Vraag, Antwoord en Hulp

Level 17 92%

Nog 310 XP voor level 18

Ik heb de klantenservice toch maar gebeld. M'n vader had geen zin om 2x30 km te rijden met de kans om teleurgesteld te worden. Ik werd trouwens goed geholpen bij de klantenservice, ze nemen er wel de tijd voor. :)

Level 3 49%

Nog 79 XP voor level 4

Ik heb probleem met m'n harde schijf. Als je 'm los koppelt, dan start de 360 gewoon op, maar als je 'm weer aansluit krijg je een system error scherm of helemaal niets te zien. :S

Gebeurde tijdens Burnout Revenge demo...

Level 13 97%

Nog 51 XP voor level 14

Hallo ik heb net een xbox 360 gekocht. En nu heb ik een probleem.
Ik heb de harddisk erin ik heb pgr 3 erin maar nou ga ik alle zenders van mijn tv lang maar nergens zie ik het spel?
Help AUB???

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Hallo ik heb net een xbox 360 gekocht. En nu heb ik een probleem.

Ik heb de harddisk erin ik heb pgr 3 erin maar nou ga ik alle zenders van mijn tv lang maar nergens zie ik het spel?

Help AUB???

heb je hem goed aan de tv aangesloten ?

dan moet je kanaal scart kiezen van de televisie.

Level 13 97%

Nog 51 XP voor level 14

Ja dat scart zit wel opmijn andere tv maar niet op die waar ik hem nu op aan gesloten heb. Alleen ik kon de oude xbox wel op de tv zonder scart runnen.
Ik heb gewoon een 360 staan en nou doet ie t niet
ik word gek

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Je moet gewoon die scart kabel die bij je 360 zit gebruiken,.doe die in de tv en de 360, en selecteer dan scart op je afstandsbedieding van de tv en dan moet hij het doen.

Level 19 95%

Nog 267 XP voor level 20

Ik heb gisteravond ook een 360 gekocht bij Correct in Rotterdam , heb hem gelijk meegenomen naar een maat van me met een 107 CM HDTV .

PGR3 en Kameo er bij gekocht , PGR er in en spelen maar , prachtig beeld op 720P maar na ongeveer 2 minuten artifacts op het scherm als een PC Videokaart die te ver is overgeklokt , zo veel dat spelen onmogelijk word en je alleen nog maar strepen en gekleurde vakken ziet , bummer 8|

Kameo er in en die liep wel goed , leuk spel , mooi maar dat van PGR zat me toch niet lekker .

Vannacht kwam ik thuis en de 360 op mijn eigen HDTV aangesloten , PGR het zelfde probleem , artifacts na een paar minuten spelen en steeds meer totdat het totaal onspeelbaar word .

Vanmorgen MS gebeld wat testjes gedaan en de conclusie was dat het aan de Xbox lag , " stuur hem maar op dan krijg je binnen 10 dagen een nieuwe " , tja ho effe , ik wil gelijk een nieuwe wat deze was DOA .

Ik terug naar Correct , ruilen geen probleem en met een nieuwe weer blij naar huis , PGR er in en precies hetzelde gezeik 8| :S :'(

PGR geruild bij Dixons en gelijk Graw gekocht want het moet nu wel aan het spel liggen , toch ?

Nieuwe PGR erin er weer hetzelfde , gdvrr , Graw er dan maar in , Xbox loopt vast na een paar minuten AArrggh 0_0

MS weer gebeld , wat testjes gedaan , figuur overlegd met zijn supervisor , conclusie is dat het toch echt weer aan de Xbox 360 ligt en dat ik het zeldzame geval heb van 2 DOA achter elkaar .

Een nieuwe van Correct wil ik niet meer omdat ze misschien daar een slechte batch hebben of zo dus ik stuur hem maar naar MS voor een nieuwe .

Wat een shitzooi !

Level 17 93%

Nog 295 XP voor level 18

das bale. Maar nu moet je wel 10 hele dagen zonder GRAW zitten. Ohh wat erg.

Level 23 95%

Nog 331 XP voor level 24

Ik heb gisteravond ook een 360 gekocht bij Correct in Rotterdam , heb hem gelijk meegenomen naar een maat van me met een 107 CM HDTV .

PGR3 en Kameo er bij gekocht , PGR er in en spelen maar , prachtig beeld op 720P maar na ongeveer 2 minuten artifacts op het scherm als een PC Videokaart die te ver is overgeklokt , zo veel dat spelen onmogelijk word en je alleen nog maar strepen en gekleurde vakken ziet , bummer 8|

Kameo er in en die liep wel goed , leuk spel , mooi maar dat van PGR zat me toch niet lekker .

Vannacht kwam ik thuis en de 360 op mijn eigen HDTV aangesloten , PGR het zelfde probleem , artifacts na een paar minuten spelen en steeds meer totdat het totaal onspeelbaar word .

