Vraag, Antwoord en Hulp

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Ja inderdaad

Level 10 94%

Nog 79 XP voor level 11

Ik heb nu m'n 3de Xbox 360 in één week en m'n 3de is ook al verrot, "disc is unreadable" zegt die dan om het half uur dat je een spel zit te spelen, nou ik heb het gehad, ken verdomme terug naar de winkel om dat ding weer terug te brengen pfffff, maar ja hij heeft geen nieuwe meer staan, dus maar kijken wat de winkel voor oplossing gaat verzinnen. PS al m'n 3 Xbox 360's die ik had kwamen waren gemaakt op 1 maart 2006, volgens zit er echt een bug in die serie ofzo???

Level 44 95%

Nog 1372 XP voor level 45

Ik heb nu m'n 3de Xbox 360 in één week en m'n 3de is ook al verrot, "disc is unreadable" zegt die dan om het half uur dat je een spel zit te spelen, nou ik heb het gehad, ken verdomme terug naar de winkel om dat ding weer terug te brengen pfffff, maar ja hij heeft geen nieuwe meer staan, dus maar kijken wat de winkel voor oplossing gaat verzinnen. PS al m'n 3 Xbox 360's die ik had kwamen waren gemaakt op 1 maart 2006, volgens zit er echt een bug in die serie ofzo???

Dat kan best dat er in die serie een bug zit. Niet handig van MS en niet leuk voor de consument als jij. Moet je maar even bellen naar MS dat je denkt dat de geproduceerder xbox360 van op 1 maart 2006 niet goed werken. Ik hoop dat je een goeie krijgt de volgende keer.

Level 32 96%

Nog 566 XP voor level 33

Weet je wel zeker dan het niet aan de disc ligt?

Level 19 95%

Nog 267 XP voor level 20

Zoals je misschien eerder in dit topic hebt gelezen waren de eerste 2 die ik kocht DOA , beide ook met productie datum 1 maart 2006 , ik wou toen niet meer ruilen bij die winkel en heb hem toen opgestuurd naar MS , kreeg binnen 3 dagen een nieuwe met productie datum 12 - 2005 en die is wel goed .

Dat zijn er in dit topic dus al 5 met productie datum 1 maart 2006 die kapot zijn .

Level 10 94%

Nog 79 XP voor level 11

Ja, ik moet maar effies kijken.

Level 17 92%

Nog 310 XP voor level 18

Het is geen probleem, maar ik vond het een beetje overdreven om er een apart topic over te openen. Ik ga misschien binnenkort een HDTV die 1080i ondersteunt kopen. Kan ik dan ook in 1080i van ALLE Xbox 360 games genieten?

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Ja dit kan.

Maar volgens mij is 720P een betere instelling(die ondersteunt die ook)

Level 44 95%

Ja dit kan.

Maar volgens mij is 720P een betere instelling(die ondersteunt die ook)

Volgens mij is 720P de basis instelling voor alle 360 games.

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Maar het geeft een beter beeld om dat het progressief is

Level 44 95%

Maar het geeft een beter beeld om dat het progressief is

Dat klopt dat was ik vergeten bij te zeggen ;)

Level 17 92%

Nog 310 XP voor level 18

Thx :D

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

no prob

Level 5 72%

Nog 109 XP voor level 6

na al die problemen gelezen te hebben is het voor mij WEER duidelijk

het is weer mooi kut geregeld door MS

Level 8 86%

Nog 130 XP voor level 9

na al die problemen gelezen te hebben is het voor mij WEER duidelijk

het is weer mooi kut geregeld door MS

Gekocht bij de release en nooit problemem, er zitten gewoon net iets te veel pechvogels tussen.... -_-'

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Is het normaal dat als je je 360 in een audiomeubel kastje stopt en je doet die deur dicht dat hij helemaal heet word en dan vanzelf uitgaat tijdens het gamen om af te koelen ofzo. Het lampje word ook rood enzo. :S

Level 15 94%

Nog 186 XP voor level 16

hey ik heb mn 360 in een Stekkerblok en als ik de stekker blok uitzet ( of 'gewoon' mn 360 van stroom af haal ) en ik zet m weer aan dan is de datum weer 22-11-2005 hebben jullie dat ook ??

