Vraag, Antwoord en Hulp

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Vanwege de wildgroei van topics met betrekking tot vragen over kapotte 360´s en spellen kunnen deze voortaan in dit centrale topic worden geplaats.

Dit heeft 2 voordelen:

• Er wordt zo automatisch een soort FAQ aangemaakt hoe je moet handelen als je een defecte 360 of disc hebt.

• Het sub-forum wordt overzichtelijker.

Vanaf nu worden dus aparte topics gesloten en kan men vragen en opmerkingen betreffende problemen,garantie en de afhandeling hiervan in dit topic kwijt.

Hier één gratis tip :

Heb jij ook wel eens dat als je een ''echte'' redeem code invoerd je ineens een pop-up krijgt die zegt dat je het op een ander tijdsstip moet proberen? Maar als je het nog een keer probeert het dan zegt dat hij niet meer Valid is?

Dit gebeurde ook bij mij. Maar ik weet de oplossing om hem alsnog te krijgen.

1) Ga naar Xbox.com

2) Sign in

3) Ga naar mijn account en dan aankoopgeschiedenis

4) Boven aan staat het laatst gedownloaden product

5) Zoek het item op dat je niet maar kon downloaden

6) Aan de rechterkant van de naam staat: Toevoegen aan wachtrij. Klik daarop

7) Start je Xbox op (bij mij stond hij al aan) en ga naar active downloads

8.) Je item staat bij pending. Klik erop en klik op Download now

Als het goed is heb je nu het gewenste product.

Als je code niet meer geldig is kan dat komen door twee dingen.

1) Je hebt op Cancel downloading geklikt

2) je hebt je xbox tijdens het downloaden uitgezet.

De informatie is handig bij Redeem code's waarbij het product zelf niet op marketplace staat. Zoals bij items die je alleen maar kunt krijgen bij Limited Editions.

Hopelijk heeft dit gewerkt en ben je een extra speelervaring rijker :)

Level 43 96%

Nog 1128 XP voor level 44

Ik wil er geen aparte topic over maken want zo veel stelt het nou ook weer niet voor maar misschien was het al bekend dat weet ik ook niet. Me broertje zette de 360 op zijn kamer met het spel Fight Night Round 3 nog zittend in de xbox. Kennelijk kan de disc daardoor beschadigd raken denk niet dat veel mensen dit weten.

En nu heeft de gameshop onze fight night omdat ze die aan het repareren zijn. Maar wel vaag had zelf ook niet verwacht dat het kwaad kon.

Level 44 95%

Nog 1372 XP voor level 45

Ik wil er geen aparte topic over maken want zo veel stelt het nou ook weer niet voor maar misschien was het al bekend dat weet ik ook niet. Me broertje zette de 360 op zijn kamer met het spel Fight Night Round 3 nog zittend in de xbox. Kennelijk kan de disc daardoor beschadigd raken denk niet dat veel mensen dit weten.

En nu heeft de gameshop onze fight night omdat ze die aan het repareren zijn. Maar wel vaag had zelf ook niet verwacht dat het kwaad kon.

dit was al bekend nieuws ;) het is gewoon blijkbaar niet verstandig om de Disc in je 360 te laten terwijl je de 360 verplaats van plek ofzoiets

Level 32 97%

Nog 329 XP voor level 33

Voor de FAQ:

Tijdens het gamen/film kijken is het onverstandig je XBOX360 van een horizontale naar een verticale (of andersom) positionering te brengen omdat met deze handeling je DVD zodanig kan beschadigen dat die naderhand niet meer af te spelen is.

Mocht het zo zijn dat je gamertag opeens verdwijnt en je krijgt de volgende melding bij de recovery van je tag: Could not save this profile on current storage device. Please make sure the storage device is inserted correctly, and then try again. Raak niet in paniek..je harde schijf werkt nog prima. Het enige nadeel is het feit dat door een corrupt bestand van je profile hem niet meer meteen kan recoveren. Ga daarom naar het paarse scherm (instellingen) van je 360 Dashboard. Ga naar memory en druk op Y (gele knop). Format de harde schijf van je 360. Nu kan je je gamertag weer recoveren, 1 nadeel, je bent al je savegames kwijt maar niet je achievment points.

Level 32 96%

Nog 566 XP voor level 33

Op eens kan ik niet op xbox live, moet ik opeens aan mijn router gaan zitten :S

Level 8 96%

Nog 37 XP voor level 9

Ja dat probleem heb ik nu ook als ik test connection doe staat er MTU failed kweet niet wat ik nu moet doen.. Ik denk dat iedereen het heeft want op xboxworld.nl hebben sommige het ook

Level 32 96%

Nog 566 XP voor level 33

Ja dat probleem heb ik nu ook als ik test connection doe staat er MTU failed kweet niet wat ik nu moet doen.. Ik denk dat iedereen het heeft want op xboxworld.nl hebben sommige het ook

Xbox live ligt dan plat misschien of ze hebben hun servers geupdate :S

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Microsoft zegt dat ze bezig zijn aan het netwerk

Level 18 94%

Nog 252 XP voor level 19

ik heb ook een probleem met de mtu ofzo hij zegt dat me netwerk adapter het fockt, maar nu zie ik dat jullie dit ook allemaal hebben steld me weer gerust ^^D

(was al bijna bezig met dat ding in elkaar te schoppen)

Level 12 95%

Nog 106 XP voor level 13

LOL.. ze zijn bezig denk ik, ik heb dat probeem ook...

iedereen zal dat nu wel hebben denk ik...

