA en D66 door de AIVD/RID gevolgd werden. Leefbaar Rotterdam en de PvdA willen opheldering over de gang van zaken.

bron; fok.nl

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

boeiend, wie niet? ;)

ps; vervang jongen met meisje!

Level 35 94%

Nog 1107 XP voor level 36

Wat een smerige naaistreek.

Level 9 82%

Nog 212 XP voor level 10

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

* my bad

Level 35 94%

Nog 1107 XP voor level 36

Fortuyn?

Volgens mij is het iemand anders die Fortuyn en de LPF in kwaad daglicht wilt zetten voor de komende verkiezingen. Althans dat hoop ik ook een beetje... Beter dan die andere mogelijkheid...

Level 21 98%

Nog 92 XP voor level 22

Dit klinkt me iets te gek in de oren. Sowiso vind ik het ronduit zielig dat deze informatie naar buiten wordt gebracht door Peter R. de Vries of de media zonder dat er verder onderzoek naar is gedaan.

Level 27 99%

Nog 15 XP voor level 28

En wat is het probleem?

Level 44 97%

Nog 765 XP voor level 45

Nou en, ik ook ^_^

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

HAAHAHAHAH

Zo was jullie held!

Al die Fortuyn fans owned.

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

Qua ideeën en plannen met Nederland was hij inderdaad een held, qua persoon daalt hij heeeeel diep nu...Als het waar is natuurlijk

Level 18 97%

Nog 114 XP voor level 19

dit is misschien geen offieciel bericht want peter r de vries zy dat hy nix zal laten uitlekken aan de media dus dit is nep

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

RTL en NOS melden het nog niet in elk geval.

En maar bitchen op Marokkanen maar ondertussen liet hij zich wel neuken door ze. :lol:

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

dit is misschien geen offieciel bericht want peter r de vries zy dat hy nix zal laten uitlekken aan de media dus dit is nep

Level 33 97%

Nog 482 XP voor level 34

RTL en NOS melden het nog niet in elk geval.

En maar bitchen op Marokkanen maar ondertussen liet hij zich wel neuken door ze. :lol:

Aaah, eindelijk weer het niveau dat we van Notty gewend waren.

Anyway, ik geloof dit pas als en onderzoek naar gedaan is. Mensen staan er vaak niet bij stil hoe veel macht de media hebben. Zal me niks verbazen als Fortuyn binnen no time als pedofiele misbruiker gezien wordt.

Niet mee eens? Kijk maar naar de gebeurtenissen rondom zijn dood. Hij was enorm in opspraak en hij heeft zeker een revolutie ontketent in politiek Nederland. Maar veel mensen vonden hem veels te radicaal. Totdat hij doodging. Toen was hij ineens de bekendste Nederlander ooit en betekende hij meer voor Nederland dan Willem van Oranje.

Zo makkelijk is het uds.

Level 13 92%

Nog 190 XP voor level 14

Gelukkig nog wat negatiefs over Fortuyn, ik haatte die man al voor zijn dood en nu haat ik hem dus nog meer (6) Natuurlijk is het triest dat het met die man zo is afgelopen, maar het was nooit mijn favoriete politicus. Ook die verheerlijking van Fortuyn na zijn dood komt al eeuwen mijn strot uit :@ Maar laten we nog maar altijd uit gaan van het 'positieve', dus dat Fortuyn het niet gedaan heeft.

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Aaah, eindelijk weer het niveau dat we van Notty gewend waren.

Nee sorry vind dit gewoon uiterst amusant. Ik heb nooit wat in Pim Fortuyn gezien in de politiek en al die fans van hem vond ik maar irritant. Na z'n dood werd het nog erger hij werd gewoon vereerd. Alsof hij een soort JFK was. En hij heeft helemaal niks gedaan.

Gun mij m'n plezier met dit nieuws. Heel Fok.nl is owned het stikt daar van die rechtse ratten. :lol:

Level 21 98%

Nog 92 XP voor level 22

1 + 1 = 2

Zo, ik heb je post even iets intelligenter gemaakt als je het niet erg vind.

Level 9 82%

Nog 212 XP voor level 10

Volgens mij heb jij het record: meeste taalfouten in één reply, gefeliciteerd..

Level 20 91%

Nog 528 XP voor level 21

De uitspraak "het zijn onze Marokkaanse rotjongens" krijgt nu wel een heel andere betekenis.

Zonder dollen, dit is natuurlijk erg goedkoop scoren over de rug van een dode. Wat een flater weer dat er diskettes zijn gevonden in een verkochte auto. De data zal ook wel niet encrypted zijn geweest? Clownorganisatie die AIVD.

Ik twijfel dan ook aan de waarheid van dit nieuwsbericht.

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Was geen fan van die man, maar vind dit niet correct.

Laat die man toch in vrede rusten, zo ga je niet om met een overleden persoon.

Vindt dit soort dingen altijd een beetje NSB acties, achter iemands rug nog even hem in een kwaad daglicht zetten.

Ik praat niet goed wat die man volgens dit rapport heeft gedaan, zeker niet, ik zeg alleen dat deze actie echt niet nodig was (hij is dood) en van een zeer laag niveau is.

Level 7 93%

Nog 47 XP voor level 8

Fortuyn was niet zozeer mijn held, maar eindelijk kreeg Den Haag es op z'n falie. En dat mis ik nu wel erg. Melkert is em gepeerd en Rosenmöller is ook maar gauw opgetieft. En maar brullen toen. Zwakkelingen. Volgens mij krijgt Volkert van der Graaf ook een andere identiteit straks waarmee ie lekker, met z'n gouden handdruk, kan gaan rentenieren op een exotische plaats.

Vindt dit soort dingen altijd een beetje NSB acties, achter iemands rug nog even hem in een kwaad daglicht zetten.

Zo zijn er volgens mij nog meer en ergere dingen waar we geen weet van hebben, kan niet anders gewoon. En wij maar afval scheiden iedere dag ;) ^^D :]

Level 10 86%

Nog 201 XP voor level 11

Las het vanochtend in de Telegraaf, wel raar en erg.

Jammer dat we nooit zullen weten wat er zou gebueren als Fortuyn hadden gewonnen met de verkiezingen.

Level 20 92%

Nog 452 XP voor level 21

Als je nu nog fan bent van Fortuyn ben je ziek in je hoofd..

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Las het vanochtend in de Telegraaf, wel raar en erg.

Jammer dat we nooit zullen weten wat er zou gebueren als Fortuyn hadden gewonnen met de verkiezingen.

Oh dat kan ik je wel vertellen...BAR weinig.

Die man had wel leuke en goede ideeën, maar geen manieren om die werkelijkheid te maken.

We hadden dan iemand met een vlotte babbel en veel ideeën die niet wist hoe die ze werkelijkheid moest maken.

Dingen zeggen is makkelijk, dingen doen en bewerkstelligen is iets heel anders.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.