"Ik zoek een spel maar weet niet hoe het heet"

Level 1 53%

Nog 12 XP voor level 2

gevonden ! khad het over jersey devil . . .

nu nog het spel terugvinden tips ? PM me

Level 24 98%

Nog 98 XP voor level 25

Internet?

Maar kan iemand nog reageren op mijn vraag van pagina terug?

Level 13 93%

Nog 171 XP voor level 14

Steintiebouma... dit klinkt verdacht veel als Banjo Kazooie...

Level 36 96%

Nog 758 XP voor level 37

En ik hoop niet dat ik een halfjaar mag wachten voor een antwoord.

Als niemand antwoord na september 2008, dan quote je je eigen bericht toch gewoon even? :P

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

Ik had vroeger een spel het was volgens mij een weerwolf vampier MMORG. niet dark world online want daar heb ik al naar gekeken. Je kon dan ook een weerwolf of een vampier zijn.

Level 13 93%

Nog 171 XP voor level 14

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

Volgens mij moest je het downloaden en was het zo'n 3D spel.

Level 13 93%

Nog 171 XP voor level 14

Weet je dat zeker? Ik vind het ook wel wat op BiteFight lijken...

http://www.bitefight.nl/

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

Ik denk dat i zeker weet dat je het moet downloaden (want op bitefight heb ik ook een account)

Level 13 93%

Nog 171 XP voor level 14

Dan zou ik even als een gek gaan google'n. Gewoon de beschrijving van het spel wat jij er van hebt invoeren... Bijvoorbeeld "first person vampire werewolf mmorpg" ;)

Level 1 38%

Nog 16 XP voor level 2

k zoek dus een spel dat lijkt op Command and Conquer maar dat je dan bijv. een land vertegenwoordigd.

Dat jij de president bent ofzo en dat je dan oorlog kan verklaren aan landen , Je met wereld handel kan bemoeien enz.

Misschien komt er een spel bij jullie op ?

Als dat zo is , Kan je de prijs van dat spel vertellen , op welke consoles enz.

- Gbro

Level 13 88%

Nog 299 XP voor level 14

Ooit, was er een online 'spel' dat werkte als een soort van beurs.. Maar dan met woorden.

'Michael Jackson' kocht je bijv 10 keer met een waarde van 10$. Ging die knakker dan toevallig een week later dood, schoten zijn 'aandelen' natuurlijk sky-high. Naja, zodra de rek eruit was, verkocht je het weer en had je winst.

Is er ineens brand in Blaricum, en je hoort dat op het nieuws, dan koop je natuurlijk de woorden 'brand' en 'Blaricum', om te kijken hoe hard die krengen zouden groeien.

Dat werd dan weer gebaseerd op hoe vaak die woorden op verschillende websites werden gebruikt in nieuws-berichten.

De opmaak van de website was retesaai, en de naam had al helemaal niks met de bedoeling van het spel te maken voor zover ik weet.

Het klinkt allemaal hartstikke boring, maar ik waster aardig verslaafd aan op school en vroeg me af of meerdere mensen dit spel nog herinneren en/of er meer van weten. Het zal rond 2004/2005 geweest zijn... Ik weet niet hoe ik erop kwam, misschien via hier. Dus daarom ook maar de oproep :'D

Level 13 89%

Nog 263 XP voor level 14

Vroegah toen ik nog een 8 jarig jochie was, speelde ik altijd een soort van actie RPG. Het had veel weg van Diablo. Je kon kiezen tussen 3 bepaalde classes namelijk: Conjurer, Warrior en Wizard. En wat ik me nog kan herinneren is dat de warrior class een geweldige skill had waarmee je net zolang door rushte totdat je keihard tegen iets op knalde xD. (de bedoeling ervan was natuurlijk je tegenstander raken) Je had orges, summons, spells, skills, etc. En je kon ook online een soort van multiplayer voetbal spel spelen. Waar ik nooit aan toegekomen was want ik snapte nog niks van online dingen. :P

Iemand enig idee welk spel dit was? :) Zou het graag weer eens opnieuw spelen.

Level 20 98%

Nog 67 XP voor level 21

OH SHIT SON je hebt geluk dat ik hier langs kom

Dat is motherfucking Nox. Gruwelijk spel.

Level 13 89%

Nog 263 XP voor level 14

Inderdaad! Nu ik die screens zie.. :D Thanks! Ik ga gelijk zoeken of het nog ergens te koop is. :) Heb er zulke goede herenigingen aan. :) Nogmaals bedankt!

Level 15 92%

Nog 237 XP voor level 16

Hallo iedereen. Ik zoek nog een game, maar ik weet dus niet hoe deze heet. Ik weet nog wel dat het een first-person game was en officieel misschien horror.. Het was erg donker allemaal en in het eerste deel (het was alleen verkrijgbaar via internet, geloof ik) moet je jezelf door een cave zien te banjeren. Aangezien je niet een echte vechter was moest je vooral vluchten voor steeds terugkerende zwarte honden. Je kon ook met de physics spelen door bijvoorbeeld een vat neer te leggen en daar plankjes op te leggen voor een ophoging etcetera.. Ik zie het nog clearly voor me, maar ik heb geen idee hoe het heet.

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Ooit, was er een online 'spel' dat werkte als een soort van beurs.. Maar dan met woorden.

'Michael Jackson' kocht je bijv 10 keer met een waarde van 10$. Ging die knakker dan toevallig een week later dood, schoten zijn 'aandelen' natuurlijk sky-high. Naja, zodra de rek eruit was, verkocht je het weer en had je winst.

