"Ik zoek een spel maar weet niet hoe het heet"

Level 2 35%

Nog 50 XP voor level 3

Ik zoek een game , maar weet zelf niet echt welke.

Ik wil qua game, dat ik lekker op me gemak kan rondrijden in een stad, een soort REAL LIFE game, en dan als je bijf te snel rijd en politie ziet je dat je aan word gehouden enzo , Echt realisaties dus

Iemand weet welke game ?

Voor PC.

( Staat hij hier wél goed?)

Level 6 83%

Nog 92 XP voor level 7

Ik zoek een game , maar weet zelf niet echt welke.

Ik wil qua game, dat ik lekker op me gemak kan rondrijden in een stad, een soort REAL LIFE game, en dan als je bijf te snel rijd en politie ziet je dat je aan word gehouden enzo , Echt realisaties dus

Iemand weet welke game ?

Voor PC.

( Staat hij hier wél goed?)

gta series of de driver series zou ik aanraden

Level 26 96%

Nog 336 XP voor level 27

Vroeger was er een game, een voetbal spel. Het was gratis via internet te spelen.

Het ''hoofd'' spel was een team maken en daarmee online spelen doe steeds een zet te doen. Je kon je eigen spelers maken(4). Je kon ook gewoon penalty's nemen en vrijetrappen.

Volgens mij was het van een bandenmerk, want bij één spelletjes moest je door banden schieten.(continental?)

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

goed daar ben ik dan. speciaal aangemeld om deze brandende vragen te stellen

ik ben nu 20 jaar en een hele tijd terug (een jaar of 12 ofzo misschien wel langer geleden) heb ik een spel gespeelt (goh)

nouja 2 spellen :P en eeuh.. ik weet zo niet meer hoe ze heten enzo misschien dat jullie me verder kunnen helpen!

spel1: was in een soort ruimte omgeving. je moest zo snel mogelijk van de start naar de finish.

je was een soort worm, gemaakt van 2/3 balletjes aan elkaar, rood of blauw dat weet ik niet meer goed. je moest zo snel mogelijk over grijze plateaus heen, met gaten enzo, en daar moest je dan over heen springen...

en spel2:

dit vond ik toen een eng spel... het was iets met eenden en varkens. die varkens gooide met modder ofzo, en je moest terug gooien met waterballonnen ofzo, en je kon dingen vinden zoals wasmiddel en regenjassen zodat je jezelf weer schoon kon maken, en iets met een tankstation..

please help me!!!

(was het een beetje duidelijk??)

Level 8 79%

Nog 204 XP voor level 9

@Hierboven: Super Worms, perhaps? Klinkt niet helemaal als jouw beschrijving, maar je weet maar nooit.

Ik ben ook op zoek naar een spel. Wat ik er nog van weet is dat je op een soort eiland bent. Het eiland zelf was net als de wereld in Super Mario World, met allemaal paadjes. Om verder te komen moest je dan levels spelen.

Punt is wel dat het spel voor de PC was (op een diskette stond het), en de visuele stijl van het spel niet op Mario World leek. Eerder Jill of the Jungle of zo.

Het is vaag, maar noem gewoon maar alle titels op die je te binnen schieten. :P

Level 26 96%

Nog 336 XP voor level 27

Ik weet het misschien. Kan niet op de naam komen.

Had je ook dieren die je kon kiezen bij het begin van elke level. En had je een boomerang en bijlen die je kon gooien?

Dan zoek ik het morgen even op voor je.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Dat spel met snakes was misschien:

Snake Rattle'n'roll (was wel voor de NES, niet voor de PC)

Ik ben ook op zoek naar een spel. Wat ik er nog van weet is dat je op een soort eiland bent. Het eiland zelf was net als de wereld in Super Mario World, met allemaal paadjes. Om verder te komen moest je dan levels spelen.

Commander Keen 4?

Level 58 99%

Nog 478 XP voor level 59

Commander Keen _O_

Level 55 96%

Nog 1815 XP voor level 56

@Hierboven: Super Worms, perhaps? Klinkt niet helemaal als jouw beschrijving, maar je weet maar nooit.

Punt is wel dat het spel voor de PC was (op een diskette stond het), en de visuele stijl van het spel niet op Mario World leek. Eerder Jill of the Jungle of zo.

Het is vaag, maar noem gewoon maar alle titels op die je te binnen schieten. :P

Bedoel je happyland?

Was toch ook een kersteditie van ofzo, best groot ook.

Hier ook een plaatje: http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN

http://www.download.com/Happyland-Adven ... 47997.html

Level 19 96%

Nog 188 XP voor level 20

Ik kan er niet over uit. Ik speelde vroeger onder windows 98 een spel wat ik ontzettend leuk vond. Het had allemaal verschillende kleuren balletjes en waardes en dan moest je á la vier op een rij deze stapelen, maar je moest goed opletten dat ze in evenwicht waren met de stapel aan de andere kant.

