Het grote lifestyle/fashion topic

Level 15 92%

Nog 236 XP voor level 16

Mensen houd het gewoon een beetje ontopic graag, danke

Ben vandaag maar eens naar oosterhout gegaan om mezelf te voorzien van de nodige kleren, ware het enkel niet dat ik vergeten was dat het klote winkele daar is.

Mja een moeder die eens bereid is gevonden om mee te betalen kan ik natuurlijk niet weigeren.

Uiteindelijk toch nog thuisgekomen met

-Nieuwe broek (gstar)

-Riem

-Shirt (wit)

En last but not least een paar nieuwe schoenen;

volgende week vrijdag waarschijnlijk nog maar eens naar breda gaan aangezien ik niet genoeg heb aan 1 shirtje :)

Level 17 99%

Nog 32 XP voor level 18

haha vette schoene :) worden wel snel smerig :P weet nog iemand beetje mooie schoenen? ongeveer rond de 100 euro...

Level 12 98%

Nog 42 XP voor level 13

Die witte lacoste zijn mischien wel wat voor je Ano0bies. Ik bedoel dan natuurlijk niet die 'klompen' maar ik bedoel die schoenen van lacoste die een klein beetje lijken op de schoenen van de foto hierboven

Level 16 92%

Nog 303 XP voor level 17

Sorry hoor, maar ik mag hópen dat ik niet een van de weinige ben die die 'mode' in de eerste paar plaatjes ook nogal...dubieus...over vind komen. Ze kunnen dan misschien wel duizenden wijven krijgen, maar...damn...ik neem aan dat ze zo niet over straat gaan?

Besides...dat mensen nu fucking wit gaan dragen omdat de mode wereld aangeeft dat wit 'in' wordt is toch ook je reinste onzin? Je draagt/koopt toch gewoon wat je zelf mooi vind. Waarom zou je opeens iets mooi gaan vinden als het 'in' schijnt te zijn? Rot maar een tering eind op met die rottroep. Ik loop al een paar maanden op mijn zwarte gympen, en no way ga ik witte kopen omdat dat in is.

Als je écht zeker bent van je zaak draag je gewoon de kleren die je leuk vind, onafhankelijk van wat de mode voorschrijft. Dan kom je voor mij iig niet over als een fucking watje dat zijn eigen weg niet durft te kiezen en dus maar meeloopt met de mode. 'Ja, kijk mij eens stoer zijn met de nieuwste mode, maar ondertussen ben ik niet stoer genoeg om daar, als het moet, schijt aan te hebben'. Als je de laatste mode mooi vind, cool, draag het dan, maar als je het niet mooi vindt -de eerste paar foto's hier ;} - grow some fucking backbone en draag het niet.

Overigens hangt er in mijn kast van alles. Meeste merkloos. Paar Reebok shirts, paar V&D essentials shirts. Eén 'Wil je met me linken?' shirt en nog wat Nike zooi. Qua broeken draag ik alles wat lekker zit. Spijkerbroeken wel. Laatst 2de hands (oei...wat zegt hij me daar?!?!) op het Waterlooplein een errug gave hippiebroek gekocht voor € 5,- (oei, wat zegt hij me daar??!!). Wel erg belangrijk van goede kwaliteit zijn sokken en boxers. Mag redelijk wat geld kosten.

Overigens, besteed ik wel redelijk wat aandacht aan mijn uiterlijk. Redelijk veel verschillende stijlen, maar het moet wel verzorgd zijn. Dat kan ook zonder LaCoste en D&G.

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Mannen die een sjaaltje dragen mogen ze ophangen aan de testikels wat mij betreft.

Wat vinden jullie van Forecast btw?

Ik vind het persoonlijk ronduit kut. Op alles wat ze verkopen staat wel ergens dat het van Forecast is. Ook vind ik het nou niet bepaald mooie kleding..

