Favoriete Drank/Mixje

Level 29 94%

Nog 692 XP voor level 30

Welke drank/mixje vind je het lekkerst?

Ik zweer zelf bij rode wodka-redbull, en dan voornamelijk Royalty Vodka en euroshopper energydrink (omdat ie goedkoop is :P). Ik ben altijd zo'n luie donder dat ik de neiging heb in slaap te vallen als ik geen redbull drink. Helemaal als ik in het weekend thuis een filmpje kijk val ik bijna altijd in slaap als ik geen redbull heb gedronken. :)

Level 9 90%

Nog 121 XP voor level 10

biertje,,

maar een petrikov kan er bij nog 10x zo snel naar binne !! :D

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Red Bull en al die andere "energy drinks" raak ik niet aan sinds ik een docu op National Geo zag over hoe ontzettend slecht het voor je is.

Bij overmatig gebruik is de kans op lever, darm en nier aandoeningen zeer groot. (Vooral voor mensen in de groei, zwangerschap en puberende lui)

Naast deze en andere lichamelijke bijeffecten kunnen er psychologische aandoeningen voorkomen.

Dit is natuurlijk bij overmatig gebruik, maar ik denk maar zo "Beter voorkomen dan genezen" dus raak ik die rommel niet aan.

Zelf drink ik weinig mix of cocktail.

Wat ik drink qua mix is meestal whiskey 7Up en dan alleen cheapo whiskey zoals Johnny Walker Red of Black label.

Verder drink ik Royal Club Specials met ijs, tonic en vodka.

Enige cocktail die ik echt lekker vind is de Mojito.

Verder houd ik het op wijn, bier, whiskey en ander sterke drang.

Zo min mogelijk mixjes en liqeur voor deze jongen.

Level 60 98%

Nog 1086 XP voor level 61

\

&

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Gin - Tonic

Wodka - Bitter Lemon

Wodka - Sprite

Dat zijn toch wel mijn favo´s. Op feestjes waar echt hard getanked wordt doet de Martini - Sinas het ook altijd goed...

Level 17 97%

Nog 98 XP voor level 18

Doe mij maar gewoon een pilsje.

Ik sommige gevallen een Whisky met een goede sigaar

Of als mixjes een rum/cola of vodka/sprite.

Als het maar niet te zoet is, al die fruitige rotzooi daar heb ik niets mee.

Level 4 64%

Nog 94 XP voor level 5

Bier.

Als ik mixjes neem dan zijn het bijvoorbeeld Cola-Malibu, Rode wodka-Red bull, Witte rum -Cola. owjah Dropshot lust ik ook wel :P

Level 44 97%

Nog 676 XP voor level 45

bier

baco

cola-disaronno

en nog meer

maar ik weet niks mer

Level 32 96%

Nog 521 XP voor level 33

bier

baco

cola-disaronno

en nog meer

maar ik weet niks mer

Appelsap met Alcohol.

Level 44 97%

Nog 676 XP voor level 45

oja die vergat ik

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

sambuca

Ice tea perzik met perzik vodka (tenminste dat dronken we altijd in Italië, was goed te doen).

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

sambuca

Ice tea perzik met perzik vodka (tenminste dat dronken we altijd in Italië, was goed te doen).

is dat niet dat spul dat als je 30 seconden spoelt, je dan geen gevoel en smaak meer in je mond hebt? :P

ikzelf drink meestal wodka met energy drink.

rooie wodka: petrikov

energydrink: bullit

"echte" wodka: ursus

_O_

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

enne bier

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

sambuca

is dat niet dat spul dat als je 30 seconden spoelt, je dan geen gevoel en smaak meer in je mond hebt? :P

ik weet niet, ik giet het altijd in een keer achterover.

Level 32 96%

Nog 521 XP voor level 33

Dat is Goldstrike toch?

Level 16 96%

Nog 127 XP voor level 17

zoo chillw, maar toch liever bier ;)

Level 17 97%

Nog 123 XP voor level 18

Red Bull en al die andere "energy drinks" raak ik niet aan sinds ik een docu op National Geo zag over hoe ontzettend slecht het voor je is.

Bij overmatig gebruik is de kans op lever, darm en nier aandoeningen zeer groot. (Vooral voor mensen in de groei, zwangerschap en puberende lui)

Naast deze en andere lichamelijke bijeffecten kunnen er psychologische aandoeningen voorkomen.

Dit is natuurlijk bij overmatig gebruik, maar ik denk maar zo "Beter voorkomen dan genezen" dus raak ik die rommel niet aan.

Docu nooit gezien, maar heb altijd al zo'n donkerbruin vermoeden gehad. Daarom noemde ik het ook "cancer in a can" :P

Ik hou het lekker bij een bierie hier een daar, maar als ik voor een mix moet kiezen dan ga ik toch wel voor rooie wodka red bull. :P

Level 22 91%

Nog 616 XP voor level 23

Bier

Wodka - Fanta Redfruit (das te fucking lekker)

Safari - Cola

Van drankjes als Malibu en die hele zoete troep ga ik onwijs snel over mn nek

Level 34 96%

Nog 595 XP voor level 35

Ben ik abnormaal als ik Melk/Cola/Sinas/Energy drank(Ala Red Bull maar dan goedkoper)?

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Hey your funeral dames.

Nadeel is dat de ziekenfonds premie teevoes hoog gaat worden als jullie allemaal liggen te trillen in bed en drek lopen te kotsen als jullie levers en nieren het begeven. :]

Maar goed tegen die tijd zit ik in het Caribische gebied met mijn Mojito en/of Dominicaanse Rum. :9

Level 20 94%

Nog 356 XP voor level 21

Wodka- Redbull

Safari- Jus

Bacardi- Cola

Bier is viesch

Level 43 96%

Nog 1128 XP voor level 44

Om te beginnen drink ik bijna geen drank meer door elkaar. Ik houd het laatste tijd gewoon op simpel tap bier. Ik vind tap bier boven al het andere bier gaan. Vooral blikjes bier kunnen er niet tegen op vind ik. Vroeger dronk ik wel is wat smirnoff ice, malibu cola tijdens het uitgaan. Maar heb geen zin om 5 euro voor een drankje meer te dokken. Alleen op vakantie op een terrasje doe ik nog wel is aan een Pina Colada. Soms ook alcohol vrij. Vind ik ook gewoon erg lekker.

Level 34 97%

Nog 404 XP voor level 35

Bier sowieso, goede whiskey gaat er ook altijd in. Cognac na het eten.

Level 15 96%

Nog 109 XP voor level 16

Wodka (roode) Rebull => Godendrank ^^D

Level 24 98%

Nog 114 XP voor level 25

Bier

Smirnoff Ice

Corona

Wodka-RedBull (als ik een beetje duf ben/wordt)

Cola

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.