Fortuyn had seks met minderjarigen

Level 23 96%

Nog 249 XP voor level 24

Maar goed dat hij is neergeschoten

En jij hebt een permanente waarschuwing te pakken

Sukkel.

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

En 'who cares'!? Ik bedoel, die vent is dood. Kom liever met iets schokkends over iemand die nog leeft! Dan kan ik tenminste de brandpaal opbouwen :)

Vind ik niet, die man wordt door een groot aantal mensen nog steeds als de nieuwe messias beschouwd. Laat maar eens zien wat een schijnheilig persoon het was waar ze de toekomst van het land aan wilden geven...

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

Sukkel.

waarom dat ik noem het vrijheid van meningsuiting onlangs dat die het wel anders kon zeggen maarja sommige mensen -_-'

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

Een mening kan je ook op een beschaafde manier uiten..

Level 21 98%

Nog 92 XP voor level 22

Sukkel.

Een mooiere reactie had ik niet kunnen bedenken Neko. :]

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Een mening kan je ook op een beschaafde manier uiten..

Dat snappen sommigen blijkbaar niet...

Level 5 67%

Nog 129 XP voor level 6

och, ik heb ook wel eens sex met een minderjarige gehad.

op mijn 14e.

ik ga later ook zeker eens sex met bejaarden bedrijven ;-)

Level 11 88%

Nog 207 XP voor level 12

HAAHAHAHAH

Zo was jullie held!

Al die Fortuyn fans owned.

en hij zal altijd n held blijven.

Fuck that met die minderjarigen.

Het zijn gewoon 17-jarigen, die voor n euro al door de knieen gaan. Zij kunnen zelf heus wel zeggen wat ze willen of ni.

damn reageer is normaal. n kind van 10 regeageert nog beter

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Held?

Een held die heeft wat gedaan waardoor die held genoemd mag worden. Wat heeft Pim gedaan?

Level 11 88%

Nog 207 XP voor level 12

Hij kwam tenminste op voor het volk, hij zei wat het volk dacht. Hij liet zijn mening horen. Waardoor veel mensen sinds toen opeens durfden hun mening uit te spreken.

De regering en het land was er nu veel beter aan toe geweest als hij nu nog had geleefd.

Respect PIM

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

Moet je eens naar het nieuws kijken of een krant lezen Notorious..

Level 12 92%

Nog 163 XP voor level 13

HAAHAHAHAH

Zo was jullie held!

Al die Fortuyn fans owned.

en hij zal altijd n held blijven.

Fuck that met die minderjarigen.

Het zijn gewoon 17-jarigen, die voor n euro al door de knieen gaan. Zij kunnen zelf heus wel zeggen wat ze willen of ni.

damn reageer is normaal. n kind van 10 regeageert nog beter

Ja lekker zeg. Als iemand dood is dan betekent niet dat hij gelijk een held blijft. Stel je voor, dat hij nog in leven was, dan werd de zaak gewoon verder onderzocht hoor. Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden.

Weten jullie godsanne wat de betekenis van vrouwe justitia is? De blinddoek, weegschaal en zwaard? Dat is nou strafrecht.

De blinddoek staat, dat er niet gekeken word naar status. Het kan mij geen bal schelen als hij godsanne de koning van de wereld is, or whatever. De weegschaal staat voor het afwegen van de oordeel. De zwaard voor het vellen een straf. Komop, ik studeer niet eens strafrecht, maar mensen moeten verder kijken dan dit. Het gaat hier om rechtvaardigheid. Ik weet niet of hij schuldig is of niet, daar oordeel ik niet over. Maar alsjeblieft zeg: begin niet gelijk te schreeuwen dat hij niks gedaan heeft en alles uit te sluiten. Dat kan gewoon niet.

Recent is king Charles van Engeland ondervraagd over de dood van prinses Diana. Hij krijgt geen speciale status hoor, hij wordt gewoon verhoord als elk normaal mens.

Level 11 88%

Nog 207 XP voor level 12

Het is gewoon makkelijk praten nu, laat me raden tis weer n stunt van die mediageile klootzak van n peter r d vries!!!!

Level 8 80%

Nog 186 XP voor level 9

Hij kwam tenminste op voor het volk, hij zei wat het volk dacht. Hij liet zijn mening horen. Waardoor veel mensen sinds toen opeens durfden hun mening uit te spreken.