Nee ik draag m'n Lacostes of m'n Timberlands. (Niet die bergachtige)

Ik heb nu die Lacoste Sport dingen,, stylish en WIT =) Erg mooi vind ik, lekker voor de zomer ^_^ Dus niet die brede Sneakers van Lacoste ;)

Weet hier trouwens iemand een shop waar ze veel van Abercombie & Fitch verkopen? Ik móét gewoon een broek en shirt ervan hebben, zien er naar mijn idee erg leuk uit :) Helaas zijn die kleren in Nederland/Europa beetje exclusief, je komt ze hier niet of nauwelijks tegen in de winkels. En áls ze het een keer hebben, hebben ze een zeer magere collectie =(

In alkmaar, in dezelfde straat als de V&D zit een winkel waar ze het hoogstwaarschijnlijk wel hebben.

Ik heb de laatste drie maanden voor zo´n 1500 euro aan kleding gekocht, moet het maar wat rustiger aan gaan doen want het loopt aardig op zo. Was voor twee spijkerbroeken al 240 euro kwijt o_0

Level 12 91%

Nog 186 XP voor level 13

Wat vinden jullie van Forecast btw?

Ik vind het persoonlijk ronduit kut. Op alles wat ze verkopen staat wel ergens dat het van Forecast is. Ook vind ik het nou niet bepaald mooie kleding..

Iedereen ze smaak he ^^D

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Nee ik draag m'n Lacostes of m'n Timberlands. (Niet die bergachtige)

Ik heb nu die Lacoste Sport dingen,, stylish en WIT =) Erg mooi vind ik, lekker voor de zomer ^_^ Dus niet die brede Sneakers van Lacoste ;)

Weet hier trouwens iemand een shop waar ze veel van Abercombie & Fitch verkopen? Ik móét gewoon een broek en shirt ervan hebben, zien er naar mijn idee erg leuk uit :) Helaas zijn die kleren in Nederland/Europa beetje exclusief, je komt ze hier niet of nauwelijks tegen in de winkels. En áls ze het een keer hebben, hebben ze een zeer magere collectie =(

In alkmaar, in dezelfde straat als de V&D zit een winkel waar ze het hoogstwaarschijnlijk wel hebben.

Ik heb de laatste drie maanden voor zo´n 1500 euro aan kleding gekocht, moet het maar wat rustiger aan gaan doen want het loopt aardig op zo. Was voor twee spijkerbroeken al 240 euro kwijt o_0

Thx =) Ik zal binnenkort weer eens even Alkmaar in duiken ^_^

Level 28 92%

Nog 847 XP voor level 29

Mannen die een sjaaltje dragen mogen ze ophangen aan de testikels wat mij betreft.

Ja inderdaad, stelletje hermafrodieten.

Ben er vandaag ook weer eens op uit gegaan. Na lang zoeken eindelijk een mooie (lees: egale en niet nep kapot gemaakte) spijkerbroek gevonden en wel van Pall Mall, eveneens een zomerjas van datzelfde merk gekocht.

Daarnaast nog een blouse met korte mouwen van Mexx, altijd stijlvol die Mexx zaken.

Ik ben overigens ook niet zo kapot van Forecast, er staat mijn inderdaad wat teveel "Forecast" op al hun kleren. Ik ga de laatste tijd vaak naar Open 32, waarvan er een aantal in Breda zitten, prima winkels.

Level 39 97%

Nog 506 XP voor level 40

Ik heb de laatste drie maanden voor zo´n 1500 euro aan kleding gekocht.

Belachelijk ja... Fashion-Whore :lol:

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Ik heb de laatste drie maanden voor zo´n 1500 euro aan kleding gekocht.

Belachelijk ja... Fashion-Whore :lol:

Verkeerd gequote, het was De Uitverkorene die dat deed. Zo erg ben ik niet =P

Level 26 97%

Nog 266 XP voor level 27

ben laatst in Den Haag geweest. In de Bijenkorf ff wat kleren ingekocht :)..

