Welk spel moet ik kopen?

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

geen idee, is Borderlands offline coop?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

assassins creed syndicate raad ik je aan maar gta v vind ik ook nog alltijd leuk ook destiny en fall out 4

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Xearox wrote on 25 november 2013 22:06:

Bij de PS3 was hier een heel handig topic voor, dus waarom ook niet bij de PS4. (Misschien makkelijk om er ook meteen een sticky van te maken?)

Aangezien ik er zelf nog niet echt uit ben welke launchtitels ik ga nemen, en ik denk nog anderen met mij is het misschien wel handig om hier eens wat rond te vragen naar informatie en advies in te winnen.

Ik zelf heb AC als launchtitel tot nu toe, maar ik wil er nog eentje bij, Ghosts, BF of FIFA.

FIFA: Ik ben geen échte FIFA speler maar kan me er best mee vermaken, ben ook erg benieuwd wat nextgen doet met FIFA en áls ik het speel, speel ik het dagen lang achter elkaar.. maar daarna is het dan ook ineen keer over en ben ik er klaar mee. Zie nu dat er in de store voor de PS4 ook een demo komt, misschien verstandig om te wachten? Of is dit toch geen goede afspiegeling en is de game sowieso tof?

Ghosts: Ik heb tot nu toe elke COD, vind de gameplay erg tof. Helaas lees ik overal dat de maps in Ghosts ronduit kut zijn, het geen echte gunfights zijn maar meer wie-ziet-wie-eerst, en het al met al wat tegenvalt, zelfs voor een COD. Aan de andere kant zijn er ook genoeg reviews die zeggen dat Ghosts op safe speelt en een prima COD is. Ik weet niet echt wat te geloven?

Battlefield: Mijn eerste échte Battlefield is 3. Vond de campaign erg vet, echter heb ik deze maar 1x gespeeld en daarna voor altijd links laten liggen. De multiplayer daarin vond ik opzich wel vermakelijk, maar net niet lekker soepel lopen wat gameplay betreft (grafisch natuurlijk wel dikke prima). 

Andere opties: Alleen bij Black Flag houden en over een tijdje 2 games kopen die me écht aanspreken. Ik koop er nu vooral een voor de afwisseling, ik vind AC, FIFA en shooters tof, maar de een net wat meer als de ander.. Aangezien dat als ik 'verplicht' Black Flag moet spelen dat al snel gaat irriteren.

Laatste optie: Gewoon die hele hap annuleren, mn 50 euro terugkrijgen, iemand anders blij maken en een PS4 kopen als er genoeg games zijn die me aanspreken. (Dit is een serieuze optie, echter ben ik iemand die 'm eigenlijk perse op dag 1 in huis wil hebben, kinderziektes ben ik niet bang voor). Dus ook hier weer voordelen tegen de nadelen, en ik kan niet kiezen.

Iemand advies?

Ik zal nog even wachten, en dan Call of Duty: Infinite Warfare kopen.

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

'' Call of Duty: Infinite Warfare kopen.''

lmao 

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Krijg je een euro voor elke keer dat je Battlefield roept?

Level 18 93%

Nog 312 XP voor level 19

hij is gewoon een triest ventje joh.. beetje tof lopen doen, omdat ie de battlefield streamers aan de kont likt.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Firewatch; doen of niet doen?

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Star Ocean 4 is een goeie aanbod voor 20 euro.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.