De regering en het land was er nu veel beter aan toe geweest als hij nu nog had geleefd.

Respect PIM

Oke dit kan echt niet kom op zeg. Je begint al met spreken over het volk hallo ik ben ook onderdeel van 'het volk'm en ik ben het niet met je eens. Generaliseer eens niet zo. Het kan wel zo zijn dat mensen hun mening durfde te uiten maar een mening van ''kut marrokanen'' vind ik nou niet echt een mening.

Level 11 88%

Nog 207 XP voor level 12

Hij heeft geen kut marrokanen gezegt. Hij gaf juist toe dat hij op marrokaanse jongeren valt. naja da kan. wat boeit dat .

Hij zei dat het land VOL was. of voor de preutse mensen onder ons DRUK. hij legde geen nadruk op marrokanen, turken of what ever

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Ik zie pedofielen niet als helden. :O

Level 8 80%

Nog 186 XP voor level 9

Hij heeft geen kut marrokanen gezegt. Hij gaf juist toe dat hij op marrokaanse jongeren valt. naja da kan. wat boeit dat .

Hij zei dat het land VOL was. of voor de preutse mensen onder ons DRUK. hij legde geen nadruk op marrokanen, turken of what ever

Land vol dan zal hij vast wel bedoel dat we er wat Nederlanders uitgooien. Hij heeft geen kut marrokanen gezegt maar wel mensen dat laten zeggen, en al valt hij op makakipoedels dat boeit me niet.

Level 20 97%

Nog 155 XP voor level 21

Ik zie pedofielen niet als helden. :O

ik ook niet

Pimpin

Level 11 88%

Nog 207 XP voor level 12

ach man. tis geen pedofiel. alsof het 8 jarigen zijn. Ja ok dan.

Maar kom op zeg 17-18 jarigen homo's laat ze toch lkkr. wat boeit mij dat

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

ach man. tis geen pedofiel. alsof het 8 jarigen zijn. Ja ok dan.

Maar kom op zeg 17-18 jarigen homo's laat ze toch lkkr. wat boeit mij dat

Waar haal je die leeftijden vandaan? (staat nergens een leeftijd)

Er staat alleen "minderjarig" wat automatich betekent dat Pim een pedofiel was.

Ookal ben ik het niet eens met het feit dat dit gewoon laag is om zo over een dode te praten, zeg het dan terwijl hij leefde en niet zo achterbaks na zijn dood.

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Odysse wat van minderjarig begrijp je niet? onder 18 is minderjarig dus waar jij 18 jaar vandaan hebt weet ik niet.

Die vent kon niet eens fastoenslijk discussies voeren hij liep maar al te vaak weg omdat hij uitgeluld was.

Ookal ben ik het niet eens met het feit dat dit gewoon laag is om zo over een dode te praten, zeg het dan terwijl hij leefde en niet zo achterbaks na zijn dood.

Het was natuurlijk de bedoeling geweest om dit naar buiten te brengen na de verkiezingen. Maar hij werd vermoord.

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

Odysse wat van minderjarig begrijp je niet? onder 18 is minderjarig dus waar jij 18 jaar vandaan hebt weet ik niet.

Die vent kon niet eens fastoenslijk discussies voeren hij liep maar al te vaak weg omdat hij uitgeluld was.

Enkele forumleden hebben deze vorm van discussie-voeren overgenomen..

Het gaat hier ook niet om het persoon van Fortuyn en wat hij in zijn vrije tijd deed(mwhaha), Maar ik vond hem tof om zijn plannen met Nederland en dat hij recht voor zijn raap was..

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Ik vond z'n plannen idioot.

Verder wil ik nou niet dat iemand die sex met minderjarigen heeft in de 2e kamer terecht komt.

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

Wat was er idioot aan zijn plannen? Hij zei eigenlijk wat niemand durfde te zeggen..

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Hij zei een hoop poep.

En al die napraters met hun hij zei wat niemand durfde te zeggen hij zei dingen die te idioot waren om te zeggen.

Hij was gewoon hype. Je hebt altijd van die achterlijke mensen die op dit soort joke characters stemmen omdat er een of andere rel is. Zelfde geld voor die Wilders.

Na dat hele LPF in de regering debacle hoop ik dat we hier in Nederland nooit zomaar op zo'n flut partij stemmen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.