Mooie driekwartsbroeken van Ralph Lauren en nog een licht blauwe en een witte polo van RL.

Ook heb ik weer ff mooie bootsschoenen gekocht die er echt goed onder staan.

Laat het vaarseizoen maar beginnen!!! Lekker met de motorboot van een maat van me keihard over de Zijl en Kaag scheuren met lekker wat drank en muziek en dan ook nog ff van die zeeverkenners/scouting zeilboten irriteren... HEERLIJK!

Level 16 90%

Nog 382 XP voor level 17

Nou, ik hou me helemaal niet aan de mode, mode is niks voor mij maar dat wil niet zeggen dat ik er als een zwerver uitzie ^^D

ben wel blij met m'n sneakers van Nike SB low pro De La Soul:

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

Nou, ik hou me helemaal niet aan de mode, mode is niks voor mij maar dat wil niet zeggen dat ik er als een zwerver uitzie ^^D

Level 18 99%

Nog 27 XP voor level 19

Dude, it's the fuckin TRUTH! En wat jij nichtenshit vindt komt alleen maar omdat het duur is en topmerken zijn, dus meteen iedereen die erin loopt is nicht? Sorry gozer, maar ga je mond dan even spoelen. Als jij in goedkope shit wilt lopen omdat eht anders gay is; prima, maar ga dan niet verwachten dat die kleren van je opeens top zijn.

Hahaha, wat ben je triest! Ten eerste; die kleren zijn gewoon ultiem gay. Als er C&A op had gestaan had je het het oerlelijkste gevonden dat door mensenhanden is gecreëerd. Hahaha. Onzeker mannetje.

Chasin' is en blijft een beetje het kleintje en het lachertje onder de merkkleding, so don't talk shit. En heb ik ooit gezegd dat ik het niet mooi vind? Leer eerst een lezen voor je je grote mond open trekt :)

Als je een merk een lachertje vindt, neem ik wel aan dat je het ook niet zal dragen nee. Je presenteert het overigens alsof het een feit is. Laat me je argument raden: "Ze zeggen dat het zo is..."

Gast, ga werken, spaar wat geld en koop een eigenwaarde, want zo kom je nergens.

Overigens kan ik er gif op innemen dat als dat blousje van D&G was en €10000,- euro had gekost je het het mooiste kledingstuk ter wereld had gevonden. Fucking meelopertje.

Level 16 90%

Nog 382 XP voor level 17

Er zit een hologram in, als je de schoenen beweegt krijg je andere plaatjes te zien van de De La Soul members en de bloemen

Hologrammen in je schoenen? En zitten er ook rode knipperende lichtjes in als je een stap zet ofzo? pfffft...

:lol:

Ja de een verzamelt postzegels de ander die gamed 24/7 en ik game en ben gek op aparte sneakers.

Nike SB heeft een hele mooie aparte collectie sneakers.

Level 17 99%

Nog 32 XP voor level 18

Wie vindt dat nike air Max ook zo bagger? Dat zijn die dingen die nu al 10 jaar in de 'mode' zijn... al die meelopers dragen et altijd... en dan word je uitgelachen door die zwakke gasten als je met van bommels of met jaguar aan komt...

Level 28 98%

Nog 240 XP voor level 29

Mooi , van C&A ;) :)

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Dude, it's the fuckin TRUTH! En wat jij nichtenshit vindt komt alleen maar omdat het duur is en topmerken zijn, dus meteen iedereen die erin loopt is nicht? Sorry gozer, maar ga je mond dan even spoelen. Als jij in goedkope shit wilt lopen omdat eht anders gay is; prima, maar ga dan niet verwachten dat die kleren van je opeens top zijn.

Hahaha, wat ben je triest! Ten eerste; die kleren zijn gewoon ultiem gay. Als er C&A op had gestaan had je het het oerlelijkste gevonden dat door mensenhanden is gecreëerd. Hahaha. Onzeker mannetje.