Level 44 95%

ik dacht al net toen ik me 360 opstarte en hij wou niet inloggen op xboxlive. kwestie van afwachten nu, ga maar dan TV kijken PSV - AZ.

Level 7 98%

Nog 13 XP voor level 8

mijn GRAW disc is kapot :'(

ik heb al een mailtje naar de klantenservice van ubisoft gestuurd (mijn winkelgarantie = voorbij), maar na een week heb ik nog geen antwoord binnen. Weten jullie iets waardoor ik een nieuwe schijf kan krijgen voor niet al te veel geld?

Level 7 98%

Nog 13 XP voor level 8

en ja, ik heb de cd in de 360 geplaatst, een tijd laten zitten (wel ondertussen gespeeld), de 360 niet verplaatst --> en toch vol krassen (ook een paar cirkelvormige (verdacht...))

Level 44 95%

en ja, ik heb de cd in de 360 geplaatst, een tijd laten zitten (wel ondertussen gespeeld), de 360 niet verplaatst --> en toch vol krassen (ook een paar cirkelvormige (verdacht...))

het is al een tijd bekend dat je een 360 niet moet verplaatsen als er een Disc inzit. dan maak je je disc kappot doordat er krassen op komen helaas.

Level 34 96%

Nog 595 XP voor level 35

het is al een tijd bekend dat je een 360 niet moet verplaatsen als er een Disc inzit. dan maak je je disc kappot doordat er krassen op komen helaas.

mankeert er iets aan je ogen ?

Level 44 95%

mankeert er iets aan je ogen ?

o srry overheen gelezen dat kan een keer gebeuren hoor ^_^' ;) iedereen maakt wel eens een foutjes

Level 7 98%

Nog 13 XP voor level 8

maakt niet uit joh,

voor de duidelijkheid: ik heb hem dus NIET verplaatst ;)

Level 14 88%

Nog 331 XP voor level 15

Kapot pookje van mijn controller....zou ik hem kunnen laten repareren/vervangen?

Level 44 95%

Kapot pookje van mijn controller....zou ik hem kunnen laten repareren/vervangen?

vervangen als je nog garantie hebt ;) anders zit je een hele tijd zonder controller als je die laat repareren

Level 4 71%

Nog 75 XP voor level 5

Normaal zit er tog een maand gratis Xbox Live bij de Premium Pack?

En ik tog kan het niet selecteren als ik registreer...

Level 9 97%

Nog 27 XP voor level 10

Je moet gewoon voor silver kiezen dan (helemaal onderaan, staat niet in beeld als je niet naar beneden drukt) en dan geeft ie later zelf aan dat je een maand gratis gold krijgt

Level 17 92%

Nog 310 XP voor level 18

Aangezien ik geen reacties krijg in het Oblivion-topic post ik hem hier maar even:

M'n exemplaar van Oblivion is kapot :@

Ik heb echt een rare xbox, beschadigd discjes zodat hij ze niet meer kan lezen. Is nu al de derde keer. Als ik hem op laat sturen naar Microsoft, denken jullie dat ze hem dan repareren of een nieuwe terugsturen. Ik heb gehoord dat ze er soms een beter dvd-drive in zetten, dat heb ik dan liever. Tenminste geen kapotte games meer.. :|

Mijn vraag is dus: Repareert Microsoft een opgestuurde Xbox of sturen ze gewoon een nieuwe, andere Xbox terug?

Level 40 97%

Nog 517 XP voor level 41

Aangezien ik geen reacties krijg in het Oblivion-topic post ik hem hier maar even:

Ik heb echt een rare xbox, beschadigd discjes zodat hij ze niet meer kan lezen. Is nu al de derde keer. Als ik hem op laat sturen naar Microsoft, denken jullie dat ze hem dan repareren of een nieuwe terugsturen. Ik heb gehoord dat ze er soms een beter dvd-drive in zetten, dat heb ik dan liever. Tenminste geen kapotte games meer.. :|

Mijn vraag is dus: Repareert Microsoft een opgestuurde Xbox of sturen ze gewoon een nieuwe, andere Xbox terug?

dat ligt eraan

ik heb met mijn domme kop PDZ in de drive laten zitten

dus mijne wordt gerepareert en ze sturen em terug met spel

meestal is het plank werk daar de ouwe worden afgeleverd en de nieuwe gaan de deur weer uit

jij krijgt dus een andere tenzij je zo dom was als mij :lol:

Level 17 92%

Nog 310 XP voor level 18

dat ligt eraan

ik heb met mijn domme kop PDZ in de drive laten zitten

dus mijne wordt gerepareert en ze sturen em terug met spel

meestal is het plank werk daar de ouwe worden afgeleverd en de nieuwe gaan de deur weer uit

jij krijgt dus een andere tenzij je zo dom was als mij :lol:

Thx :)

Dan lijkt het mij toch beter om naar de Media Markt te gaan en een nieuwe op te halen. Ik neem aan dat ze daar niet moeilijk over doen..

Misschien stuur ik hem ook wel op en laat het spel er ook in zitten, krijg ik misschien wel een nieuwe DVD-Drive :P

Level 40 97%

Nog 517 XP voor level 41

mediamarkt neemt die xbox niet aan

ik heb hetzelfde geprobeert

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.