Het algemene School onderzoek/Enquete Topic.

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

http://www.thesistools.com/?qid=59740&ln=ned zouden jullie deze voor mij willen invullen is voor school

Level 18 96%

Nog 189 XP voor level 19

http://www.thesistools.com/?qid=59740&ln=ned zouden jullie deze voor mij willen invullen is voor school

Gedaan hoor. ^_^

Level 9 85%

Nog 174 XP voor level 10

Ik heb hem ook ingevuld :)

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Ik heb hem ook ingevuld :)

Ik ook! 8]

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

ik ook, als je echter geen scooter hebt, en er ook geen een wil aanschaffen sla je de halve enquete over.

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

Hallo,

We zijn bezig met een project voor onze studie. We zijn benieuwd wat gamers en sporters van fitness in combinatie met games vinden ? We zouden het op prijs stellen als jullie deze enquete invullen. Jullie zouden ons er heel erg mee helpen.

Enquete

sorry mensen nu werkt ie weer, link was verkeerd!!!

Alvast bedankt!

Level 21 91%

Nog 535 XP voor level 22

Ik zou hem graag voor je invullen, maar ik krijg geen vragen? en ik kan niks ontdekken waar ik op moet klikken :(

Level 12 84%

Nog 327 XP voor level 13

Ik zou hem graag voor je invullen, maar ik krijg geen vragen? en ik kan niks ontdekken waar ik op moet klikken :(

Same here

Level 74 99%

Nog 322 XP voor level 75

Ik kan hem niet invullen, krijg alleen benjamin Dsigns.

Level 1 46%

Nog 14 XP voor level 2

http://www.youtube.com/watch?v=7w_7zOjR57Y

Ik moest voor maatschappijleer een propagandafilm maken, en uiteraard maakte ik die over videogames.

De laatste paar jaren lees je steeds vaker over videogame-moorden/diefstallen/overvallen/ongevallen/etc.... en het leek ons leuk eens te laten zien, hoe makkelijk je de connectie kan leggen tussen echt geweld en die in videogames.

Bekijk aub de video (IN HD!!) en geef commentaar en rate de film.

Bij voorbaat ben ik allen zeer dankbaar!

Level 34 97%

Nog 409 XP voor level 35

Hey, ik moet dus voor nederlands een recensie schrijven van ongeveer 250 woorden en toen ik klaar was, had ik zo iets van: dit is ruk. Maar mijn moeder zij dat hij wel O.K. is. Maar mijn moeder is nou niet de slimste, maar zeker ook niet de domste (apothekersassiste), dus ik geloof haar niet helemaal :P Daarom hierbij: kunnen jullie me helpen spelfouten eruit te halen en verbeteringen aan te brengen? Alvast bedankt! BTW ik doe nu gymnasium 4

The Pacifier

Regie: Adam Shankman | Cast: Vin Diesel (Shane Wolfe), Lauren Graham (Claire Fletcher), Brittany Snow (Zoe Plummer), Max Thieriot (Seth Plummer), Morgan York (Lulu Plummer) e.a. | Duur: 95 minuten | Jaar: 2005

Navy Seal Shane Wolfe heeft als opdracht de familie van de gestorven wetenschapper Howard Plummer te beschermen en het project waar de wetenschapper aan werkte, het programma Ghost, te vinden.

Shane pakt zijn taak aan als een echte marinier, orde boven alles. Maar de kinderen lappen de regels aan hun laars en kiezen voor vrijheid en het leven zoals ze het kenden, kan Shane dit zooitje ongeregeld aan?

Het concept is al eerder gebruikt, maar de originaliteit is hier toch echt ver te zoeken. De film is zo voorspelbaar dat je zelfs door middel van het plaatje hiernaast kan bedenken hoe de film gaat. De grappen zijn ridicuul, uitgemolken en cliché, maar heel af en toe kan deze film een glimlach op je gezicht toveren.

De acteurs proberen zich in te leven in hun rol, maar komen niet verder dan een middelmatig niveau. Daar nog bij de meest voorspelbare slechteriken en de set is compleet.