Level 3 58%

Nog 65 XP voor level 4

Ik voel me nu toch wel een beetje genaaid door MS. Eerst komen ze met een verbeterde disc-drive en straks ook nog eens met een andere processor. What`s next? De videokaart? =P

Level 44 95%

Ik voel me nu toch wel een beetje genaaid door MS. Eerst komen ze met een verbeterde disc-drive en straks ook nog eens met een andere processor. What`s next? De videokaart? =P

die nieuwe processor verbruikt alleen minder energie dus wordt minder warm. en de CPU zal maar lichtjes beter zijn verschil zal amper te merken zijn. elke console heeft wel verbeteringen ondergaan zoals xbox en ps2

Level 6 78%

Nog 123 XP voor level 7

Eeey mensen,

Ik heb nog niet zow lang mn 360, ietsje langer dan een week, samen met GRAW (vet spel). Maar ik dus net HALO 2 te spellen, had me broertje vanmiddag geleend van een vriend, wel de splitscreen trouwens. Warer we 5 minuutjes aan het spellen valt het beeld op zwart met de mededeling dat er geen verbinding meer was, dus ik kijke naar die 360 en daar bij die ring ofnogwat (om de uitknop), knippere daar drie rooie lampjes de twee linkse en rechts onder. In de handleiding staan wel een paar van de knipperende gevallen beschreven maar niet die van mij maar er stond wel dat k contact op moest nemen, ik kan ook niet HALO 2 eruit halen want de disc-tray wil nie open om GRAW er weer in te stoppen en kijken of ie et dan weer doet. Nu moet je niet aan komen zetten van neem dan contact op, want op dit moment is het negen uur en dan zijn die lijnen gesloten (denk ik), dus probeer ik het hier.

Mij vraag is dit, heeft iemand dit gehad of weet iemand hoe je dit moet oplossen.

Als iemand het weet ben ik em heel dankbaar.

Level 32 96%

Nog 566 XP voor level 33

Eeey mensen,

Ik heb nog niet zow lang mn 360, ietsje langer dan een week, samen met GRAW (vet spel). Maar ik dus net HALO 2 te spellen, had me broertje vanmiddag geleend van een vriend, wel de splitscreen trouwens. Warer we 5 minuutjes aan het spellen valt het beeld op zwart met de mededeling dat er geen verbinding meer was, dus ik kijke naar die 360 en daar bij die ring ofnogwat (om de uitknop), knippere daar drie rooie lampjes de twee linkse en rechts onder. In de handleiding staan wel een paar van de knipperende gevallen beschreven maar niet die van mij maar er stond wel dat k contact op moest nemen, ik kan ook niet HALO 2 eruit halen want de disc-tray wil nie open om GRAW er weer in te stoppen en kijken of ie et dan weer doet. Nu moet je niet aan komen zetten van neem dan contact op, want op dit moment is het negen uur en dan zijn die lijnen gesloten (denk ik), dus probeer ik het hier.

Mij vraag is dit, heeft iemand dit gehad of weet iemand hoe je dit moet oplossen.

Als iemand het weet ben ik em heel dankbaar.

Ik had hem gewoon weer aan-uit-aan gezet en verder geen last meer gehad

Level 6 78%

Nog 123 XP voor level 7

Ik had hem gewoon weer aan-uit-aan gezet en verder geen last meer gehad

heb ik ook geprobeert maar dan blijft ie het zelfde doen.

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Btw krijg ik nog antwoord op m'n vraag of wat?

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Is het normaal dat als je je 360 in een audiomeubel kastje stopt en je doet die deur dicht dat hij helemaal heet word en dan vanzelf uitgaat tijdens het gamen om af te koelen ofzo. Het lampje word ook rood enzo. :S

Btw krijg ik nog antwoord op m'n vraag of wat?

Je moet wel zorgen dat die genoeg kan ventileren dus in een kastje wat dicht is lijkt me niet handig, dat het lampje rood word is wel normaal wannneer die over verhit is maar dat die uit zijn eigen uit gaat had ik nog niks over gehoord, en anders moet je ff de klantensercice bellen.

Level 6 78%

Nog 123 XP voor level 7

weet iemand een oplossing voor mijn probleem of moet ik bellen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.