Welke pc games speel jij?

Level 12 85%

Nog 306 XP voor level 13

Klopt Steam versie moet echt bij Steam zelf kopen. Ik baal ook een beetje dat ze geen deal hebben met Steam dat alle versies via Steam gaan. Ik vond een paar dagen geleden wel een key shop die de steam versie verkocht maar kon die site niet meer terug vinden.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

heb m net gepre ordered by ned game. hoef hem niet per se via steam. t is wel nice maar niet noodzakelijk. samenspelen gaat toch via socialclub. 

@ the dan ja ik zag t gister nacht maar was te moe om nog te reageren  :roll:

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

pc markt is stijgende, de reden waarom is omdat de consoles half next gen zijn. althans, dat was de reden voor mij om een gaming pc te kopen.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ik kan me wel vinden in die stats. Ook ik ga weer PC-gamen. Ik ben niet enorm teleurgesteld door de consoles hoor, maar mis de power van een dikke PC wel. Ga nu een PC kopen die als het goed is de komende jaren alles op ultra kan draaien op 4k. Afgelopen week lenteverkoop gehouden op marktplaats (games, blu-rays voornamelijk) en ben al 500 euro rijker. Heb nog voor 120 euro spullen erop staan, maar had al niet kunnen dromen dat de overgrote meerderheid zo snel weg zou zijn.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

@ gusanito consoles zijn niet slecht zeker niet, maar het is geen next gen. en dat is een beetje de teleurstelling. ik kan je nu al zeggen dat de volgende gen consoles 1080p en 60 fps is. ze melken het langzaam maar zeker volledig uit. maar goed

nog 2 dagen en een paar uurtjes en dan zijn we los boys

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ik zou me kunnen voorstellen dat dit de laatste consoles zijn in deze vorm. Ik verwacht dat het streamen van games de console in deze vorm onnodig gaat maken eerlijk gezegd.

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

I gave in :( 

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

goed toch of zie ik t verkeerd dan? je had principieel geen gta 5 willen aanschaffen voor de pc? ^^

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

@the_dan
Je had 'm al voor de PS3 toch? Ik twijfel zelf ook of ik 'm na de 360 en PS4 ook voor de PC haal straks. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik voor de 360 versie niet betaald heb (JTAG). Op de 360 heb ik de storymode 100% uitgespeeld, maar nu ben ik eigenlijk alleen maar online te vinden. GTA Online is gewoon echt een game op zich imo. GTA op 60fps is wel erg verleidelijk.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

haal hem dan bro. kunnen we een eventuele IG crew maken...  mits dudes hier cool zijn daarmee.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

I'll keep you posted. M'n PC zal eind mei begin juni klaar zijn en dan hak ik de knoop door.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

welke componenten ga je in je nieuwe bak gooien?

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

I7-4790K, MSI Z97 GAMING 5, Hydro H60 waterkoeling op het moederbord, Crucial 16GB DDR3-1600, Titan X, ADATA Premier Pro SP900 128GB SSD, Seagate Barracuda 7200.14 2TB harde schijf, Aerocool behuizing, CM G750M voeding. Beeldscherm wordt waarschijnlijk ASUS 28" 4K Ultra HD Monitor PB287Q.

Dat is 'm wel zo ongeveer geloof ik. Ga nog wel wat fans vervangen door betere/stillere, maar dat is van latere zorg. Ik heb nog nooit aan overclocken gedaan en weet niet of ik dat nu wel ga doen. Alles bij elkaar gaat het 3000 euro kosten. Maar goed, ik denk wel dat het een build is waar ik heel wat jaren mee vooruit moet kunnen.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn son!!  :lol:

overklokken is niet zo moeilijk, staan een hoop goede tutorials op het internet. en er zijn genoeg programma's om te stress testen en je temps in de gaten te houden enzo. heb mijn pc ook overgeklokt en dit is mijn allereerste overklokbare pc xD. maar goed je moet het zelf weten natuurlijk.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ik was eerst van plan om er gewoon een GTX 970 in te leggen totdat ik review van jayztwocents keek. Toen ik die had gezien heb ik besloten dat ik de Titan X gewoon moest hebben. Vandaar dat ik de afgelopen week ook enorm veel games, blu-rays en andere shit ben gaan verkopen (die ik sowieso wilde gaan verkopen). Ik moet nu namelijk ineens ruim 1000 euro meer hebben. Na twee absurde dagen marktplaatshandelen heb ik nu al 573,74.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Flawleagle wrote on 11 april 2015 21:34:

overklokken is niet zo moeilijk, staan een hoop goede tutorials op het internet. en er zijn genoeg programma's om te stress testen en je temps in de gaten te houden enzo. heb mijn pc ook overgeklokt en dit is mijn allereerste overklokbare pc xD. maar goed je moet het zelf weten natuurlijk.