Misschien een beetje vaag uitgelegd, maar iemand die het ook gespeeld heeft weet waar ik over praat.

Het was iets van Rolloball, rollerball.

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Ik zoek een spel voor de oude gameboy , het ging over de looney tunes je kon er meerdere personages zijn en had dan verschillende platform levels. Ik heb echt geen idee meer hoe het heet maar zou het wel graag willen spelen , iemand ideeen?

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Ik zoek een spel voor de oude gameboy , het ging over de looney tunes je kon er meerdere personages zijn en had dan verschillende platform levels. Ik heb echt geen idee meer hoe het heet maar zou het wel graag willen spelen , iemand ideeen?

Het waren niet de Tiny Toons? De kleine broertjes/zusjes van de Loony Toons? Want de enige Loony toons game die ik ken op de gameboy, kan je alleen Daffy Duck zijn... zover ik weet... Deze dus... En die heet gewoon Looney Toons, game was in 1992 gereleased... in de Tiny Toons kon je soms van character veranderen in de holle boomstammen (buizen)...

Zelf zoek ik naar een spel, dat werd aangeraden als je de laatste fase van spore leuk vond, met handel, ontdekken en oorlog voeren in de ruimte... Ik ben de naam vergeten :S :emo:

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Mmm nee waren ze allebei niet , maar zoek je misschien Starcraft?

Level 43 95%

Nee, die bedoel ik niet, het was geen RTS denk ik... Het werd aangeraden als je de laatste fase van Spore (ruimtefase) leuk vond, want bij die game zou alles veel uitgebreider zijn...

Level 42 95%

Nog 1361 XP voor level 43

Deze?

Of deze misschien?

Dit is trouwens wel het pc topic, misschien kun je het beter in het Gameboy topic vragen ;)

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Oooh sorry :), was hier aan het kijken , en had dit in mijn hoofd dus lette niet zo goed op :). Het was geloof ik die 2e :) Ontzettend bedankt.

Level 43 95%

Ik denk dat ik mijn spel heb gevonden...

Galactic Civilizations =D

En waarvan jij denk dat die het is (Looney Toons), is het eerste filmpje die ik linkte ;-)

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Ik denk dat ik mijn spel heb gevonden...

Galactic Civilizations =D

En waarvan jij denk dat die het is (Looney Toons), is het eerste filmpje die ik linkte ;-)

Nee ik heb het opgezocht, en diegene die jij hebt gelinkt was alleen Daffy Duck speel baar , en in die andere waren 7 playable personages.

Grats dat je je spel hebt gevonden btw ;).

Level 2 84%

Nog 12 XP voor level 3

Ik zoek een eigelijk 2 spellen :$

De eerste is een soort racespel met zwevende dingen, en als je zeg maar over een soort pijl rijdt, krijg je een item, het zag er nogal futuristisch uit

De tweede is een leger game waar je allemaal tanks en straaljagers enzo moest neerschieten

Kan iemand plx helpe? X=

Level 24 98%

Nog 174 XP voor level 25

Ik zoek een eigelijk 2 spellen :$

De eerste is een soort racespel met zwevende dingen, en als je zeg maar over een soort pijl rijdt, krijg je een item, het zag er nogal futuristisch uit

De tweede is een leger game waar je allemaal tanks en straaljagers enzo moest neerschieten

Kan iemand plx helpe? X=

F-zero,of wipeout misschien,wat je met racespel bedoelt???

Level 2 84%

Nog 12 XP voor level 3

[quote="Biohazard 5"][quote="xHavoC"]Ik zoek een eigelijk 2 spellen :$

Kan iemand plx helpe? X=[/quote]F-zero,of wipeout misschien,wat je met racespel bedoelt???[/quote]

OMFG HET IS IDD WIPEOUT :D

Nu nog dat andere spel waar je straaljagers tanks en allerlei dat soort dinge moet neerknallen :D:D

Thank u so MUCHHHH :)

Level 24 98%

Nog 174 XP voor level 25

Graag gedaan :)

Level 26 93%

Nog 686 XP voor level 27

Ik zoek een spel dat ging over de Tweede Wereldoorlog en je moest allemaal Nazis neerschieten enzo.

Level 2 84%

Nog 12 XP voor level 3

[quote="^Trace."]Ik zoek een spel dat ging over de Tweede Wereldoorlog en je moest allemaal Nazis neerschieten enzo.[/quote]

Medal of Honour : Allied Assault?

Level 26 94%

Nog 538 XP voor level 27

Nu nog dat andere spel waar je straaljagers tanks en allerlei dat soort dinge moet neerknallen :D:D

Dat gaat voor ongeveer de helft van alle ooit uitgebrachte games op. Kun je iets specifieker zijn?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.