Het grote lifestyle/fashion topic

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Nee ik draag m'n Lacostes of m'n Timberlands. (Niet die bergachtige)

Level 18 93%

Nog 332 XP voor level 19

Sportief maar stylish, zo doe ik het ook ja. Heb nu Ossom's ofzo gekocht bij Invito. Apart, maar stylish en sportief :7

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Stylich en sportief is idd meer up my ally.

Level 20 95%

Nog 297 XP voor level 21

Damn ben ik blij dat ik onder de noemer "alto" val, wit staat me absoluut niet. (Het is 1 van de enige 2 kleuren die ik niet draag, de andere is natuurlijk roze ;p)

Level 45 96%

Nog 1057 XP voor level 46

Ach ja band shirtjes met zwarte kisten ftw ofzo? Wit is stoer...

Wat vind jij dan sportief en stylisch papa? Foto's!

Gister nog een mooie replay broek gehaald, groen en beetje baggy.. Zal wel ff foto maken :)

Level 20 95%

Nog 297 XP voor level 21

Ach ja band shirtjes met zwarte kisten ftw ofzo?

Ik draag ook gewoon gympen enzo, en ik heb maar 'n stuk of 3 bandshirts, zo mooi zijn die dingen nou eenmaal niet.

En ik vind wit gewoon niet mooi staan bij mezelf, ik zeg niet dat 't niet stoer is, ik heb hele vette witte outfits gezien.

Level 28 92%

Nog 847 XP voor level 29

Ik houd niet van witte broeken, witte t-shirts zijn wel cool. Ik blijf er echter bij dat er zat kleren vet/hip zijn zonder dat het meteen de laatste mode is. Ik zou er in ieder geval niet bij willen lopen als sommige van die figuren op die foto's.

Level 26 97%

Nog 266 XP voor level 27

Ik houd niet van witte broeken, witte t-shirts zijn wel cool. Ik blijf er echter bij dat er zat kleren vet/hip zijn zonder dat het meteen de laatste mode is. Ik zou er in ieder geval niet bij willen lopen als sommige van die figuren op die foto's.

wie wel... :S

Dan loop je met zo'n groene tas en zo'n fag trui aan :S

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Nee ik draag m'n Lacostes of m'n Timberlands. (Niet die bergachtige)

Ik heb nu die Lacoste Sport dingen,, stylish en WIT =) Erg mooi vind ik, lekker voor de zomer ^_^ Dus niet die brede Sneakers van Lacoste ;)

Weet hier trouwens iemand een shop waar ze veel van Abercombie & Fitch verkopen? Ik móét gewoon een broek en shirt ervan hebben, zien er naar mijn idee erg leuk uit :) Helaas zijn die kleren in Nederland/Europa beetje exclusief, je komt ze hier niet of nauwelijks tegen in de winkels. En áls ze het een keer hebben, hebben ze een zeer magere collectie =(

Level 18 93%

Nog 332 XP voor level 19

Ik draag ook gewoon gympen enzo, en ik heb maar 'n stuk of 3 bandshirts, zo mooi zijn die dingen nou eenmaal niet.

En ik vind wit gewoon niet mooi staan bij mezelf, ik zeg niet dat 't niet stoer is, ik heb hele vette witte outfits gezien.

Adidas heeft wel aardige witte outfits van Yohji Yamamoto, maar 400 euro vind ik dan eigenijk weer veels te gortig. Het is en blijft Adidas he, niet een of ander designermerk ;)

Level 20 95%

Nog 297 XP voor level 21

Adidas heeft wel aardige witte outfits van Yohji Yamamoto, maar 400 euro vind ik dan eigenijk weer veels te gortig. Het is en blijft Adidas he, niet een of ander designermerk ;)

Ik ga altijd mee als 'n vriend van me kleding gaat halen, die weet altijd wel vette dingen te vinden met wit. Maar voor wit moet je de bouw hebben aangezien je er snel dik in lijkt.

Level 12 91%

Nog 186 XP voor level 13

Net voor 400 Euro bij de Forecast (Vet Den Haag) kleren gehaald, 3 tshirts, 1 spijkerbroek, een lichte broek met legerprint.

En toen nog bij Sneakers witter asics Tokyo gehaald, met rood blauwe strepen.

Wat vinden jullie van Forecast btw?

Level 20 92%

Nog 452 XP voor level 21

Heb er ook nog even gekeken naar een jas en een mooie riem, maar ik vond het allemaal maar matig..

