Ben je goed in bed?

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Het was gister op TV. Nu op internet. Maak de test!

Bij mij kwam dit uit:

Tussen de 120 en 160 punten

Je bent een beest in bed.

Dit lijkt mooi, maar je bent er nog niet. Je bent te veel een beest. Je bent wel op weg van de amateurstatus naar professional, maar het beest in je is te veel een sexmachine. Stop wat meer romantiek in je sexleven en leer genieten. :errr:

Wat is jullie score?

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Tussen de 120 en 160 punten

Dit lijkt mooi, maar je bent er nog niet. Je bent te veel een beest. Je bent wel op weg van de amateurstatus naar professional, maar het beest in je is te veel een sexmachine. Stop wat meer romantiek in je sexleven en leer genieten.

Volgens me chick klopt dit wel zo'n beetje, maar ze vind me romantisch genoeg. :)

Level 12 85%

Nog 309 XP voor level 13

Je partner vraagt om orale bevrediging. Hoe reageer jij?

<b>je zegt: "U vraagt, wij draaien", duikt naar beneden.</b>

Ik doe het alleen als jij het ook doet.

Hoezo er om vragen?! Ik doe niets liever!

Orale seks? Ik dacht het niet!

:D

zelfde als notorious :)

Dit lijkt mooi, maar je bent er nog niet. Je bent te veel een beest. Je bent wel op weg van de amateurstatus naar professional, maar het beest in je is te veel een sexmachine. Stop wat meer romantiek in je sexleven en leer genieten.

Level 45 99%

Nog 156 XP voor level 46

Yeah, maar dat wist ik ook wel zonder een test :)

Maar romantiek heb ik genoeg. Kaarsjes roosjes etc :P

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Maar romantiek heb ik genoeg. Kaarsjes roosjes etc :P

Dat is niet romantiek dat is cliché dude.

Romantiek is als je iets bijzonders wil doen voor je partner zonder bijbedoelingen. (sex dus)

Als je haar/hem wil verwennen alleen om haar/hem gelukkig te maken, dat is romantiek!

Level 12 85%

Nog 309 XP voor level 13

als ik sex heb maak ik haar gelukkig hoor, jij niet :errr:

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

als ik sex heb maak ik haar gelukkig hoor, jij niet :errr:

Juist ja...

Ja we maken elkaar gelukkig met sex maar het draait niet alleen om sex, hoe lekker het ook mag wezen.

Er komt meer bij kijken dan alleen maar sex.

*Krijgt 'Two thumbs up' en een kus van zijn meid.*

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Kaarsen as in kaars vet? :P

Over dat romantiek gedoe, ik ben meer een spontaan iemand. Gekke plekjes enzo.

Level %

Nog XP voor level

tussen de

120 en 160 punten

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Venom je bent pas 14 wel eerlijk antwoorden. :P

Level %

Nog XP voor level

Venom je bent pas 14 wel eerlijk antwoorden. :P

je was gister zelf bij dat msn gesprek waneer geeft ze der feestje we gone have a party :P:D

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Sorry hoor maar ik ken haar in het echt en ze is bijna 22 dus vergeet het maar. :P

En als ze beschikbaar was dan was ik je allang voor.

Anyway wil je beweren dat je soms als sexueel actief bent ofzo?

Level %

Nog XP voor level

Waarom niet als ik van dylan de verhaalen over jou hoor ;)

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Hey ik ben 21 hoor.

Maar 14 jaar en nu al sex? Damn waar gaat dat heen of lul je maar wat?

Level 21 92%

Nog 508 XP voor level 22

sorry hoor venom, maar chatten kun je ook op msn. So backoff!

Post normaal of post niet!

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Als jij met een meid van 22 het bed in duikt is het een strafbaar feit dude. (dat schrikt al genoeg af lijkt mij)

Daar komt nog bij kijken dat je als vrouw extreem triest moet zijn om met een 14 jarige het bed in te duiken.

14 en sexueel actief...wat erg.

Waar gaat het heen met de wereld als kinderen van 14 al liggen te seksen.

Level 21 98%

Nog 92 XP voor level 22

Meer dan 160 punten!

