"Ik zoek een spel maar weet niet hoe het heet"

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

emoticons/emoticons/Ik zoek een spel dat ongeveer 8 jaar geleden of meer. Het was een CD en je kan kiezen tussen koninkrijken van verschillende wezens. Ik kan herrineren dat je soort blauwe achtige dieren waren en kon zijn en je kon je koninkrijk uitbreiden en zelfs oorlog voeren met andere ( niet online). Ik zoek dit spel al zo lang want ben het kwijt geraakt.
emoticons/

Nee geen Spore, je kon ook kiezen tussen andere soort wezens, soort van MMO maar ik ben er niet heel zeker van. Sorry voor de weinige info want ik was nog best jong en tis al een tijdje geleden. Khoop dat iemand me kan helpe, alvast bedankt!!!

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Black and White 1 of 2 van Lionhead Studio's?

Level 10 89%

Nog 164 XP voor level 11

anass0172 wrote on 17 maart 2016 23:19:

emoticons/emoticons/emoticons/Ik zoek een spel dat ongeveer 8 jaar geleden of meer. Het was een CD en je kan kiezen tussen koninkrijken van verschillende wezens. Ik kan herrineren dat je soort blauwe achtige dieren waren en kon zijn en je kon je koninkrijk uitbreiden en zelfs oorlog voeren met andere ( niet online). Ik zoek dit spel al zo lang want ben het kwijt geraakt.
emoticons/

Nee geen Spore, je kon ook kiezen tussen andere soort wezens, soort van MMO maar ik ben er niet heel zeker van. Sorry voor de weinige info want ik was nog best jong en tis al een tijdje geleden. Khoop dat iemand me kan helpe, alvast bedankt!!!

Giants citizen kabuto?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik zoek een game waarbij een man gestrand is op een eiland en als het goed is later ook een vrouw tegenkomt en die vindt hij door flessen post. Je moet die 2 ook resources laten vinden en ook laten bouwen het is geen pixel game maar hij is al wel best oud. Het is ook zo een game waarbij je soms een uur moet wachten voordat iets klaar is en van dat soort dingen en het is geen spel dat je moet downloaden je kan het gewoon online spelen. En die man en vrouw krijgen ook kinderen waardoor je weer meer mensen hebt. Je hebt ook maar een bepaald aantal energy die je kan gebruiken maar na een paar minuten wel weer langzaam terug krijgt. Ik hoop dat jullie genoeg info hebben en mij kunnen helpen op mijn zoektocht.

Level 3 87%

Nog 20 XP voor level 4

Laat ik ook eens een poging wagen!

Ik zoek een Playstation 1 game, dit is een aardige poos geleden en ik was vrij jong dus het bestaat voornamelijk uit vage herinneringen.

Je speelde als een Mech, jij had een basis en je tegenstander (AI of human) ook. Je kon tanks en vliegtuigen bestellen maar daarvoor had je wel bepaalde bassisen nodig die in het midden van het veld zaten. Op een of andere manier kon je dan ook een super tank of super vliegtuig krijgen.

Bij mijn weten had het een redelijke top down view. De bedoeling was om de basis van je tegenstander te vernietigen. Ik geloof ook dat je turrets neer kon zetten of je had die gewoon om je homebase te verdedigen.

Redelijk vaag helaas, maar iemand een idee? zou deze game dolgraag weer op een PS1 emulator spelen, heb de emulator en alles, nu nog de game... Bij voorbaat dank!

Level 12 90%

Nog 207 XP voor level 13

Dit zijn alle psx rts games ooit gemaakt. Een van deze gok ik:

http://www.neoseeker.com/psx/strategy/rts/

Level 3 85%

Nog 22 XP voor level 4

RikVermeulen wrote on 28 februari 2016 15:53:

sljee wrote on 15 november 2008 20:46:

Ik zoek een game , maar weet zelf niet echt welke.
Ik wil qua game, dat ik lekker op me gemak kan rondrijden in een stad, een soort REAL LIFE game, en dan als je bijf te snel rijd en politie ziet je dat je aan word gehouden enzo , Echt realisaties dus

Iemand weet welke game ?

Voor PC.

( Staat hij hier wél goed?)

gta series of de driver series zou ik aanraden

is dat niet a2 racer

Mafia (1)(2)of(3)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

liitlenogom

Klinkt mogelijk als metal marines

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik ben de naam vergeten van een spel dat ik vroeger altijd speelde, hopelijk kan iemand me daarbij helpen. Het probleem is namelijk dat ik er niet veel meer van weet. Zelfs niets eens meer waarop ik dit spel speelde (waarschijnlijk playstation 1 of de gamecube).
Het spel leek een beetje op mario kart battle, je moest er ook wapens verzamelen (zoals een knuppel of een vriestraal) waar je elkaar mee moest raken. Je had dan verschillende 'werelden' waarin je kon spelen, zoals de grand canyon, een soort van ruimteschip of planeet of het wilde westen (hier kwam ook om de zoveel tijd een trein langs die je af kon maken of je kon van een brug afvallen).
Is er iemand die weet welk spel ik bedoel, meer informatie heb ik namelijk niet voor jullie.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Rano wrote on 18 maart 2016 21:25:

Black and White 1 of 2 van Lionhead Studio's?

