Het algemene School onderzoek/Enquete Topic.

Level 38 99%

Nog 185 XP voor level 39

1 ) Hoe oud ben je?

- Ouder dan 16

2 ) Wat is je geslacht?

-Mannelijk

3 ) Wat weet jij van eetstoornissen?

- Behoorlijk wat, namelijk...

4 ) Ken je iemand met een eetstoornis(exclusief jezelf)?

- Ja

5 ) Weet je wat voor eetstoornis die persoon heeft/had?

- Ja, namelijk anorexia

6 ) Kun je vertellen wat voor invloed het op zijn of haar leven

heeft/had?

- Ja, heeft tot op de dag van vandaag invloed.

7 ) Wat voor invloed heeft/had het op jouw leven?

- Heel veel, want in die periode draaide alles om de eetstoornis en was allesbepalend. Ook was het verschrikkelijk om te zien hoe iemand waar je zo veel om geeft helemaal kapot gaat.

8 ) Had deze persoon het?

- Nee, ik denk dat je er nooit helemaal vanaf komt, maar er steeds beter mee kan leven. Het heeft nog steeds invloed op deze persoon maar het is niet meer zo dat het het leven ontwricht.

9 ) Heb jij een eetstoornis gehad of hebt je er één?

- Nooit gehad

10 ) Wat denk jij dat de voornaamste oorzaak is van Anorexia Nervosa?

- Anders, ik denk dat het een combinatie is van aanleg (dus genetisch bepaald) en het leven van de desbetreffende persoon.

Level 18 92%

Nog 364 XP voor level 19

1) 13/14

2) mannelijk

3) Iets namelijk: dat je niet wil en som niet kan eten (annorexia).

4) Nee

9) nooit gehad

10) Anders

Level 8 84%

Nog 150 XP voor level 9

@NintendoVIP

1 ) Hoe oud ben je?

- Ouder dan 16

2 ) Wat is je geslacht?

-Mannelijk

3 ) Wat weet jij van eetstoornissen?

- Iets, namelijk dat ook mannen dit kunnen hebben. Vooral mannen die in sporten meedoen waarvoor je een bepaalde gewichtklasse moet spelen.

4 ) Ken je iemand met een eetstoornis(exclusief jezelf)?

- Nee(ga verder met vraag 9)

9 ) Heb jij een eetstoornis gehad of hebt je er één?

- Nooit gehad

10 ) Wat denk jij dat de voornaamste oorzaak is van Anorexia Nervosa?

- Anders: namelijk een mix van media en mensen waarmee je omgaat.

Level 30 95%

Nog 697 XP voor level 31

Oké bedankt mensen, de enquête is voorbij. :)

Level 2 61%

Nog 30 XP voor level 3

Hey allemaal!

Het is misschien al weer even geleden dat ik wat actiever was hier op het forum maar ik heb jullie hulp nodig..

Op het moment ben ik bezig met het afstuderen voor de HBO opleiding Communicatie. Mijn scriptie gaat de goede kant op maar voor mijn enquête kom ik nog reacties te kort. Ik ben bezig om informatie te verzamelen voor een kleine kinderrechtenorganisatie waarmee ik ze verder kan helpen.

Op het moment zit ik op 160 reacties maar om het representatief te laten zijn moet ik er minimaal 250 hebben.. Jullie snappen het dus al.. misschien dat ik geen ipod/laptop/geldbedrag verloot maar jullie zouden mij en een kleine kinderrechtenorganisatie heel blij kunnen maken met jullie hulp.

Mijn enquête is te vinden op:

http://www.thesistools.com/?qid=31971&ln=ned

Alvast bedankt!

Ndroid

ps. als jullie ergens hulp mee nodig hebben dan moet je het maar laten weten want dan ben ik bereid om te helpen.

Level 18 91%

Nog 392 XP voor level 19

Zo ff ingevuld;)

Level 37 99%

Nog 142 XP voor level 38

Zo ff ingevuld;)

Level 15 99%

Nog 22 XP voor level 16

Heya allemaal !