Level 18 99%

Nog 27 XP voor level 19

Chasin? Lachertje onder de merkkleding

Oja, kleren kunnen niet mooi zijn omdat jij het fucking MERK een lachertje vindt? Wat boeit mij het nou of het van Chasin' is of van D&G. Als ik had gezegd 'Jow, ik heb een blouse van D&G' of van die nichtenshit van je had je 't vet gevonden.

Bovendien zijn japtards ook lachertjes. :lol:

Level 12 93%

Nog 145 XP voor level 13

Oja, kleren kunnen niet mooi zijn omdat jij het fucking MERK een lachertje vindt? Wat boeit mij het nou of het van Chasin' is of van D&G. Als ik had gezegd 'Jow, ik heb een blouse van D&G' of van die nichtenshit van je had je 't vet gevonden.

geownd

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

Hahahah vet true :D

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Dude, it's the fuckin TRUTH! En wat jij nichtenshit vindt komt alleen maar omdat het duur is en topmerken zijn, dus meteen iedereen die erin loopt is nicht? Sorry gozer, maar ga je mond dan even spoelen. Als jij in goedkope shit wilt lopen omdat eht anders gay is; prima, maar ga dan niet verwachten dat die kleren van je opeens top zijn. Chasin' is en blijft een beetje het kleintje en het lachertje onder de merkkleding, so don't talk shit. En heb ik ooit gezegd dat ik het niet mooi vind? Leer eerst een lezen voor je je grote mond open trekt :)

Op het hele Japtard gezeik ga ik hier niet in, als je echt een discussie wilt open je maar een topic daarover, niet hier.

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

Dude, it's the fuckin TRUTH! En wat jij nichtenshit vindt komt alleen maar omdat het duur is en topmerken zijn, dus meteen iedereen die erin loopt is nicht? Sorry gozer, maar ga je mond dan even spoelen. Als jij in goedkope shit wilt lopen omdat eht anders gay is; prima, maar ga dan niet verwachten dat die kleren van je opeens top zijn. Chasin' is en blijft een beetje het kleintje en het lachertje onder de merkkleding, so don't talk shit. En heb ik ooit gezegd dat ik het niet mooi vind? Leer eerst een lezen voor je je grote mond open trekt :)

Op het hele Japtard gezeik ga ik hier niet in, als je echt een discussie wilt open je maar een topic daarover, niet hier.

Volgens mij ben jij veel te onzeker over jezelf..

Level 20 92%

Nog 452 XP voor level 21

Ik vind mensen die kleding kopen op het merk gewoon losers..

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

[...]

En als je daar nog eens een reden voor geeft? Dude, je kent me niet en dat wil ik graag zo houden, ik hoef jou namelijk niet te kennen. Dus ga niet over me praten zonder dat je iets van me weet :)

Level 20 92%

Nog 452 XP voor level 21

Ja Steven :)

Niet meer doen hé :)

:) :)

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

[...]

En als je daar nog eens een reden voor geeft? Dude, je kent me niet en dat wil ik graag zo houden, ik hoef jou namelijk niet te kennen. Dus ga niet over me praten zonder dat je iets van me weet :)

Volgens mij heb jij ook mentale problemen..

Dude; Lekker interessant wat jij het "lachertje onder merkkleding vind"

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Ja Steven :)

Niet meer doen hé :)

:) :)

Wannabe. ;}

[...]

Volgens mij heb jij ook mentale problemen..

Dude; Lekker interessant wat jij het "lachertje onder merkkleding vind"

Mentale problemen? Aaan je posts te zien vraag ik me af of je wel enig idee hebt van wat dat is. En ik hoef niet interessant te doen, jij blijkbaar wel? You ain't shit in real life, dus ga je maar lekker de man uithangen op een forum 8]

Level 20 92%

Nog 452 XP voor level 21

Haha, wie is hier de wannabe. Je koopt kleren omdat er een merk op staat, je vind een merk wat niet door iedere loser gekocht wordt een lachertje, en je noemt mij een wannabe?

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

Nou zo te zien heb jij merkkleding nodig om de man uit te hangen irl, maar onthoud het goed hé! Vrienden koop je niet!

En wat lul je met de man uithangen op een forum btw? Ik heb er een hekel aan als er van die stakkertjes roepen van; "Hahah! Jij loop in het lachtertje van de merkkleding en ik lekker niehieeet". Bovendien maakt het me geen moer uit of het een merk is ja of nee, als ik het mooi vind koop ik het. Ongeacht de prijs, het merk, of wat anderen er van vinden.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.