Fortuyn had seks met minderjarigen

Level 12 92%

Nog 163 XP voor level 13

Kijk, ik weet wel wat Fortuin betekende deels voor de politiek. Maar dat zet ik even terzijde. Ik vind het gewoon niet kunnen dat hij seks heeft gehad met minderjarige jongens (als het uberhaupt waar is). Dan mag het wel van mij bekend gemaakt worden. Want mensen hebben het recht op de waarheid (als het zo is). Maarja, ik vind het ook erg slordig van de AIVD. Wie heeft uberhaupt de AIVD de opdracht gegeven om deze politieke mensen te onderzoeken? Het ging niet alleen om Fortuin, maar ook om oud pvda leden en LPF leden en etc. Iets wat ik erg opvallend vind. Voor mij heeft de politiek een heel groot deel van zijn integriteit verloren.

Als dit al door de beugel kan, wat NIET DAN?

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Ik vind het wel normaal dat mensen die ons land moeten regeren gescreend worden.

Level 12 92%

Nog 163 XP voor level 13

Ik vind het wel normaal dat mensen die ons land moeten regeren gescreend worden.

Dat zeg ik ook niet, wat ik abnormaal vindt, is dat er dus pedofielen enz. gevonden zijn in de politiek, maar NOOIT openbaar gemaakt is. Totdat Peter R. de Vries een diskette in de hand krijgt. Als hij het niet openbaar had gemaakt, dan zal het wel in de doofpot gestopt worden.

Wat mij dus opvalt, is dus dat politieke mensen pas achteraf gescreend worden, nadat zij beschikbaar zijn gesteld als politiek kandidaat.

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Wow dat is nog eens een oud topic oprakelen, damn 

Level 34 95%

Nog 780 XP voor level 35

U kunt alleen zo sex doen.

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

sopracorona wrote on 1 april 2017 21:02:

Modbreak: Doei

De link is dood. Maar ik ben zelf zwaar geïnteresseerd.

Post was bewerkt op 3 april 2017, 13:25 door Gaaiz

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.