Nou ik heb dus een opdracht voor aardrijkskunde :P

Ik moet dus alle eigenschappen/kenmerken die in jullie opkomen als jullie aan Engeland denken verzamellen. Dus als jullie allemaal zo aardig willen zijn :P om iets van 10 of minder eigenschappen op de schrijven als jullie aan 'Engeland' denken....

Thnx for the time !

{Woesh !}

Merc@Work

Level 37 99%

Nog 165 XP voor level 38

is dat niet iets wat je zelf kan doen? of moet je het perse aan anderen vragen? in dat geval: tower bridge, rooie dubbeldekkers, bobbies, stilstaande soldaatjes, big ben.

ik heb ook voor school een kleine enquete die ik hier eventjes wil afnemen over de euro, bedoeld voor mensen van 13-18 jaar:

je kunt kiesen uit: Ja, Geen mening, Nee

1. (indien je werkt): Heb je het idee dat je meer bent gaan verdienen sinds de invoering van de euro?

2. Denk je dat je meer bent gaan uitgeven sinds de invoering van de euro?3.Denk je dat de prijzen van de producten zijn gestegen sinds de invoering van de euro?

4. Denk je op financieel gebied sterker bent gaan staan sinds de invoering van de euro (heb je er voor jezelf een beter gevoel door gekregen)?5. Denk je dat de Euro qua koopkracht een goede invloed heeft gehad op Nederland?

6. Denk je dat er meer mensen in financiële nood zijn gekomen door de Euro?

Level 16 92%

Nog 303 XP voor level 17

Geen idee of hier nog mensen komen die mij kunnen helpen, maar ik moet voor school op vrij korte termijn naar een engels toneelstuk voor een verslag. Nou ben ik absoluut niet bekend met toneel en heb ik ook géén idee waar ik moet zoeken :( Let op: Ik vraag níet om een verslag, maar enkel en alleen om een plaats + datum of een aanknopingspunt met informatie over engelsgesproken toneelstukken. Bij voorbaat dank (hopelijk gerechtvaardigd :()

Level 37 96%

Nog 732 XP voor level 38

is dat niet iets wat je zelf kan doen? of moet je het perse aan anderen vragen? in dat geval: tower bridge, rooie dubbeldekkers, bobbies, stilstaande soldaatjes, big ben.

ik heb ook voor school een kleine enquete die ik hier eventjes wil afnemen over de euro, bedoeld voor mensen van 13-18 jaar:

1. (indien je werkt): Heb je het idee dat je meer bent gaan verdienen sinds de invoering van de euro?

2. Denk je dat je meer bent gaan uitgeven sinds de invoering van de euro?3.Denk je dat de prijzen van de producten zijn gestegen sinds de invoering van de euro?

4. Denk je op financieel gebied sterker bent gaan staan sinds de invoering van de euro (heb je er voor jezelf een beter gevoel door gekregen)?5. Denk je dat de Euro qua koopkracht een goede invloed heeft gehad op Nederland?

1. Nee

2. ja

3. ja

4. nee

5. Nee

6. Ja

Level 40 98%

Nog 449 XP voor level 41

1 Ik werk niet

2 Ja

4 Ja

6 Ja

Graag gedaan ;) :O

Level 8 95%

Nog 41 XP voor level 9

mijn laatste schooljaar gaat morgen beginnen. als ik jullie hulp nodig heb laat ik het weten.

Level 26 95%

Nog 444 XP voor level 27

1. Nee

2. Denk je dat je meer bent gaan uitgeven sinds de invoering van de euro?

2.Ja

3.Denk je dat de prijzen van de producten zijn gestegen sinds de invoering van de euro?

3. Jazeker

4. Denk je op financieel gebied sterker bent gaan staan sinds de invoering van de euro (heb je er voor jezelf een beter gevoel door gekregen)?

4. Nope

5. Denk je dat de Euro qua koopkracht een goede invloed heeft gehad op Nederland?

5. Eerste periode zeker niet, maar volgens mij zijn we nu in een stijging van koopkracht.

6. Vast en zeker genoeg.

Level 1 46%

Nog 14 XP voor level 2

http://www.thesistools.com/?qid=38021&ln=ned

------------------------------------------------------------------------------------

Wij zijn studenten Communication & Multimedia Design te Leeuwarden.