Vanmorgen MS gebeld wat testjes gedaan en de conclusie was dat het aan de Xbox lag , " stuur hem maar op dan krijg je binnen 10 dagen een nieuwe " , tja ho effe , ik wil gelijk een nieuwe wat deze was DOA .

Ik terug naar Correct , ruilen geen probleem en met een nieuwe weer blij naar huis , PGR er in en precies hetzelde gezeik 8| :S :'(

PGR geruild bij Dixons en gelijk Graw gekocht want het moet nu wel aan het spel liggen , toch ?

Nieuwe PGR erin er weer hetzelfde , gdvrr , Graw er dan maar in , Xbox loopt vast na een paar minuten AArrggh 0_0

MS weer gebeld , wat testjes gedaan , figuur overlegd met zijn supervisor , conclusie is dat het toch echt weer aan de Xbox 360 ligt en dat ik het zeldzame geval heb van 2 DOA achter elkaar .

Een nieuwe van Correct wil ik niet meer omdat ze misschien daar een slechte batch hebben of zo dus ik stuur hem maar naar MS voor een nieuwe .

Wat een shitzooi !

Hoeveel ongeluk kan een mens hebben:P Ik heb mijn xbox 360 al sinds de launch. Hijs in totaal 2 keer vastgelopen en nog nooit andere problemen gehad. Het enige verschil is dat ik niet op een hd tv speel.

Level 15 94%

Nog 186 XP voor level 16

yup same here

Xbox 360 gekocht 14 december zo blij als een kind ^^D

King Kong

Need For Speed Most Wanted

Project Gotham Racing 3 erbij

Perfect Dark Zero kwam 4 dagen later wou wel de Limited Edition !

alles ging prima

alleen af en toe liep NFS MW vast ik balen maarja

en toen begin Maart Fight Night Round 3 gekocht vet spel !

en dag daarna meteen Ghost Recon omdat ik t hele weekend door zou gamen met wat vrienden

liep die toch vaak vast NIET NORMAAL 1!! :@

ik schelden

alle spellen geprobeerd :@ allemaal bleven ze hangen na 2 minuten spelen

! :@ :@

dus Microsoft gebeld heel verhaal dat t aan PGR3 of NFS MW kon liggen

nou was dus niet zo

nu komen ze binnekort mn XBOX halen

( overigens wel een goede Service daaro ) ondanks dat mn XBOX stuk is :@

voor het weekend dat Oblivion uitkwam :@

maarja Life's a bitch

Level 44 95%

Nog 1372 XP voor level 45

yup same here

Xbox 360 gekocht 14 december zo blij als een kind ^^D

King Kong

Need For Speed Most Wanted

Project Gotham Racing 3 erbij

Perfect Dark Zero kwam 4 dagen later wou wel de Limited Edition !

alles ging prima

alleen af en toe liep NFS MW vast ik balen maarja

en toen begin Maart Fight Night Round 3 gekocht vet spel !

en dag daarna meteen Ghost Recon omdat ik t hele weekend door zou gamen met wat vrienden

liep die toch vaak vast NIET NORMAAL 1!! :@

ik schelden

alle spellen geprobeerd :@ allemaal bleven ze hangen na 2 minuten spelen

! :@ :@

dus Microsoft gebeld heel verhaal dat t aan PGR3 of NFS MW kon liggen

nou was dus niet zo

nu komen ze binnekort mn XBOX halen

( overigens wel een goede Service daaro ) ondanks dat mn XBOX stuk is :@

voor het weekend dat Oblivion uitkwam :@

maarja Life's a bitch

Ik snap dat je boos bent maar schijnt door de laatste xbox360 dashboard dat de 360 sneller vast loopt bij somige en vooral bij Ghost Recon loopt die vaker vast heb ik gehoord. Maar ja als het goed is kan je binnen een week nieuwe 360 hebben.

Level 20 94%

Nog 325 XP voor level 21

Hm hd crashde -_-' Ik opgebeld "Ja sorry meneer we kunnen u niet helpen wat u wel kunt doen is uw hd opsturen" Is een week geleden nu heb ik de hd weer binnen en mn xbox360 vliegt speurders.nl op.

Level 13 97%

Nog 51 XP voor level 14

2 vraagjes

1. Hoe kan ik de hele harddisk inhoud deleten?
2. Ik heb een core system, kan ik met dat xbox live silver en een ethernet
kabel marketplace gebruiken en/of online gamen?

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

2 vraagjes

1. Hoe kan ik de hele harddisk inhoud deleten?

2. Ik heb een core system, kan ik met dat xbox live silver en een ethernet

kabel marketplace gebruiken en/of online gamen?

1.Ga naar system->Memory->Hard Drive->druk dan op Y->Format.

2.Nee dan moet je wel een Memory card of een Harddisk hebben.

Waarom vraag je hoe je een harddisk kan deleten terwijl je er geen hebt :S

Level 13 97%

Nog 51 XP voor level 14

Ik heb er een gekocht.
Het complete system hadden ze nergens meer.
O gewoon met Y ok bedankt

Level 17 92%

Nog 310 XP voor level 18

Weet iemand hoe je kan checken dat je Headset het doet zonder een Xbox-live gold abo?

