Welke pc games speel jij?

Level 4 75%

Nog 66 XP voor level 5

Op dit moment naast van kleine indies eigenlijk weinig. Ik zit een beetje in een gamedepressie :p Ik zit er wel weer sterk aan te denken om eens een MOBA op te gaan pakken. Ik heb ooit League gespeeld en was vrij goed met Ryze. Als ik het voor elkaar krijg om eens samen met een aantal mensen weer te gaan spelen ga ik daar weer aan beginnen.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Op dit moment nog wat aan het trophyhunten in Sunset Overdrive. Probleem is dat je bijna niet meer aan Overcharge kunt komen als je klaar bent met de storymode en die currency heb je nodig om alle collectibles te unlocken op de map. Je kunt wel gaan farmen, maar dat duurt echt te lang. Dus laptoppie erbij en dan maar op die manier even alles verzamelen. 

Na een maandje geduld is vandaag ook Dying Light binnen gekomen. Daar ga ik dit weekend lekker voor zitten/liggen/hangen. Ik heb er zin an..:)

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Jo Lupstra had jij ook de pre-order DLC erbij? Bij mij doet de Survivor Bundle code het niet.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Oké cool. Ik heb contact opgenomen met WB en wacht het ff af.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Ik ben op dit moment alleen maar Unreal Tournament aan het spelen, damn wat heerlijk. :D

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ik speel voornamelijk klassiekers op m'n oude Vaio'tje. Tijdje geleden Skyrim, Grim Fandango en Full Throttle uitgespeeld. Nu ben ik begonnen aan Fallout 3, maar dat ligt al weer even stil ivm wat console titels die voorrang krijgen.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Heb even wat opgenomen, de server is op het einde alleen dood. Niet dat dat erg is, want om te winnen moest je 1000 frags hebben. :P

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Na het overlijden van m'n game laptop heb ik besloten dat ik een dikke PC wil gaan kopen deze zomer. Heb uitgezocht wat ik wil en ik moet echt flink gaan sparen (kost toch al snel een 1400 euro). Hopelijk in augustus in huis. Met de PS4, Xbox One en Wii U al in huis heb ik dan toch wel een collectie om trots op te zijn (of moet je je er juist voor schamen?:P.

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Ik speel de laatste tijd veel cities skylines 

Jammer dat IG bijna geen aandacht aan de game besteed :/

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

gusanito wrote on 15 maart 2015 22:47:

Na het overlijden van m'n game laptop heb ik besloten dat ik een dikke PC wil gaan kopen deze zomer. Heb uitgezocht wat ik wil en ik moet echt flink gaan sparen (kost toch al snel een 1400 euro). Hopelijk in augustus in huis. Met de PS4, Xbox One en Wii U al in huis heb ik dan toch wel een collectie om trots op te zijn (of moet je je er juist voor schamen?:P.

Ik denk geen van beide. Waarom zou je er trots of zijn of je schamen? Als jij er maar plezier aan beleeft. :)

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Daar heb je helemaal gelijk in CerandoX! Plezier zal ik er zeker aan beleven..:)

Level 34 95%

Nog 780 XP voor level 35

the_dan wrote on 16 maart 2015 11:16:

Ik speel de laatste tijd veel cities skylines 

Jammer dat IG bijna geen aandacht aan de game besteed :/

Er is een andere niet nader te benoemen site met forum waar de game hyped is

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Al aardig verslaafd aan Cities Skylines by now. Even een kwartiertje spelen zit er niet in. Ik vergeet al snel de tijd en het is zo drie uur later. Lekker..:)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Mijn antwoord:"Geen een."

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ik heb geen idee hoe de verhouding bij mij straks zal liggen als ik een PC heb. Ik game nu het meest op m'n PS4 (GTA, Dragon Age, Dying Light, LBP), maar m'n Xbox One staat ook zeer regelmatig aan (FIFA, TellTalle games, Diablo en Borderlands). De Wii U gebruik ik het minst en heb er ook maar 3 spellen voor die meestal alleen worden gespeeld in het weekend als er wat maten over de vloer zijn. Super Smash en Mario Kart blijven wel echt toffe games. Ik geloof dat ik The Witcher 3 gratis bij m'n Titan X krijg, dus ik twijfel nog of ik die voor de PS4 aan ga schaffen. Ik weet niet of ik dat geduld wel op kan brengen voor zo'n toptitel.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Vandaag begonnen aan This War of Mine nadat ik zowel Hannah als Sips (beide Yogscast) het zag spelen op Youtube. Echt verrast door deze game! 

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Lupstra wrote on 27 maart 2015 11:50:

Ik ga zo weer fijn campen want dat is mijn ingame hobby met sommige maps.

Neeeeeeeee. Welke game? :)

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Net ook ff BF4 gedaan op m'n PC... Ben daar wel erg noobie doordat ik bijna nooit speel, nu pas level 6 met een KD van 1.00 ongeveer. Console blijft voor mij dan wel het makkelijkst maar PC vind ik leuker.

Vind het trouwens wel raar dat ik BF4 op Ultra kan draaien en Far Cry 4 draait gewoon totaal niet!

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

http://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=863

^deze heb ik. Het is een speciale editie van de GeForce GTX 680

Mooi KD heb je trouwens!

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Weet iemand wat het voordeel is als je een hoog level bent op steam?

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Een hoger level levert meer kans op voor kaarten pakketjes drops. lvl 0-10 hebben 10% kans, 11-20 hebben 20% kans enz tot een bepaalde limiet, is ook terug te vinden op Steam. Met een hoger level krijg je ook meer ruimte op je vriendenlijst, meer ruimte om achievements en games te showen en dat soort zaken voor op je profiel.

Verder is het meer een teken van hoe lang iemand al op Steam is en hoe actief iemand is.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Lupstra wrote on 4 april 2015 11:25:

CerandoX wrote on 3 april 2015 21:42:

Lupstra wrote on 27 maart 2015 11:50:

Ik ga zo weer fijn campen want dat is mijn ingame hobby met sommige maps.

Neeeeeeeee. Welke game? :)

Battlefield 4 Metro map, rushen daaro is niet te doen of je moet afpreken dat je samen in één keer er op af gaat met smoke nades en flashbangs, wat bijna nooit gebeurd helaas.

Dat is idd logisch. Zelfs met die extra lanes is het nog chaos. Ik heb in de sale Battlefield Hardline gekocht. Ik vind het echt een leuke game. Ik hou nou juist van infanterie gevechten en mis de tanks helemaal niet.

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Netjes.

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Schijnt dat alles wel erg casual geworden is. 

__

Speel nu voornamelijk veel BFH btw

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.