Veel filmtitels heeft regisseur Adam Shankman niet op zijn naam staan. Met de film ’Bringing Down the House’ bevond hij zich voor het eerst echt op het gebied van komedie. Opnieuw kiest hij voor dit genre, helaas niet erg geslaagd. Het Disney familie principe wordt hier letterlijk opgevolgd en het moraal is overduidelijk. Komedie is leuk, maar na een half uur had ik wel genoeg van die voorspelbare en vergelijkbare grappen.

Al met al is dit een matig tot slechte actiekomedie die zijn naam eer aan doet, niets meer dan een fopspeen in een wereld van grote mensen.

Het handje stond eigenlijk in het midden en de eerste 4 alinea's stonden langs een cover van de film.

Level 35 94%

Nog 1026 XP voor level 36

Het concept is al eerder gebruikt, maar de originaliteit is hier toch echt ver te zoeken.

Das wat dubbel

De acteurs proberen zich in te leven in hun rol

You sure? ;) Kan me niet voorstellen dat Vin Diesel zich hiervoor opgeladen heeft.

Daar nog bij de meest voorspelbare slechteriken en de set is compleet.

Dat loopt niet lekker. "Tel daar nog een paar voorspelbare slechteriken bij op en je set is compleet." Bijvoorbeeld ;)

Veel filmtitels heeft regisseur Adam Shankman niet op zijn naam staan. Met de film ’Bringing Down the House’ bevond hij zich voor het eerst echt op het gebied van komedie. Opnieuw kiest hij voor dit genre, helaas niet erg geslaagd.

Je moet hier dan wel even bij vermelden hoe die eerste poging hem af ging ;)

Het Disney familie principe wordt hier letterlijk opgevolgd en het moraal is overduidelijk.

Niet an sich een slecht iets, Disney films ruleren :7

Al met al is dit een matige tot slechte actiekomedie

Let op die grammatica ;) Typo dit natuurlijk.

Komedie is leuk, maar na een half uur had ik wel genoeg van die voorspelbare en vergelijkbare grappen.

Komedie is bedoeld leuk te zijn daar staat het woord voor. Doe eerder iets als: "Ik als komedie fan, had na een half uur toch wel genoeg van de voorspelbare en vergelijkbare grappen.

Level 34 97%

Nog 409 XP voor level 35

Het concept is al eerder gebruikt, maar de originaliteit is hier toch echt ver te zoeken.

Das wat dubbel

ga ik wat anders voor verzinnen

De acteurs proberen zich in te leven in hun rol

You sure? ;) Kan me niet voorstellen dat Vin Diesel zich hiervoor opgeladen heeft.

hij deed het niet heel erg slecht, maar voor de meesten geldt, het was dieptriest

Daar nog bij de meest voorspelbare slechteriken en de set is compleet.

Dat loopt niet lekker. "Tel daar nog een paar voorspelbare slechteriken bij op en je set is compleet." Bijvoorbeeld ;)

doe ik!

Veel filmtitels heeft regisseur Adam Shankman niet op zijn naam staan. Met de film ’Bringing Down the House’ bevond hij zich voor het eerst echt op het gebied van komedie. Opnieuw kiest hij voor dit genre, helaas niet erg geslaagd.

Je moet hier dan wel even bij vermelden hoe die eerste poging hem af ging ;)

niet erg goed ;) zet ik er ook wel bij

Het Disney familie principe wordt hier letterlijk opgevolgd en het moraal is overduidelijk.

Niet an sich een slecht iets, Disney films ruleren :7

niet als je op een comedy zit te wachten, dan krijg je dat family gemeuk weer

Al met al is dit een matige tot slechte actiekomedie

Let op die grammatica ;) Typo dit natuurlijk.

volgens mij is dit gewoon goed, heb het ff aan twee vrienden gevraagd (niet al te goed in Nederlands :P) en die zeiden dat dit ook goed was

Komedie is leuk, maar na een half uur had ik wel genoeg van die voorspelbare en vergelijkbare grappen.