Level 44 95%

Weet iemand hoe je kan checken dat je Headset het doet zonder een Xbox-live gold abo?

Door met iemand in je frienlist te Chatten. Gewoon naar gamercard van iemand gaan en dan de optie ''Invite to Private Chat'' ;)

Level 22 91%

Nog 650 XP voor level 23

Geen probleem maar gewoon n technisch vraagje. Net voor t eerst een 360 met CoD op mn tv aangesloten. Eerst viel t me grafisch nogal tegen, totdat ik erachter kwam dat de xbox nog ingesteld stond op 480p. Na dit veranderd te hebben in 720p zag t er al een stuk beter uit. Nu vraag ik mij af: kan het er grafisch nog mooier op worden dan dat ik het nu heb, dmv een ander soort videokabel bijvoorbeeld?

Level 44 95%

Geen probleem maar gewoon n technisch vraagje. Net voor t eerst een 360 met CoD op mn tv aangesloten. Eerst viel t me grafisch nogal tegen, totdat ik erachter kwam dat de xbox nog ingesteld stond op 480p. Na dit veranderd te hebben in 720p zag t er al een stuk beter uit. Nu vraag ik mij af: kan het er grafisch nog mooier op worden dan dat ik het nu heb, dmv een ander soort videokabel bijvoorbeeld?

nee, maar als je nog beter beeld wilt zal je een HD-TV kunnen aanschaffen. ;) Alleen die HD-TV's koop je niet zomaar even als je de prijskaartjes van die dingen ziet. Maar ja kan je Xbox360 ook op een TFT / TFT LCD computer scherm aansluiten dan heb je scherper beeld en wat mooier dan op een normale tv. Ik speel zelf ook met me Xbox360 op een TFT LCD Scherm waar ik eerst me PC op aangesloten stond. Maar nu heb ik een laptop waardoor ik VGA kabel voor me 360 heb gekocht en die op dat scherm heb aangesloten. En op dat scherm heb je mooier en scherper beeld dan op een gewone TV maar op een HD-TV is nog mooier. Maar ja ik ga toch geen HD-TV kopen voorlopig want vind het beeld wat ik nu heb perfect en bij mij gaat het niet alleen om de grapichs bij gamen.

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

ik heb nu een week mijn xbox 360 en een spel pgr 3 maar volgens mij maakt hij oppervlakkige krassen(niet van die groeven) maar ik wil weten of dat schadelijk is voor het spel. ik kantel mijn xbox niet tijdens het spelen en ook niet als hij uit is met een spel erin. (ik heb mijn xbox horizontaal staan). :S

Level 19 95%

Nog 267 XP voor level 20

Ik heb al weer een nieuwe Xbox 360 , heb hem dinsdag opgestuurd en vandaag weer een verse gekregen , deze is wel goed en ik heb net PGR3 voor het eerst kunnen spelen zonder dat ie na 5 minuten vast loopt .

Wel netjes in 3 dagen al blijft het natuurlijk vaag dat ik pas bij de derde een goed werkende 360 kreeg .

Bijgesloten zat een consumer survey over de reparatie afhandeling en een soort credit card met 2100 Microsoft Points en da's dan wel weer netjes .

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

ik wil graag antwoordt wat ik wil graag weten of dat na verloop van tijd schadelijk is

Level 44 95%

ik wil graag antwoordt wat ik wil graag weten of dat na verloop van tijd schadelijk is

Op de PGR3, NFS MW en PDZ disc's van mij zitten ook wat enkele krassen maar tot nu toe heb ik er geen last van en heb die games al sinds 2 Decemeber. Maar die krassen komen vaak doordat de Xbox360 wordt bewogen tijdens het gamen. Zoals dat je tegen de tafel stoot terwijl de xbox360 aanstaat waardoor de dics tegen iets aankomt waardoor er wat lichte krassen opkomen. Maar ik zou niet weten of dit na verloop van tijd schadelijk is.

Level 44 95%

Ik heb al weer een nieuwe Xbox 360 , heb hem dinsdag opgestuurd en vandaag weer een verse gekregen , deze is wel goed en ik heb net PGR3 voor het eerst kunnen spelen zonder dat ie na 5 minuten vast loopt .

Wel netjes in 3 dagen al blijft het natuurlijk vaag dat ik pas bij de derde een goed werkende 360 kreeg .

Bijgesloten zat een consumer survey over de reparatie afhandeling en een soort credit card met 2100 Microsoft Points en da's dan wel weer netjes .

Dat is zeker netjes van MS. Vooral dat je zo'n kaart met MS Points krijgt waarvan je content en acrade games kan downloaden op xbox live.

Level 25 92%

Nog 673 XP voor level 26

Voor zo'n kaart van MS points moet je toch normaal betalen?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.