Is er ineens brand in Blaricum, en je hoort dat op het nieuws, dan koop je natuurlijk de woorden 'brand' en 'Blaricum', om te kijken hoe hard die krengen zouden groeien.

Dat werd dan weer gebaseerd op hoe vaak die woorden op verschillende websites werden gebruikt in nieuws-berichten.

De opmaak van de website was retesaai, en de naam had al helemaal niks met de bedoeling van het spel te maken voor zover ik weet.

Het klinkt allemaal hartstikke boring, maar ik waster aardig verslaafd aan op school en vroeg me af of meerdere mensen dit spel nog herinneren en/of er meer van weten. Het zal rond 2004/2005 geweest zijn... Ik weet niet hoe ik erop kwam, misschien via hier. Dus daarom ook maar de oproep :'D

sterrenbeurs?

Level 6 84%

Nog 86 XP voor level 7

ik zoek een fps game waarbij je gewoon zoveel mogellijk vijanden moet afknallen zonder doel. het speelt zicht af in kerkers en zo

Level 6 84%

Nog 86 XP voor level 7

lat maar, ik weet al welk spel

Level 2 33%

Nog 52 XP voor level 3

Hallo iedereen. Ik zoek nog een game, maar ik weet dus niet hoe deze heet. Ik weet nog wel dat het een first-person game was en officieel misschien horror.. Het was erg donker allemaal en in het eerste deel (het was alleen verkrijgbaar via internet, geloof ik) moet je jezelf door een cave zien te banjeren. Aangezien je niet een echte vechter was moest je vooral vluchten voor steeds terugkerende zwarte honden. Je kon ook met de physics spelen door bijvoorbeeld een vat neer te leggen en daar plankjes op te leggen voor een ophoging etcetera.. Ik zie het nog clearly voor me, maar ik heb geen idee hoe het heet.

hmm,

Ze hadden het bij mij op school altijd over een illegale game iets als Afraid of Monsters ofzeuw... misschien is het die?

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Ik ga het proberen, al heb ik er weinig vertrouwen in :P

Ik zoek een spel (zéér waarschijnlijk uit de periode voor windows 95, maar kan ook vlak nadat windows 95 was geïntroduceerd) dat de naam "TV" of met deze initialen, in DOS werd deze game iig opgestart met "TV" (je begrijpt wel dat dit onmogelijk zoeken is op Google :P). Zelf deed het me denken aan een soort open world van Starfox (die op de SNES), je zat dus in een vliegtuig, bestuurde jezelf PUUR met de muis, knop 1 was schieten, knop 2 was turbo... Je had (dacht ik) missies(vergeef me, lang geleden...), die je kon 'volgen' met de radar... De wereld was voor die tijd enorm groot, maar niet al te uitgebreid... (het was dus wel een 3d game...) +1 voor degene die me verder weet te helpen =D

Edit: (lol, op de vorige pagina staat het antwoord =D (Terminal Velocity))

Daarnaast ben ik op zoek naar de naam van een catagorie games... Alweer iets oldskools; voordat de muis werd gebruikt bij point'n'click games, werd alleen het toetsenbord gebruikt... Je moet dan commando's invoeren als "Use dynamite on stone", waarna je terug krijgt (of een héél slecht grafische visualisatie ervan) "The stone crumbled"... Hoe heet dit 'soort' games?

Ik ben benieuwd :D

Level 37 96%

Nog 747 XP voor level 38

Ik weet precies welke spellen ik zoek, ik kan ze alleen nergens vinden. Als iemand weet waar ik aan "Tom en de Toveraardbei" en "Storybook Weaver" kan komen let me know thanks! Voor de jeugdsentimenti ja

Level 28 93%

Nog 753 XP voor level 29

Daarnaast ben ik op zoek naar de naam van een catagorie games... Alweer iets oldskools; voordat de muis werd gebruikt bij point'n'click games, werd alleen het toetsenbord gebruikt... Je moet dan commando's invoeren als "Use dynamite on stone", waarna je terug krijgt (of een héél slecht grafische visualisatie ervan) "The stone crumbled"... Hoe heet dit 'soort' games?

Ik ben benieuwd :D

Dit zijn text adventures (of tekstadventures zoals de nl. wikipedia het placht te noemen). Dat is toch niet zo vreselijk ingewikkeld :P

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

ouch... obvious >.>

Ik ziocht voornamelijk op "typing agmes" en "Text based games", maar daar kwam ik echt niet op uit, ff proberen dan maar :)

Level 33 98%

Nog 299 XP voor level 34

Leuk, dit topic! Kan ik meteen een vraag stellen die ik en mijn broer al lang hebben. Ik was eens op vakantie in Griekenland, en een achterneeft ofzoiets van mij had / heeft een PS2, en had een paar spelletjes voor ons gehuurd om ons mee bezig te houden.

Het begon in een soort van villa. Het lijkt een beetje op GTA, en je kon meteen naar buiten gaan en schieten en auto's / vrachtauto's stelen en op elkaar gooien om te laten ontploffen etc. Ik herinner me ook nog de eerste missie: je moest in een politieauto, andere politieauto's achtervolgen naar een bepaalde plek over een brug (rest van missie ken ik niet omdat ik de rest nooit heb gespeeld). Ik ben benieuwd hoe het spel heet en ik heb al naar screenshots enz van Driver gekeken (iemand had me dat aangeraden toen hij de omschrijving kreeg van mij) maar ik ben niet zeker of het wel Driver was.

Als iemand me kan helpen, bij voorbaat dank!

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.