Welk spel moet ik kopen ?!

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Wil je een nieuwe game voor je XBox One kopen, maar je weet niet welke ?! Vraag het hier !

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Ik raad hierbij voor iedereen ZUMBA Fintness WORLD PARTY aan. :D

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Welke spellen zijn er :p?

Level 8 82%

Nog 170 XP voor level 9

Plants vs Zombies! Is me bij de release helemaal ontgaan, maar kan er nu geen genoeg van krijgen

Moderator
Level 67 97%

Had graag Crimson Dragon gehad, maar die is alleen als digitaal bestand te scoren ?! Plants vs Zombies is zeker een vermakelijke game !

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Wolfenstein: The New Order is een aanrader. Vooral ook omdat dit één van de weinige games tot nu toe is die ook op de Xbox One 1080p en 60fps is.

Level 35 97%

Nog 471 XP voor level 36

Metro Redux voor de PS4, Xbox One en PC voor € 34,15 inclusief verzendkosten bij Cosmox!

http://www.cosmox.nl/INTERSHOP/web/WFS/shop-cosmox_nl-Site/nl_NL/-/EUR/FHSearch-Start?fh_search=metro+redux&searchcategory=

gebruik code: TRTR10PRCT

Met grote dank aan WhySoSerieus member op tweakers!

Je kan ook achteraf pas betalen als je het ontvangen hebt :)

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Een vraagje, is Thief wat? Zijn er mensen die het gespeeld hebben?

Moderator
Level 67 97%

Ben er toen der tijd aan begonnen maar is op de grote stapel terecht gekomen. :(  Ga er binnenkort mee verder.

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Haha, er liggen wel heel veel spellen op die stapel onderhand. Maar vond je het begin wat? Of was het te kort om te oordelen.

Moderator
Level 67 97%

Begin was zeker wat. Het smaakte igg naar meer. Ik ga de game ook zeker verder/uit-spelen binnenkort. Na de wisselende recensies toen ben ik met matige verwachtingen aan de game begonnen, maar van de +- 3 uur die ik heb gezien viel het me allemaal erg mee!

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

https://www.g2a.com/r/cheap_codes

for fast and instant microsft and psn points.
And a lot of cheap games

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Radiant Silvergun wrote on 30 december 2014 19:25:

Begin was zeker wat. Het smaakte igg naar meer. Ik ga de game ook zeker verder/uit-spelen binnenkort. Na de wisselende recensies toen ben ik met matige verwachtingen aan de game begonnen, maar van de +- 3 uur die ik heb gezien viel het me allemaal erg mee!

Oke oke, das mooi, thnx ! :)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik zou met grote genoegen dying light aanbevelen het is een kruising tussen deadrising 3 en mirror's edge

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

er zijn zoveel spellen die me boeien (ik hou vooral van open world games) : far cry 4, far cry primal net gehaald, the witcher 3,
plants vs zombies, star wars battlefront of world of tanks als je even gewoon wat wil knallen zonder teveel nadenken,
FIFA 16, the phantom pain,
ik ga nog zien of ik ook skyrim ga aanschaffen (heb die al op ps3 en daar ook al veel tijd ingestoken)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Dead Rising 3 is wel echt leuk als je ff niks te doen hebt. Het is ook gewoon een grappige game met genoeg leuke dingen om te doen.

Level 2 98%

Nog 1 XP voor level 3

Hallo,

Op dit moment zou ik graag een game willen kopen voor de xbox one, maar ik heb geen idee welke ik zou moeten kopen. Ik heb zelf spellen als the division, fifa 16, the witcher, battlefield, etc. in bezit. Zouden jullie mij kunnen vertellen welke xbox one games echte aanraders zijn?

Alvast bedankt!

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hela,

Echte aanraders zijn Destiny, Call of Duty, Battlefield, Tombraider, Forza Motorsport, GTA IV en Halo5!
Heb zelf ook een XBOX One, super console en heb er veel plezier van!

Level 17 96%

Nog 165 XP voor level 18

Gta IV? V bedoel je. Ik zou zelf voor GTA V gaan en The Rise of The Tomb Raider.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

mijn ervaringen met ac black flag zijn erg goed!
cod ghost vind ik daarin tegen serieus scheit! maar dat kan aan mening liggen :)
ik vvind alleen dat cod veel meer kwaliteit kan bieden op het gebied van games.
ik heb geen ervaring met fifa 14 maar fifa 16 bevalt ook goed ^^D

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Voor de Xbox One en binnenkort de Xbox One X zou ik eerst en vooral Forza Horizon 3 kopen, het is de enige racegame die een ‘ambrianche’ heeft.
Dat wil zeggen dat - wanneer je met manuele versnellingen rijdt - je het gas moet lossen, de rechter bumper moet inhouden en dan pas schakelen.
Ik speel graag met versnellingen, soms, wanneer je een berg op rijdt in derde net zoals de rest van je tegenstanders, kan je hem manueel in tweede zetten en zo in hoge toeren de concurrentie - die in derde op automatic ligt te sputteren - langzaam maar zeker op de berg voorbij steken.
Een van de mooiste momenten in racegames vind ik.

Killer Instinct is ook een aanrader.

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Cuphead.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.