Je bent een sensuele superster.

Je krijgt een vijfsterren rating. Sex met jou is als de perfecte maaltijd. Er is keus in overvloed, een belevenis voor alle zintuigen. Je geeft niet alleen, maar je krijgt ook voldoende terug in je sexleven. Je bent een topper!

Sjah... wat zal ik zeggen!?

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Meer dan 160 punten!

Je bent een sensuele superster.

Je krijgt een vijfsterren rating. Sex met jou is als de perfecte maaltijd. Er is keus in overvloed, een belevenis voor alle zintuigen. Je geeft niet alleen, maar je krijgt ook voldoende terug in je sexleven. Je bent een topper!

Sjah... wat zal ik zeggen!?

Hail M.A.M!

Level 3 75%

Nog 39 XP voor level 4

Ik vind het wel leuk hier :D.

Ik heb vandaag echt iets zwaar klote gehoord over het sexleven van Marilin Manson...

(BTW, als je dit leest, merk je wel dat hij slecht in bed is)

Marilin M heeft een tijdje geleden een rugwervel bij hem verwijderd, zodat hij euh.... zichzelf kan sucken (wat een zielepietige gay).

Marilin M heeft ook een tijdje geleden bij zijn vriendin (of -ex) een oog laten verwijderen, zodat, hij... euh.... zijn vriendin in de oog kan pompen...

De laatste blijkt een gerucht te zijn, maar dit is echt zwaar schokkend om aan te denken.

Level 21 98%

Nog 92 XP voor level 22

De zenuwen van je lichaam lopen door je ruggenwervel. Dit kán je niet eens laten verwijderen. Dus dat is bullshit. Dat andere is denk ik erger een gerucht, het is niet waar. Ik weet dat die gast redlijk ziek is maar zo ziek niet. Evenveel stierenstront als de ander lijkt mij!

Ennuh, ik liep een beetje te ouwehoeren met die test. Alles in een ideale situatie geplaatst. Helaas kon ik niet overal goed gericht op antwoorden vanwege de vele kortstondige relaties haal ik het jaar bij lange na niet. Zodoende heb ik rekensommetjes gedaan en dan kom ik op meer dan 160.

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Ja is echt bull shit.

Anyway voordat mensen hier posten test maken anders komt er teveel offtopic geouwehoer.

Level 35 95%

Nog 897 XP voor level 36

Heheh, ik heb tussen de 120 en 160 punten gescoord.

</blockquote></i><hr>

Hmm...klopt gedeeltelijk. Dat gedeelte met dat beest weet ik niet zeker, moet je maar aan haar vragen. :^:

<blockquote><b>Quote: </b> Stop wat meer romantiek in je sexleven en leer genieten

<hr>o_O... Ik skip de romance en ga meteen aan het harde werk. Aan romantiek doe ik pas als ik ouder ben en een vaste vriendin heb.

Level 17 90%

Nog 418 XP voor level 18

Denk goed na over de laatste drie keer dat je seks hebt gehad. Welk cijfer zou je die gemiddeld geven?

8-10

5-7

2-4

0-1

mezelf een cijfer geven lager dan 10? never.....

voor de fun ff gekeken wat een 0-1 oplevert e.d:)

minder dan 40 punten

<i>Je bent een waardeloze wannabe.

Terug naar af, je moet back to basics. Verdiep je eerst eens in de basis van het menselijk lichaam.Van sex heb je nog niet veel kaas gegeten. Dus zoek een goede instructeur en ga flink oefenen. Je moet back to basic. Ga maar terug naar af. Verdiep je eerst maar eens in de basis van het menselijk lichaam.</i>

LOL:D

i think i hit the minimum

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Ja romantiek is voor als je serieus met een meisje bent of van haar houd. Geef mij maar casual sex. :)

Level 23 99%

Nog 29 XP voor level 24

marilyn manson schijnt wel zijn linker en rechter onderste (dus twee stuks) ribben te hebben verwijderd om zich zelf te sucken want als je die laat verwijderen kun je net ietsjes verder buigen probeer zelf maar eens, die onderste ribben houden je tegen

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.