Welke pc games speel jij?

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

C GTA V settings 

Level 12 85%

Nog 306 XP voor level 13

Ik schok toen ik boven aan 4000 mb zag staan aan videogeheugen dat word moeilijk met mun gtx970 maar ik zie dat ook de resolutie heel hoog staat. Laten we hopen dat het daar door komt.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Dat komt inderdaad omdat 'ie op 4k staat Pinda. Daar is de GTX970 niet voor gemaakt. 1080p zal hij het prima aankunnen, daar ben ik van overtuigd.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

gta 5 dannnnnn wie wilt heists spelen? wel mensen met mic en skills aub

Level 34 96%

Nog 685 XP voor level 35

Hoe komt het dat je m al kan spelen? 

Ik ben benieuwd wat mijn twee R9 290's er van vinden. AA hoeft op 4k sowieso niet :)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

rw1 wrote on 8 april 2015 19:45:

Hoe komt het dat je m al kan spelen? 

Ik ben benieuwd wat mijn twee R9 290's er van vinden. AA hoeft op 4k sowieso niet :)

nee kan m  nog niet spelen xD je kan m wel alvast downloaden via steam als je hem daar hebt gepreordered.

maar ik maak liever vast een crew zodat ik mensen heb om te spelen. anders moet ik met random dudes gaan spelen die in het midden van een heist leaven enzo  ;)

Level 34 96%

Nog 685 XP voor level 35

Waar haalt The Dan dan die screens vandaan :(

De download is al bezig ;)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

deze post klopte niet. weet niet hoe hij aan die screens komt, wellicht van de rockstar site?

Post was bewerkt op 8 april 2015, 20:18 door Flawleagle

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

rw1 wrote on 8 april 2015 19:53:

waarom bestel je hem eigenlijk op steam terwijl je m in de winkel kan bestellen voor een tientje goedkoper inclusief de centjes dieje krijgt bij een pre order? want hij is toch 60 op steam?

Level 12 85%

Nog 306 XP voor level 13

The_dan heeft ze denk ik van pcgamer. Hier hogere res plaatjes.

http://www.pcgamer.com/gta-5-pc-graphics-options-in-full/

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Als je de steam achievements wilt halen zul je hem digitaal aan moeten schaffen op steam. Als je hem fysiek koopt zal de game alleen gebruik maken van Social Club en niet van Steam. Sommige discs zijn toe te voegen aan steam, maar dat zal bij GTA V niet het geval zijn.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

gusanito wrote on 8 april 2015 20:37:

Als je de steam achievements wilt halen zul je hem digitaal aan moeten schaffen op steam. Als je hem fysiek koopt zal de game alleen gebruik maken van Social Club en niet van Steam. Sommige discs zijn toe te voegen aan steam, maar dat zal bij GTA V niet het geval zijn.

kan je via steam ook samenspelen dan? of gaat dat alleen via rockstar social club

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Dat zal volgens mij in beide gevallen via Social Club gaan ja.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

drop jullie social club acc's hier als jullie willen spelen ;)

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ik heb de game helaas al twee keer gekocht en denk dat ik een derde keer niet meer ga doen. Heb de game voor de Xbox 360 en PS4..:P Ik twijfel nog wel een beetje, maar zal 'm niet bij de release gaan halen iig.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

gusanito wrote on 8 april 2015 21:10:

Ik heb de game helaas al twee keer gekocht en denk dat ik een derde keer niet meer ga doen. Heb de game voor de Xbox 360 en PS4..:P Ik twijfel nog wel een beetje, maar zal 'm niet bij de release gaan halen iig.

je had op de pc versie moeten wachten ipv ps4 ^^, heb m ook op de ps3 gespeeld maar neem mn stats niet mee. even snel tot level 12 ranken zo gepiept.

Level 34 96%

Nog 685 XP voor level 35

Flawleagle wrote on 8 april 2015 20:05:

waarom bestel je hem eigenlijk op steam terwijl je m in de winkel kan bestellen voor een tientje goedkoper inclusief de centjes dieje krijgt bij een pre order? want hij is toch 60 op steam?