Rano wrote on 18 maart 2016 21:25:

Wat een geinig spel.  :P

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

beste (iedereen),

Ik zoek een spel dat zich afspeelt in de middeleeuwen het is een multiplayer game er zaten rare figuren in ik dacht dat er een y in de naam zat dit spel heb ik voor het laatst in 2009 gespeeld weet iemand de naam?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hey, ik ben ook opzoek naar een spel. Ik heb hem ooit eerder gespeeld, maar ik ben de naam vergeten. Je had allemaal diertjes/poppetjes die in een straat woonden. Je kon de huizen ook upgraden en meer huizen bouwen. Ook had je een doorgang naar een bos en daar kon je een aantal dingen maken of zoeken. Je had een balkje en Alan die vol was had je fiesta en iedereen ging toen dansen. Weet iemand de naam?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Nandor13 wrote on 14 april 2017 11:57:

Hey, ik ben ook opzoek naar een spel. Ik heb hem ooit eerder gespeeld, maar ik ben de naam vergeten. Je had allemaal diertjes/poppetjes die in een straat woonden. Je kon de huizen ook upgraden en meer huizen bouwen. Ook had je een doorgang naar een bos en daar kon je een aantal dingen maken of zoeken. Je had een balkje en Alan die vol was had je fiesta en iedereen ging toen dansen. Weet iemand de naam?

Het kan helpen als je (indien je het weet) vertelt In welke tijd (jaar, decenium...) en/of welk platform (pc, console...) het was.

Level 6 91%

Nog 48 XP voor level 7

Nandor13 wrote on 14 april 2017 11:57:

viva Pinata ?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hey, mijn dochter (van 7) is op zoek naar een spel dat ze online en gratis heeft gespeeld (zonder iets te downloaden). Vermoedelijk is het een multiplayer game. Het lijkt volgens haar qua genre op spellen als Black Desert en Raveleijn (een Efteling-spel). Het is met levels, maar je kan ook in eerdere levels terugkeren. Afhankelijk van het level kan je al of niet op dieren rijden. Aanvankelijk loop je gewoon rond. In een volgend level rijd je op een dodo-achtige prehistorische vogel. Later ook op een sabeltandtijgerachtig dier. In een later level rijd je op een paard met vuur. Je moet met monsters vechten. In het tweede level ben je in een moeras.

Nu ja, dit is wel te weinig info voor jullie allicht om te kunnen helpen. Ze is nog maar 7 en kan nog niet alles specificeren. Maar het zou leuk zijn als er toch iemand iets kan bedenken!

Veel dank, namens dochter Selma,

Alfredo :)

Level 12 90%

Nog 207 XP voor level 13

aoosterh wrote on 19 juli 2017 21:21:

Hey, mijn dochter (van 7) is op zoek naar een spel dat ze online en gratis heeft gespeeld (zonder iets te downloaden). Vermoedelijk is het een multiplayer game. Het lijkt volgens haar qua genre op spellen als Black Desert en Raveleijn (een Efteling-spel). Het is met levels, maar je kan ook in eerdere levels terugkeren. Afhankelijk van het level kan je al of niet op dieren rijden. Aanvankelijk loop je gewoon rond. In een volgend level rijd je op een dodo-achtige prehistorische vogel. Later ook op een sabeltandtijgerachtig dier. In een later level rijd je op een paard met vuur. Je moet met monsters vechten. In het tweede level ben je in een moeras.

Nu ja, dit is wel te weinig info voor jullie allicht om te kunnen helpen. Ze is nog maar 7 en kan nog niet alles specificeren. Maar het zou leuk zijn als er toch iemand iets kan bedenken!

Veel dank, namens dochter Selma,

Alfredo :)

Nie te vinden via je browsergeschiedenis?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hoi iedereen, ik ben op zoek naar een spel dat ik met mijn broer en vader altijd speelde op Speeleiland.nl, rond het jaar 2008/2009. Het spel was iemand in een soort fabriek of riool, en buizen waar je doorheen moest. Er was ook veel water met watermolens, veel meer herinner ik me niet meer. Het was een soort zoekspel. Volgens mij luidde de naam van dit spel iets van "Cr...a..sh'' ofzo? Maar ik kan het spel nergens vinden. 

Ik hoop, ondanks de warrige beschrijving, dat iemand mij kan vertellen hoe dit spel heet.

Alvast bedankt!

Stijn

Level 12 90%

Nog 207 XP voor level 13

Die verwijderen nooit iets. Zou dus op de site nog moeten staan. Mail ze anders :)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Mag wrote on 1 september 2008 16:49:

Het eerste spel wat ik ooit speelde op de PC 13 jaar geleden ofzo was een soort point n click adventure met een hond.
Hoe heet het spel?

Sam and max misschien?

Hahaha, nee

Kuifje?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Dagoth Ur wrote on 2 oktober 2017 16:57:

Mag wrote on 1 september 2008 16:49:

[...]

Sam and max misschien?

Hahaha, nee

Kuifje?

Je weet dat je reageert op een vraag uit freaking 2008?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Dat is nogal moeilijk te ontwijken op dit forum.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Zoiets Bloempjes, bijna alles is van jaren geleden.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Dit forum is dan ook min of meer uitgestorven. Als je discussie wil voeren moet je op de frontpage zijn. Daar leeft het nog.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ok, dankjewel Kwolly.
Jammer, wat slow-chatten en zo... Verhaaltjes over games vertellen... :(

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.