Vraag, Antwoord en Hulp

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

weet iemand een oplossing voor mijn probleem of moet ik bellen.

Ja dat wordt denk ik toch bellen sorry heb geen ander antwoord

Level 12 92%

Nog 167 XP voor level 13

Btw krijg ik nog antwoord op m'n vraag of wat?

Je moet idd wachten tot de rode lampjes weer uit zijn gegaan.. Oververhitting komt voor als je het in een kast plaatst. Zet hem gewoon naast of onder de TV; zo lelijk is de 360 nu ook weer niet. Mijne staat gewoon netjes naast de monitor en draait perfect.

Level 16 88%

Nog 428 XP voor level 17

Weet iemand hoe ik mijn HDD gegevens ergens kan opslaan op een ander medium? Mijn xbox360 heeft allemaal rare kuren en die helpdesk mensen zitten steeds te zeuren dat het aan die HDD ligt. Wil dat ding opsturen maar dan wil ik wel ergens me savegames etc kunnen bewaren. Iemand enig idee hoe dit moet?

Level 44 95%

Nog 1372 XP voor level 45

Ik heb vanmiddag de Top Spin 2 Demo gedownload en ik wou hem net spelen. maar me xbox360 zegt dat me beeldscherm in 60hz moet maar daar staat die op want DOA4 doet het gewoon en die heeft 60hz nodig. Dus snap niet wat het probleem is, maar jah het is maar een demo dus niet zo erg.

edit: weet al wat ik moet doen het staat in het Top Spin 2 topic

Level 13 85%

Nog 362 XP voor level 14

Wie weet hoe duur het Xbox 360 Premium pakket is bij Makro inclusief BTW?

Level 44 95%

Wie weet hoe duur het Xbox 360 Premium pakket is bij Makro inclusief BTW?

ga naar de Makro en vraag naar de prijs :lol: ^_^'

Level 13 85%

Nog 362 XP voor level 14

Mijn moeder wil er niet voor flut heen gaan omdat ze die winkel haat x3

Nobus vraag:

Er komt de komende tijd geen price drop toch?

Waarschijnlijk pas met de kerst als ie al komt.

Level 44 95%

Mijn moeder wil er niet voor flut heen gaan omdat ze die winkel haat x3

Nobus vraag:

Er komt de komende tijd geen price drop toch?

Waarschijnlijk pas met de kerst als ie al komt.

o ok, maar die geruchten van die price drop moet je ook niet te sireus nemen.

Level 36 98%

Nog 247 XP voor level 37

Wat is eigenlijk S-Video?? is dat het zelfde als scart?

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Weet iemand hoe ik mijn HDD gegevens ergens kan opslaan op een ander medium? Mijn xbox360 heeft allemaal rare kuren en die helpdesk mensen zitten steeds te zeuren dat het aan die HDD ligt. Wil dat ding opsturen maar dan wil ik wel ergens me savegames etc kunnen bewaren. Iemand enig idee hoe dit moet?

een memory card kopen

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

nee,is anders.

Je kunt je 360 ( als je een normale tv hebt ) het best aansluiten met een RGB kabel. S-Video komt daarna, en dan die standaard kabel die bij je 360 zit.

Level 36 98%

Nog 247 XP voor level 37

nee,is anders.

Je kunt je 360 ( als je een normale tv hebt ) het best aansluiten met een RGB kabel. S-Video komt daarna, en dan die standaard kabel die bij je 360 zit.

Dat begrijp ik jah maar ik ga mischien binnenkort een nieuwe Tv kopen en er stond dat er een S video inzat maarw at houdt dat in?? zat die kabel bij de Xbox 360?? of moet je die los halen?

Level 10 94%

Nog 79 XP voor level 11

@Duo Maxwell

S-Video, is een aansluiting die op bepaalde tv's zit naast de cinch aansluiting, dat is die gele input. Het geeft iets betere beeldkwaliteit dan een enkele cinch aansluiting, hier is een plaatje van S-Video:

http://www.pczocker.de/images/mittel/278z843.jpg

Het gele stekkertje is de cinch aansluiting, de aller rechtse, die zwarte is een S-Video.

De component video cable is het beste, deze ondersteund ook 720p, heb je geen HD-Ready TV, maar wel een TV met S-Video, dan is S-Video aan te raden, het is net iets beter als met een scartkabel, maar het verschil tussen S-Video en Scart is ook weer niet dramatisch, dan moet je voor HD gaan.

Level 10 94%

Nog 79 XP voor level 11

Hoe verwijder je een bericht???

Level 10 94%

Nog 79 XP voor level 11

nee,is anders.