Komedie is bedoeld leuk te zijn daar staat het woord voor. Doe eerder iets als: "Ik als komedie fan, had na een half uur toch wel genoeg van de voorspelbare en vergelijkbare grappen.

daar maak ik dan van: Komedie is bedoeld leuk te zijn, maar na een half uur had ik toch echt wel genoeg van de voorspelbare en vergelijkbare grappen.

OK? en bedankt man

Level 35 94%

Nog 1026 XP voor level 36

Ik weet het nou eerlijk gezegd ook niet meer of het nou matig of matige moet zijn. Vraag het aan odi et amo, dat is wel een spellingshoer.

Graag gedaan ;)

Level 20 95%

Nog 251 XP voor level 21

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om deze kleine enquête even in te vullen :) Het gaat over veiligheid in het uitgaansleven.

13 vragen dus zo gepiept :)

http://www.thesistools.com/?qid=67956&ln=ned

bij voorbaat dank

Level 34 97%

Nog 409 XP voor level 35

gedaan

Level 9 85%

Nog 174 XP voor level 10

gedaan

Ik ook ;)

Level 26 97%

Nog 246 XP voor level 27

YO ik heb hem even voor je ingevuld hoor, succes met je opdracht.

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

Hallo,

Voor school moet ik een doelgroep onderzoek doen onder de 14 t/m 23 jarige jongeren (zowel jongens als meisjes).

Het is voor een project waar ik een Game moet ontwerpen voor deze doelgroep over een museum en kunst.

Het is een vrij korte enquete,zouden jullie deze misschien kunnen invullen?

Alvast Bedankt!

Doelgroep onderzoek 13 t/m 24jarige jongeren:

Bent je een jongen of een meisje?

Wat is je leeftijd?

Waar geef je je geld meestal aan uit?

Wat voor computers/consoles bezit je? (Wii,Nintendo DS, pc, PS3 etc)

Op welk console speel je het liefst?

Wat is je favoriete spel? (kan ook een bordspel zijn zoals bv. Ganzenbord)

Wat voor spel genre speel je het liefst? (een Adventure,actie,bordspel,etc.)

Naar wat voor muziek luister je meestal?

Wie is je idool?

Wat zijn je hobbies?

Bezoek je wel eens een museum?

Wat trekt je aan aan museums of stoot je juist af?

Je mag de antwoorden ook PM'en of Mailen naar:

Manta.L.icy@live.nl

Groetjes Samantha

Level 34 97%

Nog 409 XP voor level 35

Hallo,

Voor school moet ik een doelgroep onderzoek doen onder de 14 t/m 23 jarige jongeren (zowel jongens als meisjes).

Het is voor een project waar ik een Game moet ontwerpen voor deze doelgroep over een museum en kunst.

Alvast Bedankt!

Jongen

Wat is je leeftijd?

15

games, cantina

Xbox360/PSP

Xbox360

Fable 2

Amerikaanse RPG's

Hard-Rock

Wie is je idool?

Mezelf

Wat zijn je hobbies?

Gamen

Nope

Saaaaai...

Manta.L.icy@live.nl

Groetjes Samantha

Hoppakee!

Level 1 30%

Nog 18 XP voor level 2

Dankjewel! :D

Level 9 85%

Nog 174 XP voor level 10

Hallo,

Alvast Bedankt!

Meisje

Wat is je leeftijd?

16

games

Wii, pc, NDS

Wii (en anders de pc als je die tot console wilt meerekenen)

Op het moment Guitar Hero: World Tour

RPG's en RTS

Vanalles

Wie is je idool?

Niemand

Wat zijn je hobbies?

Gamen en tekenen

Ja als het moet, anders niet

Musea vervelen

Manta.L.icy@live.nl

Groetjes Samantha

Level 40 99%

Nog 234 XP voor level 41

Ik moet voor school weten hoeveel paar schoenen jullie hebben :P

Dus hoeveel paar schoenen hebben jullie?

Level 44 97%

Nog 676 XP voor level 45

Ik heb er 6

Level 14 98%

Nog 52 XP voor level 15

Ik moet voor school weten hoeveel paar schoenen jullie hebben :P

Dus hoeveel paar schoenen hebben jullie?

2 paar schoenen \o/ Winter en zomer, zat.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.