Onze passie voor games heeft er voor gezorgd dat we zelf een game gaan ontwikkelen in het

kader van ons afstuderen. Dit in samenwerking met een Nederlandse ontwikkelaar.

Voordat we daadwerkelijk het spelconcept uitwerken en van start kunnen gaan met

het ontwikkelen van de game, doen we eerst een uitgebreid onderzoek naar allerlei factoren.

Hierbij kun je denken aan de mogelijkheden van de verschillende video game consoles en aan de

interesses van gamers. Hopelijk kunnen we hiermee een sterke basis neerzetten waaruit we een

interessante, originele game kunnen ontwikkelen.

We hebben een enquête opgesteld en verzoeken jullie om even de tijd te nemen deze in te vullen.

Het zal ongeveer 3 minuten van je tijd in beslag nemen, maar helpt ons enorm om een goed

algemeen beeld te vormen over de voorkeuren van gamers. Iets waar we veel waarde aan hechten.

Er zal gevraagd worden naar een naam of e-mail adres. Om anoniem te blijven kan je kiezen voor

een zelfbedachte naam.

Bij voorbaat dank voor je medewerking.

Rudy F. & Stefan K.

------------------------------------------------------------------------------------

http://www.thesistools.com/?qid=38021&ln=ned

Product Manager
Level 26 96%

Nog 377 XP voor level 27

Dit is een korte vragenlijst, heb je zo ingevuld. Het is voor mijn studie Commerciële Economie. Hoe minder informatie ik vooraf geef hoe beter.

http://www.thesistools.com/?qid=40002&ln=ned

Bedankt alvast!

Level 6 79%

Nog 116 XP voor level 7

Denk dat best veel leden ook online aankopen doen dus misschien wel interessant.

Ik doe voor mijn studie Bedrijfswetenschappen onderzoek naar het effect van website features op online aankopen, waar de aankopen zijn verdeeld in verschillende producttypes. Door mee te werken aan dit onderzoek kan een beter inzicht worden verworven over wat consumenten belangrijk vinden aan een website bij het doen van online aankopen. Bijvoorbeeld, of consumenten winkelend voor een videogame of dvd andere aspecten van een website waarderen dan consumeren die op zoek zijn naar computer hardware. De uitkomsten kunnen website ontwikkelaars helpen de site zo goed mogelijk in te richten. De vragenlijst zal hooguit 5 minuten in beslag nemen. Uw gegevens blijven uiteraard anoniem.

Onder de inzenders wordt 5x een Nationale Entertainmentbon verloot

http://www.thesistools.com/so/web/index ... age=1&uid=

Heel erg bedankt!

Level 5 76%

Nog 95 XP voor level 6

Ingevuld Gunitsoldier ik hoop dat je er wat aan hebt

Level 22 97%

Nog 218 XP voor level 23

Ook ingevuld!

Level 1 38%

Nog 16 XP voor level 2

Wat vinden jullie als gamers van in-game reclame ?

Voor school doe ik een onderzoek over wat gamers nou vinden van ingame reclame.

Ik heb hierover een enquete gemaakt en zou het zeer erg fijn vinden als mensen de moeite willen nemen om het in te vullen.

Enquete: http://ingameads.uxl.nl/?lang=nl

Vragen en opmerkingen over de enquete kun je hieronder kwijt.

Level 26 99%

Nog 37 XP voor level 27

Ik heb hierover een enquete gemaakt en zou het zeer erg fijn vinden als mensen de moeite willen nemen om het in te vullen.

Leuke vragen hoor ik heb hem helemaal ingevuld!

Level 22 97%

Nog 218 XP voor level 23

Ben bezig, zo klaar :).

Level 31 95%

Nog 617 XP voor level 32

@ ExcaliburRudeone

Gedaan. =)

Level 7 79%

Nog 158 XP voor level 8

Ingevuld, leuke vragen.

Level 1 38%

Nog 16 XP voor level 2

Bedankt voor het invullen :)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.