Fortuyn had seks met minderjarigen

Level 17 95%

Nog 210 XP voor level 18

'seks met minderjarige jongens'

Laat me raden. Zeventien bijna achttien jarige Marokkaanse schandknaapjes die meer dan moedwillig door de knietjes gaan, mits daar natuurlijk een ruime vergoeding tegenover staat, om zo de door hun zo geambieerde dure levensstijl te kunnen bekostigen.

Niet echt een ongewoon verschijnsel in met name de grote steden en iets waar bepaalde mensen in de gayscene meer dan dankbaar gebruik van maken, van wat je zoal hoort en leest.

Ik zou me er eerlijk gezegt dan ook weinig druk om kunnen maken mocht het zo zijn. Verder komt het vooral over als uiterst goedkoop scoren over de rug van een dode, zoals meerdere mensen al hadden opgemerkt.

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Denk niet dat dit mensen die Fortuyn op een voetstuk plaatsen ook maar enige realiteitszin bijbrengt, zij zullen hun "held" :lol: nooit laten vallen.

Toch wel grappig om te horen dat het juist marokaanse jongetjes waren, Pim de moraal(anaal)ridder blijkt dus toch niet zo principieel te zijn...

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Die marokaantjes ook niet, zijn toch vaak behoorlijk anti homo op hun manier. Hoor je wel vaker, dat ze voor geld bukken in het parkje (zoals ook bij het geval Fons Spooren van PSV).

Te ranzig.

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Niet echt een ongewoon verschijnsel in met name de grote steden en iets waar bepaalde mensen in de gayscene meer dan dankbaar gebruik van maken, van wat je zoal hoort en leest.

Een politicus die sex had met minderjarige manwhores. Denk je dat men dat niet ongewoon vindt? Er was toch ook een hele rel met die policticus die hoeren bezocht en daarom ontslag nam ofzo.

Level 60 98%

Oudkerk ja, maar die neukte wel gewoon met vrouwtjes afaik :)

En dan was er nog die vent van justitie met zijn computer die op straat lag.

Ach, in Belgie hoorde je het ook, dat er hoge lui betrokken waren bij de zaak Dutroux.

Zijn vaak niet de meest smakelijke figuren, die stropdasjes.

Level 17 95%

Nog 210 XP voor level 18

Een politicus die sex had met minderjarige manwhores. Denk je dat men dat niet ongewoon vindt? Er was toch ook een hele rel met die policticus die hoeren bezocht en daarom ontslag nam ofzo.

Je leest verkeerd. De 'niet echt een ongewoon verschijnsel' opmerking was gericht op die Marokkaanse schandknaapjes, niet op het punt dat een politicus er seks mee zou hebben gehad.

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Die marokaantjes ook niet, zijn toch vaak behoorlijk anti homo op hun manier. Hoor je wel vaker, dat ze voor geld bukken in het parkje (zoals ook bij het geval Fons Spooren van PSV).

Te ranzig.

Nu doe je wat anders, je beoordeelt een aantal mensen op een eigenschap die volgens jou voor een hele bevolkingsgroep geldt, terwijl Fortuyn toch wel duidelijk zijn standpunten (van dag tot dag) bekend maakte.

Dat alle marokaanse jongetjes anti-homo zijn is dus een foute uitspraak, dat Fortuyn anti-marokanen was is algemeen bekend.

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Je leest verkeerd. De 'niet echt een ongewoon verschijnsel' opmerking was gericht op die Marokkaanse schandknaapjes, niet op het punt dat een politicus er seks mee zou hebben gehad.

Oh ok.

Maar goed hoer is het oudste beroep in de wereld en komt gewoon bij elk volk voor dus ik ben niet in shock ofzo.

Level 60 98%

Ok, niet allen maar over het algemeen zijn ze in die cultuur (vooral vergeleken met de onze) er wel heel erg op tegen, dat zou je toch moeten weten. Dan vind ik dat gewoon een beetje hypocriet dat er toch nog best veel zijn die dit doen voor geld. Fortuyn was meer tegen het asielbeleid en niet zozeer tegen marokkanen alleen. Hij vond nederland te vol en of je nu joegoslaaf of marokkaan was je moest eigenlijk terug als je land veilig was.

Ik vind beide partijen even fout, zowel de schandknaapjes als Fortuyn.

Level 19 92%

Nog 406 XP voor level 20

Who cares...

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Ok, niet allen maar over het algemeen zijn ze in die cultuur (vooral vergeleken met de onze) er wel heel erg op tegen, dat zou je toch moeten weten. Dan vind ik dat gewoon een beetje hypocriet dat er toch nog best veel zijn die dit doen voor geld. Fortuyn was meer tegen het asielbeleid en niet zozeer tegen marokkanen alleen. Hij vond nederland te vol en of je nu joegoslaaf of marokkaan was je moest eigenlijk terug als je land veilig was.

Ben jij tegen prostitutie dan?

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Fortuyn is nu ontmaskerd als overduidelijke populist, practice what you preach...

Die jongetjes heb ik nooit in het openbaar iets horen zeggen en dan ondertussen wat anders zien doen, hell, ik weet niet eens wie het waren. Dat maakt het toch wel een verschil vind je niet?