Dat begrijp ik jah maar ik ga mischien binnenkort een nieuwe Tv kopen en er stond dat er een S video inzat maarw at houdt dat in?? zat die kabel bij de Xbox 360?? of moet je die los halen?

@Duo Maxwell

S-Video, is een aansluiting die op bepaalde tv's zit naast de cinch aansluiting, dat is die gele input. Het geeft iets betere beeldkwaliteit dan een enkele cinch aansluiting, hier is een plaatje van S-Video:

http://www.pczocker.de/images/mittel/278z843.jpg

Het gele stekkertje is de cinch aansluiting, de aller rechtse, die zwarte is een S-Video.

De component video cable is het beste, deze ondersteund ook 720p, heb je geen HD-Ready TV, maar wel een TV met S-Video, dan is S-Video aan te raden, het is net iets beter als met een scartkabel, maar het verschil tussen S-Video en Scart is ook weer niet dramatisch, dan moet je voor HD gaan.

Level 18 91%

Nog 399 XP voor level 19

mensen, ik heb weer eens een vraagje... jah heb dit al eens gevraagd mja t mogt weer niet... mja iig, waar is dat knopje voor die op je console zit, rechts van je memory card slots, en bovenop je controller? als ik m induk op mn 360 gaat mn ring of light knipperen/rondjes draaien, maar verder gebeurd er niks. als ik dan vervolgens op dat knopje druk op mn controller gaat mn ring of light uit en gebeurd er verder niks. een doelloos knopje volgens mij....

Level 13 85%

Nog 362 XP voor level 14

Het knopje is om de draadloze controllers aan of uit te schakelen.

Als hij aan staat, kun ej met het knopje op je controller de desbetreffende controller uitschakelen. Als het knopje op je xbox niet ingedrukt is, kunnen de controllers niet aan.

Level 36 98%

Nog 247 XP voor level 37

@Ed Fisher thanks weet ik dat ook weer :)

Level 18 91%

Nog 399 XP voor level 19

Het knopje is om de draadloze controllers aan of uit te schakelen.

Als hij aan staat, kun ej met het knopje op je controller de desbetreffende controller uitschakelen. Als het knopje op je xbox niet ingedrukt is, kunnen de controllers niet aan.

hmm, bij mij wel hoor... ik zal wel een vage 360 hebben ofzo...

Level 36 94%

Nog 1129 XP voor level 37

Hoi. Ik wou eigenlijk een topic openen. Maar dat laat ik nu maar achterwege. Khoop dat iemand antwoord weet want dit is gewoon erg kut.

Telkens als ik met een friend wil spelen hebben we het eerst ontzettend kut om dezelfde game te vinden. En in de game zien we elkaar niet / en / of staat de ander de hele tijd stil =/

Hij woont in Zweden ofzo maar dat zou toch niks uit moeten maken? Ik zit wel in dezelfde Zone =/

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Hmz ik wordt helemaal raapgaar hier..

Ik wil mn 360 verbinden met mn PC om mp3 te streamen. Ik heb XP Prof NL (niet zo'n denderend legale versie) en daar heb ik service pack 2 op geinstalleerd. Nu wil ik op xbox.com/pcsetup een programma downloaden, en dat lukt ook wel, maar als ie binnen is en zichzelf uitpakt, gebeurd er gewoon geen reet. Hij gaat niet installeren, en ook kan ik nergens een uitgepakte map vinden. Als ik in het menu van de 360 probeer te verbinden met mn PC zegt ie 'failed'. Ik heb een linksys wifi router en mijn PC is daar draadloos mee verbonden. Mijn 360 hangt wel via een kabel aan de router... Las op die site al dat een Media Center een stuk uitgebreider is, maar die heb ik dus niet (en kan er ook niet zo 1,2,3 aan komen). Iemand een oplossing? BVD

Level 18 91%

Nog 399 XP voor level 19

@T1G, dat je geen game samen kan vinden is voor zover ik weet peg... Dat je elkaar niet ziet/hoort hoor ik wel vaker van mensen, misschien een onoplosbare bug ofzo, kwenie... Blijven proberen maar ;)

@jalf, K heb geen id, bij mij was t zo, ik heb een niet-gelicenceerde windows, daarom doet ie t niet. Misschien is dat bij jou ook (gekopieerd ofzo), dan zal dat de reden wel zijn. Stuur MS eens een mailtje om t te vragen.

Level 13 85%

Nog 362 XP voor level 14

Wat als je geen bon hebt, maar hij toch kapot is?

Level 18 91%

Nog 399 XP voor level 19

waar heb jij t over zeldanintendo?

Level 13 85%

Nog 362 XP voor level 14

Wat als je de bon van de aankoop van je 360 hebt, maar je xbox is toch kapot gegaan. Heb je dan nog garantie bij MS?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.