Chasin' is en blijft een beetje het kleintje en het lachertje onder de merkkleding, so don't talk shit. En heb ik ooit gezegd dat ik het niet mooi vind? Leer eerst een lezen voor je je grote mond open trekt :)

Als je een merk een lachertje vindt, neem ik wel aan dat je het ook niet zal dragen nee. Je presenteert het overigens alsof het een feit is. Laat me je argument raden: "Ze zeggen dat het zo is..."

Gast, ga werken, spaar wat geld en koop een eigenwaarde, want zo kom je nergens.

Overigens kan ik er gif op innemen dat als dat blousje van D&G was en €10000,- euro had gekost je het het mooiste kledingstuk ter wereld had gevonden. Fucking meelopertje.

Je kent me niet, dus ga niet lopen praten over me alsof je me kent. Dit is een eindeloze discussie, dus verder ga ik er niet op in. Toevallig heb ik nog maar 2 kledingstukken van Chasin' gezien die ik mooi vind, en toevallig vind ik de D&G kleding in dit topic erg mooi. Ik ben meteen een meeloper? Denk maar van me wat je wilt jongen, I don't care. Ga lekker op een forum de man uithangen als je dat wilt 8]

@linkfire; ziet er leuk uit maar die petjes zijn zooo fout :lol:

Level 16 90%

Nog 382 XP voor level 17

Wie vindt dat nike air Max ook zo bagger? Dat zijn die dingen die nu al 10 jaar in de 'mode' zijn... al die meelopers dragen et altijd... en dan word je uitgelachen door die zwakke gasten als je met van bommels of met jaguar aan komt...

Je hebt best wel mooie / leuke air max schoentjes maar die kun je niet zomaar in de winkel vinden. maarja ik draag geen van bommels of jaguar. gewoon omdat het niet mijn stijl is maar vind ze wel leuk (van bommel dan, want jaguar ken ik niet).

Level 20 92%

Nog 452 XP voor level 21

Zal wel eens foto's maken van wat ik draag, en dan kunnen jullie stemmen wat jullie mooier vinden, die gaykleren uit de OP of mijn kleren ^^D :P

Level 22 98%

Nog 142 XP voor level 23

Eej Geighernegurts, ik heb jullie nodig. Ik heb een nieuwe zomerjas nodig, heeft iemand ideeen? Liefst een donkere kleur.

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Welk nieuwe merk word in deze zomer ik wil iets nieuws hebben en ik wil een van de eersten zijn.

Level 24 96%

Nog 289 XP voor level 25

Welk nieuwe merk word in deze zomer ik wil iets nieuws hebben en ik wil een van de eersten zijn.

Ja idd... 8]

Maare... Witte schoenen vallen groot uit in vergelijking met bijvoorbeeld zwarte schoenen, het lijkt zo tenminste. En aangezien ik maat 46 heb als 14-jarige... Ik ging van het weekend witte Lacoste schoenen passen, maar in mijn maat zijn ze gewoon echt een meter lang! :| Ik deed ze aan, en ze staken gewoon een halve meter onder mijn broek uit. Na, no way! Ik ga binnekort maar even naar A'dam, naar de Puma Store. Kijken of ze daar een beetje vlotte en lichtgekleurde schoenen hebben, die geen meter lang zijn imo. :P

Bij de Bijenkorf hebben ze meestal wel leuke aanbiedingen voor G-Star en Replay broeken ofzo. Wil nog een broek hebben, Dus... Lichtblauw ofzo, met groot REPLAY erop. Daar houd ik van! :]

Level 18 99%

Nog 27 XP voor level 19

Wibra wordt 't helemaal deze zomer!

Level 44 97%

Nog 676 XP voor level 45

agrees with needakill

alleen wit met zwarte zijn wel vet |.|

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.