Het grote lifestyle/fashion topic

Level 15 92%

Nog 236 XP voor level 16

Gezien het feit dat het me op viel dat er wel meer mensen op Ig rondlopen die zich intresseren in mode en lifestyle in het algemeen leek het me wel zo leuk/makkelijk om een algemeen topic aan te maken.

Dus wat zijn nu de aankomende trendsvan deze lente/zomer en wat is inmiddels alweer zoooo 2005, deel het. Met de lente weer in de aankomst en de verschillende nieuwe collecties wordt het weer eens tijd om te gaan shoppen.

Om maar zelf even wat nuttigs toetevoegen;

Internationale ontwerpers presenteren in Milaan weer hun visie op de mode voor het zomerseizoen van volgend jaar. Over één ding lijken ze het met elkaar eens te zijn: wit wordt de nieuwe trend voor mannenkleding.

Volgens Dirk Bikkembergs straalt wit luxe uit. Mannen zouden volgens hem niet bang moeten zijn om wit te dragen. Vooral het mannenpak, dat in bijna iedere collectie centraal staat, heeft met wit een chique uitstraling.

Game on, en mocht je niets nuttigs kunnen toevoegen laat dit topic dan gewoon voor wat het is en ga ergens anders kloten.

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Wit wordt het zeker.

Sowieso vind ik wit een mooie kleur om in uit te gaan.

Level 21 97%

Nog 188 XP voor level 22

Witte schoenen, jeans, met een witte t-shirt en je bent er klaar voor.

Level 27 99%

Nog 15 XP voor level 28

Wit is het al.

Heb zelf ook al wat wit spul ingeslagen (eh...) dus ik ben er klaar voor.

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Ja heb pas nog een wit G-Star shirt gekocht.

Level 15 92%

Nog 236 XP voor level 16

Even wat collecties opgezocht (mede mogelijk gemaakt door Fok!)

Burberry Prorsum spring/summer 2006 men's

Costume National spring/summer 2006 men's

Dolce & Gabbana spring/summer 2006 men's

Level 12 98%

Nog 25 XP voor level 13

Heb al een boel witte kleding.

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Witte shirts met een rode kruis zijn in deze zomer. ;)

Level 19 96%

Nog 188 XP voor level 20

Edit Fernando8.

Anyway, ik heb gister een leuke set gekocht: army broek (niet overdreven) van G-star met een polo van LC en daaronder doe ik dan iets groens met lange mouwen.

Level 12 98%

Nog 25 XP voor level 13

Heb laatst 3 diesel spijkerbroeken gekocht bij de Rode winkel(3 halen 1 betalen) 105 euro!

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Deze shirts vind ik zo fout he! Je hebt ze ook in het roze. Het lijkt gewoon op een dames vest met decolete. Ik zag ze ook in de Bijenkorf.

D&G heeft wel stylinsh stuff trouwens. 8)

Level 19 92%

Nog 406 XP voor level 20

Dit is lekker stylish spul.

Level 24 96%

Nog 289 XP voor level 25

Jep, deze zomer wordt wit! Je moet nu iig geen zwarte schoenen ofzo meer kopen! ;)

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Wit met met zwart erin kan wel.

Level 6 93%

Nog 36 XP voor level 7

Ik wil niet lullig zijn maar die eerste paar gasten op de catwalk zijn echte fags

Level 19 92%

Nog 406 XP voor level 20

Ik wil niet lullig zijn maar die eerste paar gasten op de catwalk zijn echte fags

Nooit een catwalk gezien met mannen er op?

Level 13 88%

Nog 300 XP voor level 14

--

Level 28 98%

Nog 240 XP voor level 29

Deze zomer werd het toch de zeemans look in ? Blauw met wit . En ga je voor wit , doe het dan goed met Armani ---> http://www.armani.com/index.jsp?site=AJ ... dio=acceso

Level 19 92%

Nog 406 XP voor level 20

Deze zomer werd het toch de zeemans look in ? Blauw met wit . En ga je voor wit , doe het dan goed met Armani ---> http://www.armani.com/index.jsp?site=AJ ... dio=acceso

Ja van die blauw-wit gestreepte matrozen polo's enzo :P.

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Deze zomer komen de cityshorts ook in, zie e nu overal te koop. Vind het zelf niet echt mooi, maar misschien kom ik wat leuks tegen :)

Wit is trouwens erg vet, eergisteren nog een paar witte Lacoste's gehaald(niet die lompe sneakers maar beetje classy) :) Erg tevreden mee ^_^ Die D&G foto's hierboven zien er erg goed uit, de rest vind ik maar matigjes...

Level 26 97%

Nog 266 XP voor level 27

hmpf.. wit vind ik maar een kutkleur.. Ik had laatst wel een onwijs vette big pony Ralph Lauren overhemd gekocht.

Maar vor de zomer heb ik gewoon m'n polo's. Ik heb laatst een marine blauw en groen(met zo'n oranje paardje) van RL gekocht.

Ook heb ik voor als het vaarseizoen weer begint 2 driekwarts dockers broeken gekocht. Ik ben klaar voor de zomer!!!

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Wit wordt idd de kleur van deze zomer, ookal is het niet echt een kleur.

Zelf haat ik wit eigenlijk grotendeels, behalve op hemden en T-shirt.

Met schoenen haat ik wit, ik zal dus ook altijd proberen geen witte schoenen te kopen. (Of ze moeten heeeeel gaaf zijn)

Maar goed ben nooit echt een meeloper geweest qua seizoens mode, koop liever iets waar ik langer dan 3 maand iets aan heb.

Level 44 97%

Nog 676 XP voor level 45

wit is hip

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Wit wordt snel vies dat is wel kut.

Level 27 99%

Nog 15 XP voor level 28

Inderdaad, ik blijf m'n schoenen poetsen, en ook de witte broek verdwijnt vaker in de was dan andere.

Ralph Lauren heeft ook veel in het wit, maar dan een stuk mooier dan Armani.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.