Ben je goed in bed?

Level 6 98%

Nog 6 XP voor level 7

marilyn manson schijnt wel zijn linker en rechter onderste (dus twee stuks) ribben te hebben verwijderd om zich zelf te sucken want als je die laat verwijderen kun je net ietsjes verder buigen probeer zelf maar eens, die onderste ribben houden je tegen

Thx voor de info.... :)

Ik ben overigens ook heel goed in bed.. ik slaap altijd binnen een minuut. Kan dus ook heel goed aan mijn bed zelf liggen dat ik er zo goed in ben.

Level 4 96%

Nog 10 XP voor level 5

Best intressant... hij heeft 2 ribber laten verwijderen.. maar bij mij lukt het zo wel!

:D:D:D:D:D

Maar das toch ranzig.. je zelf sucken.. dan laat ik het liever doen!!

Level 4 96%

Nog 10 XP voor level 5

Venom je bent pas 14 wel eerlijk antwoorden. :P

Hehehe ik ben ook 14.. nog te jong dus..

alhoewel.. het wel een zal komen.. a.s.a.p

Heb wel een leuke vriendin.. maar het gaat me toch nie om de sex!

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Ja je bent nog 14 daarom denk je zo. :)

En maak maar een Marilyn Manson pijpt zich zelf topic als jullie daar over willen lullen dit gaat over die test.

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Ook tussen de 120 en 160 punten. Mmmmm, niet slecht. Maar ja, we kunnen ook niet allemaal zo goed als M.A.M. zijn.

Level 6 79%

Nog 114 XP voor level 7

Je bent een sensuele superster.

Je krijgt een vijfsterren rating. Sex met jou is als de perfecte maaltijd. Er is keus in overvloed, een belevenis voor alle zintuigen. Je geeft niet alleen, maar je krijgt ook voldoende terug in je sexleven. Je bent een topper!

Ha! Ik ben een sensuele superster 8D. Ik doe voor M-A-M niet onder in ieder geval :).

Level 24 97%

Nog 262 XP voor level 25

Ik doe voor M-A-M niet onder in ieder geval :).

Nee.. je doet het met je MAM ;) j/k offcourse...:)

Level 21 98%

Nog 92 XP voor level 22

En mag ik vragen wat daar mis mee is? Dat Masterik en ik sensuele supersterren zijn heeft veel te maken met het feit dat wij prakticaal ervaring uitwisselen. Dat jullie daar de genialiteit, het lef en de vrienden niet voor hebben ligt niet aan ons. Beetje zielig om dat als een 'slecht punt' op ons af te schuiven niet Erik?

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Masterik is toch 11 ofzo?

Level 21 98%

Nog 92 XP voor level 22

Mjah, +7 ofzo ja...

Level 4 60%

Nog 104 XP voor level 5

80 en 120:

Je bent een burgerlijke bedgenoot.

Je bent een middelmatige minnaar of minnares. Het wordt eens tijd voor verandering en voor meer avontuur in je sexleven. Je bent een betrouwbare partner, maar ach. wat heb je eraan. Ga los!

:V:

Level 6 79%

Nog 114 XP voor level 7

En mag ik vragen wat daar mis mee is? Dat Masterik en ik sensuele supersterren zijn heeft veel te maken met het feit dat wij prakticaal ervaring uitwisselen. Dat jullie daar de genialiteit, het lef en de vrienden niet voor hebben ligt niet aan ons. Beetje zielig om dat als een 'slecht punt' op ons af te schuiven niet Erik?

Juist ja, iemand moet hier toch een sensuele superster zijn. Wij hebben nou eenmaal een omvangrijke 'mojo' doordat we onze kennis met elkaar delen.

Masterik is toch 11 ofzo?

d00d ur so funny! HAHHAHAHA~!1.

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Hoe oud ben je dan?

Level 6 79%

Nog 114 XP voor level 7

Wat M.A.M zei. 11 + 7 dus, oftewel 18.

Level 24 97%

Nog 262 XP voor level 25

Maar z'n ego is nog veeeeeeeeeeel groter... ;)

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Oh ik verwarde je met die andere Erik die kleine van 11 ofzo.

Level 24 97%

Nog 262 XP voor level 25

Oh ik verwarde je met die andere Erik die kleine van 11 ofzo.

Weberik? :P Met die dikke kop (no offence :P)

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Ja die. :)

Level 4 96%

Nog 10 XP voor level 5

Hehehe..

Niet leuk om kleine jongentjes af te persen ±P

Nouja hij had ECHT een dikke kop :D

´No OfFeNcE tO!´

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Toch mooi om 13 jaar later dit onderwerp nog eens terug te lezen. Onder andere Mortal Marcel, Notorious, Jaylee, Triforcehero, Unknown en ik waren een beest in bed! Is dat voor de meeste heren nog steeds zo? Of is de doorstroming niet meer wat het geweest is? Ben ik wel benieuwd naar.

Level 45 99%

Nog 156 XP voor level 46

Rano wrote on 8 maart 2016 21:16:

Toch mooi om 13 jaar later dit onderwerp nog eens terug te lezen. Onder andere Mortal Marcel, Notorious, Jaylee, Triforcehero, Unknown en ik waren een beest in bed! Is dat voor de meeste heren nog steeds zo? Of is de doorstroming niet meer wat het geweest is? Ben ik wel benieuwd naar.

Stahp Roy :)

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

404 vriendin not found.

Level 12 87%

Nog 261 XP voor level 13

:lol:

Level 35 95%

Nog 897 XP voor level 36

Rano wrote on 8 maart 2016 21:16:

Haha

Ik was toen 18 jaar oud en nog in ontdekkingsfase. Moet zeggen dat het alleen maar beter op is geworden.

En alles werkt nog!

Level 31 94%

Nog 818 XP voor level 32

Je hebt het inmiddels bewezen ook natuurlijk ;)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.