Favoriete Drank/Mixje

Level 12 94%

Nog 112 XP voor level 13

een jupke ;)

Level 37 96%

Nog 747 XP voor level 38

Ingrediënten van "een jupke?"

Level 12 94%

Nog 112 XP voor level 13

Andere naam voor jupiler

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Malibu milk :)

Level 37 96%

Nog 747 XP voor level 38

Malibu milk :)

mm, ziet er lekker uit. Smaakt het ook een beetje?

Level 26 97%

Nog 274 XP voor level 27

Bier vind ik niet te zuipen, enkel DOmmelsch.

Qua mixdrank eigenlijk alleen maar Amaretto-Cola. Goddelijk _O_

Goldstrike wilt er ook graag ingaan.

Level 5 82%

Nog 71 XP voor level 6

Bier, Baco, Vodka/Cola(He Wouter :P) en Bacardi Lemon/Ice Tea :D

Level 16 96%

Nog 127 XP voor level 17

ik had met oud en nieuw van die cassis shit met cola gemixt!

echt te gul:P

Level 29 94%

Nog 692 XP voor level 30

Eerder postte ik nog dat ik wodka-redbull zo lekker vond, maar eh... Voor mij voorlopig ff geen alcohol meer.

Ik vierde de jaarwisseling thuis met m'n vriendin en haar broertje. Ik begon de avond met Breezers... Ja ik weet het... Maar opzich niet verkeerd bij de gourmet. Daarna ging ik over op wodka-redbull... Eerst een kwart wodka en 3 kwart redbull... Later op de avond werd dit een kwart redbull en 3 kwart wodka... Tussendoor nog champange om 12 uur. Daarna over op Malibu. Tja, wilde ff wat nieuws proberen, en als ik eerlijk ben was het niet te zuipen. En de shots bij guitar hero. De verliezer moest steeds een shot drinken. En dronken als ik al was verloor ik natuurlijk aardig wat potjes... Mijn avond eindigde toen ik moest 'schijten.' Ik denk dat het rond half 3 was. Voor de zekerheid maar een emmertje meegenomen naar de wc, want ik voelde me niet zo lekker. En halverwege het schijten omdraaien is not done. En ja hoor. De eerste keutel ging vergezeld van het gekletter van stukjes kip, frikandel in een saus van drank op de bodem van de blauwe gamma emmer.

Vervolgens ben ik op de wc in slaap gevallen. M'n vriendin schijnt nog op de deur te hebben geklopt om te vragen hoe het ging. Ik schijn daarop gereageerd te hebben... Het zal wel... Iets na 6 uur werd ik wakker, kotste ik nog een paar keer. En kotsen met een lege maag is pas echt kut, kan ik je vertellen. En toen naar bed.

De volgende dag werd ik veel te vroeg wakker... Nieuwjaarsdag... Ik ben nog nooit zo slecht aan het nieuwe jaar begonnen. Het duurde tot vrij laat in de avond tot ik langzaam een broodje naar binnen schuiven.

Voor mij voorlopig geen drank meer.

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

martini babyy xD

Level 17 97%

Nog 92 XP voor level 18

Bier natuurlijk! xD

Level 32 93%

Nog 1022 XP voor level 33

Eerder postte ik nog dat ik wodka-redbull zo lekker vond, maar eh... Voor mij voorlopig ff geen alcohol meer.

Ik vierde de jaarwisseling thuis met m'n vriendin en haar broertje. Ik begon de avond met Breezers... Ja ik weet het... Maar opzich niet verkeerd bij de gourmet. Daarna ging ik over op wodka-redbull... Eerst een kwart wodka en 3 kwart redbull... Later op de avond werd dit een kwart redbull en 3 kwart wodka... Tussendoor nog champange om 12 uur. Daarna over op Malibu. Tja, wilde ff wat nieuws proberen, en als ik eerlijk ben was het niet te zuipen. En de shots bij guitar hero. De verliezer moest steeds een shot drinken. En dronken als ik al was verloor ik natuurlijk aardig wat potjes... Mijn avond eindigde toen ik moest 'schijten.' Ik denk dat het rond half 3 was. Voor de zekerheid maar een emmertje meegenomen naar de wc, want ik voelde me niet zo lekker. En halverwege het schijten omdraaien is not done. En ja hoor. De eerste keutel ging vergezeld van het gekletter van stukjes kip, frikandel in een saus van drank op de bodem van de blauwe gamma emmer.

Vervolgens ben ik op de wc in slaap gevallen. M'n vriendin schijnt nog op de deur te hebben geklopt om te vragen hoe het ging. Ik schijn daarop gereageerd te hebben... Het zal wel... Iets na 6 uur werd ik wakker, kotste ik nog een paar keer. En kotsen met een lege maag is pas echt kut, kan ik je vertellen. En toen naar bed.

De volgende dag werd ik veel te vroeg wakker... Nieuwjaarsdag... Ik ben nog nooit zo slecht aan het nieuwe jaar begonnen. Het duurde tot vrij laat in de avond tot ik langzaam een broodje naar binnen schuiven.

Wooh, dat begrijp ik wel.

Level 30 99%

Nog 6 XP voor level 31

SAMBUCA!

Level 17 97%

Nog 92 XP voor level 18

Go Klaas!

Level 30 99%

Nog 6 XP voor level 31

Wooh, dat begrijp ik wel.

applaus, en een gelukig nieuwjaar klaas :P

Level 20 92%

Nog 452 XP voor level 21

Bier, Martini, Samuca, Goldstrike, Jack Daniels.

Rest gaat er ook prima in, met enkele uitzonderingen.

Level 12 93%

Nog 145 XP voor level 13

krijg lekker de kanker bosmongool Chrono trigger

Level 12 93%

Nog 145 XP voor level 13

oh en Tia maria heerst bitches

Level 9 86%

Nog 169 XP voor level 10

krijg lekker de kanker bosmongool.

Hey yous moet je wel effe erbij zeggen voor wie het is eh .. ;)

Level 28 92%

Nog 863 XP voor level 29

:')

Level 18 99%

Nog 27 XP voor level 19

:D

Level 20 92%

Nog 452 XP voor level 21

1-0

Level 15 98%

Nog 57 XP voor level 16

+

=

geslaagd feestje

Level 17 97%

Nog 92 XP voor level 18

Moet ze ook maar niet zoveel Pepsi drinken.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

mountain dew en monster energy is het beste daaronder pepsi   :)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.