Level 24 98%

Nog 114 XP voor level 25

Mmmmmm... Ik ben absoluut geen kenner van de politiek ofzo, maar ik kijk zoi nu en dan wel het nieuws en wat actualiteitenprogramma's en als ik me de dingen die ik daar over hem gezien heb goed herinner, wordt zijn opvatting over buitenlanders wel weer heel erg verdraaid. Volgens mij was Fortuijn geen echte allochtonenhater, hij constateerde alleen dat er veel criminele allochtone groepen zijn, wat ook gewoon de realiteit is. Hij wou hard optreden tegen die groepen en voorkomen dat dit soort zaken verder uit de hand lopen. Ik kan me heel goed vinden in het linkse standpunt tegenover allochtonen, begrijp me niet verkeerd, maar Fortuijn had gelijk: Er zijn te veel allochtonen in Nederland en dat kan het integreringsapparaat (ai, daar moet een beter woord voor zijn) van Nederland niet aan. En volgens mij had hij best goede ideëen om de problematiek aan te pakken. Het is alleen jammer dat hij stuitte op heel conservatief Nederland en dan praat je hier al gauw over 70% van het enigzins intellectuele deel van de bevolking oid. Ik denk dat er met een te conservatieve blik naar de plannen van Fortuijn is gekeken.

En dan verschijnt het nieuws dat Fortuijn regelmatig rommelde met jonge ventjes, waarbij hij een voorliefde had voor marrokaantjes en dan is dat ineens hypocriet oid. Fortuijn had niks tegen de allochtone mensen zelf, hij zag alleen wel de gevaren die het asielbeleid in Nederland met zich meebracht.

Level 60 98%

Ben jij tegen prostitutie dan?

Er is prostitutie en prostitutie natuurlijk. Ik denk dat je dat wel begrijpt. Hoeren en bordelen met een CAO en allerhande junkies en schandknaapjes die lekker bukken. Maar het gaat niet over of ik voor of tegen prostitutie ben. Lets just say, sommige vormen ervan zijn mij wat té.

Fortuyn is nu ontmaskerd als overduidelijke populist, practice what you preach...

Die jongetjes heb ik nooit in het openbaar iets horen zeggen en dan ondertussen wat anders zien doen, hell, ik weet niet eens wie het waren. Dat maakt het toch wel een verschil vind je niet?

Nee, maar ik blijf het fout vinden wat die lui doen voor hun geld. Ook al doen ze het zelf. Bovendien is het ook vrij onmogelijk om te weten wat ze zeggen, omdat het geen publieke figuren zijn. Misschien hangen ze stoer met vrienden rond op andere dagen of lopen ze chickies te scoren om dan in het weekend de kost te verdienen? Who knows. Er voor uitkomen zullen ze in ieder geval niet doen, lijkt mij.

In jouw optiek generaliseer ik waarschijnlijk, maar dan zou ik het wel over het hele marokkaanse volk hebben. Wat ik deed is hun algemene mening vergelijken met het toch wel verrassende gedrag van deze jochies. Er zijn ook Nederlanders die dat doen, maar ons volk staat dan ook wel weer opener naar zaken als het homo gebeuren. Ik hoef die gasten echt niet te kennen om te denken dat ze fout zitten.

Als het goed is was Fortuyn op dag 1 al ontmaskerd als super populist, want hij riep meteen al wat iedereen dacht, en dat was de ontvredenheid over de huidige gang van zaken en vooral het asielbeleid. Daar speelde ie op in.

Level 24 92%

Nog 695 XP voor level 25

RTL en NOS melden het nog niet in elk geval.

En maar bitchen op Marokkanen maar ondertussen liet hij zich wel neuken door ze. :lol:

Haha vet jij bent er weer :P

Doet me denken aan fonds spooren. Deed het ook met minderjarigen mocro's

Level 16 92%

Nog 278 XP voor level 17

Ach jah, het zal nu wel overal op het nieuws komen :O

We worden er weer mee overspoeld......

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

The truth must come out!

Openbaar maken dat dossier!

Level 28 97%

Nog 270 XP voor level 29

Maar goed dat hij is neergeschoten

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Gefeliciteerd...jij hebt de meest botte en bekrompen uitspraak van de dag prijs gewonnen. -_-'

Level 24 92%

Nog 695 XP voor level 25

Gefeliciteerd...jij hebt de meest botte en bekrompen uitspraak van de dag prijs gewonnen. -_-'

Van de dag ????

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Van de dag ????

Ja heb wel ergere dingen gehoord en gelezen in mijn leven, zelfs deze week.

Level 28 97%

Nog 270 XP voor level 29

Cool :D De dag was nog maar 8 minuten begonnen :D

Morgen doe ik weer mee!

Level 21 92%

Nog 514 XP voor level 22

Ik noem het vrijheid van meningsuiting.

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Ik noem het vrijheid van meningsuiting.

Ja maar er is een verschil tussen iets brengen/zeggen en het netjes of op een beschaafde manier brengen.

maar idd ieder zijn mening alleen het kan ook anders.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

De uitgelekte rapporten staan op diskettes

Diskettes?! DISKETTES?! HET IS 2005! Wat voor pruts bedrijf is dat AIVD wel niet? :S Wie zet er tegenwoordig nog geheime informatie op een floppy?!

En 'who cares'!? Ik bedoel, die vent is dood. Kom liever met iets schokkends over iemand die nog leeft! Dan kan ik tenminste de brandpaal opbouwen :)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.