De disc-versie gaat zelfs voor twee tientjes minder over de toonbank :P maarja, dan moet ik een DVD brander kopen van ongeveer hetzelfde geld, hahaha. Plus dat ik dan eerst nog 2 uur moet wachten tot die 7 discs (!) geïnstalleerd zijn en dat hij waarschijnlijk pas de dag na de release geleverd gaat worden. Ik betaal wel ietsje meer, ook om Rockstar te steunen, en speel 'm lekker op de release, want dan heb ik de hele game al gedownload.
Bovenal is de fysieke versie niet op Steam te installeren, maar loopt dat via Social Club en kan je 'm zelfs dan niet preloaden. Het is me ook wat waard dat de game in mijn Steam library staat.

Normaal koop ik ook nooit wat via Steam, maar altijd via gamekey sites.

Mijn Socialclub account (van de 360) is trouwens Richh94, al denk ik dat ik gewoon opnieuw begin met de game.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

rw1 wrote on 8 april 2015 21:46:

Flawleagle wrote on 8 april 2015 20:05:

De disc-versie gaat zelfs voor twee tientjes minder over de toonbank :P maarja, dan moet ik een DVD brander kopen van ongeveer hetzelfde geld, hahaha. Plus dat ik dan eerst nog 2 uur moet wachten tot die 7 discs (!) geïnstalleerd zijn en dat hij waarschijnlijk pas de dag na de release geleverd gaat worden. Ik betaal wel ietsje meer, ook om Rockstar te steunen, en speel 'm lekker op de release, want dan heb ik de hele game al gedownload.
Bovenal is de fysieke versie niet op Steam te installeren, maar loopt dat via Social Club en kan je 'm zelfs dan niet preloaden. Het is me ook wat waard dat de game in mijn Steam library staat.

Normaal koop ik ook nooit wat via Steam, maar altijd via gamekey sites.

Mijn Socialclub account (van de 360) is trouwens Richh94, al denk ik dat ik gewoon opnieuw begin met de game.

zijn het er echt 7 discs ? XDDDDDDDD wel goede redenering waarom je via steam koopt.

edit: goddamn... zie idd die geruchten over 7 discs... dafuq xD

Post was bewerkt op 8 april 2015, 22:18 door Flawleagle

Level 34 96%

Nog 685 XP voor level 35

Tja, ik kan er ook niet zoveel aan doen :P

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

en dan ineens staat ie er wel ^^

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

hmmm reactie niet geplaatst, anyway denk dat ik meer tijd kwijt ben aan het installeren van gta 5 met 7 discs, dan dat ik al mijn mods installeer op gta 4... zegt wel wat.

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

@flaw

Pics kwamen van PCGamer.com

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Kak, bestel ik net GTA V via Game Wire voor €38 kom ik erachter dat je die CD key niet via Steam kan activeren. Dat gaat via social club en werkt enkel met je CD's. Waarom doen ze zo ingewikkeld en kan ik die code niet gewoon bij steam activeren, het zaakje downloaden en de game aan mijn Library toevoegen.

*zucht* meteen maar weer even annuleren en dan wacht ik nog wel even. 

Post was bewerkt op 9 april 2015, 15:03 door Grubbelt

Level 12 85%

Nog 306 XP voor level 13

Grubbelt wrote on 9 april 2015 14:56:

Kak, bestel ik net GTA V via Game Wire voor €38 kom ik erachter dat je die CD key niet via Steam kan activeren. Dat gaat via social club en werkt enkel met je CD's. Waarom doen ze zo ingewikkeld en kan ik die code niet gewoon bij steam activeren, het zaakje downloaden en de game aan mijn Library toevoegen.

*zucht* meteen maar weer even annuleren en dan wacht ik nog wel even. 

Die code kan je als het goed is gewoon invoeren op: http://socialclub.rockstargames.com/activate en kan je preloaden.

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Ja, misschien heel kinderachtig, maar ik wil GTA V wel in mijn Steam Library hebben zodat het compleet is. Heb daar namelijk al de andere GTA games, Max Payne en zo ook staan. 

Of mis ik nu iets en ben ik dom bezig? Op Google staat namelijk dat de (web)shop versies en CD key sites via social club werken en je de Steam versie echt op Steam moet kopen.

Dat Social Club gebeuren heb ik op de Xbox 360 nog wel eens gebruikt (Red Dead) maar ik was net ook al weer aan het kloten met wachtwoorden en zo. Heb daar sowieso niet zo'n zin in voor één game.

*Kolere ik ben blind, hier hadden ze het hierboven ook al over. 

Post was bewerkt op 9 april 2015, 15:59 door Grubbelt

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.