Ja inderdaad. Had me er al wel een beetje in verdiept. Vandaar dat ik ook kies voor de waterkoeling op het moederbord. Dat geeft me in ieder geval de optie om te gaan spelen met overklokken. De Titan X wordt tegen de 90 graden als je 'm 10% overklokt. Dat zou ik wel iets koeler willen zien, dus dan zouden er twee betere fans in de behuizing moeten.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

http://azerty.nl/8-5644-631760/msi-n780-tf-3gd5-oc-grafisch.html

deze heb ik in mijn pc'tje liggen , ook een goede kaart, ben er wel zoet mee de komende jaren.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

gusanito wrote on 11 april 2015 21:44:

Ja inderdaad. Had me er al wel een beetje in verdiept. Vandaar dat ik ook kies voor de waterkoeling op het moederbord. Dat geeft me in ieder geval de optie om te gaan spelen met overklokken. De Titan X wordt tegen de 90 graden als je 'm 10% overklokt. Dat zou ik wel iets koeler willen zien, dus dan zouden er twee betere fans in de behuizing moeten.

ja zeker, voor zo een kaart is waterkoeling de beste optie als je alleen bij OC'ing 90 graden haalt  0_0. ik wou ook waterkoeling maar die dude van azerty adviseerde me dat aircooling ook goed genoeg is. en hij had gelijk . maar waterkoeling is beastly:P, ziet er ook bruut uit. ga je ook neon lichten in je bak zetten?

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ja dat is een prima kaart inderdaad. Doet in mijn ogen niet veel onder voor de GTX 970.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Flawleagle wrote on 11 april 2015 21:48:

gusanito wrote on 11 april 2015 21:44:

ja zeker, voor zo een kaart is waterkoeling de beste optie als je alleen bij OC'ing 90 graden haalt  0_0. ik wou ook waterkoeling maar die dude van azerty adviseerde me dat aircooling ook goed genoeg is. en hij had gelijk . maar waterkoeling is beastly:P, ziet er ook bruut uit. ga je ook neon lichten in je bak zetten?

Ja ik ga zeker neon gebruiken in m'n kast. Omdat ik voornamelijk voor MSI onderdelen kies zal ik wel op rood uitkomen en dat vind ik prima. Ik had groen of blauw ook tof gevonden, maar wil het wel stijlvol in één kleur houden.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

wordt een hele ziekelijke pc maat.

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Flawleagle wrote on 11 april 2015 22:06:

wordt een hele ziekelijke pc maat.

Ja ik ga ook echt huppelen en springen als alles binnenkomt. Denk dat het enige vergelijkbare moment in m'n leven qua aankopen het kopen van auto's is. Zoveel geld uitgeven aan iets wat je zo graag wil hebben. Ik ben blij dat m'n moeder er altijd op heeft gehamerd dat ik moest sparen. Ondertussen staan er een PS4, Xbox One en een Wii U in huis. Daar komt nu dus eindelijk weer een goede PC bij. Die heb ik bijna 10 jaar niet meer gehad.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

daar hebben we moeders/vrouwen voor heh, want mannen op zichzelf hebben heel wat moeite met sparen idd ^^. dude ik ben zwaar hyped ineens voor gta 5 xD moet echt een goede crew vinden...

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Flawleagle wrote on 11 april 2015 22:14:

daar hebben we moeders/vrouwen voor heh, want mannen op zichzelf hebben heel wat moeite met sparen idd ^^. dude ik ben zwaar hyped ineens voor gta 5 xD moet echt een goede crew vinden...

Ik ben en blijf van mening dat crews toch het beste werken als er alleen maar mensen in zitten die je redelijk goed kent. Ik heb op de PS4 pas gisteren een crew aangemaakt omdat twee van mijn maten komende maand een PS4 gaan kopen met GTA. Ik wil gewoon een crew van 4 tot 6 man hebben met eigenlijk alleen maar vrienden erin. Als ik 'm voor de PC koop kan het zeker wel zo zijn dat ik aansluit bij bijvoorbeeld een InsideGamerCrew hoor. Als we de trollen en noobs er een beetje uit weten te houden iig 

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

ja je moet wel een crew hebben voor die bonussen die je krijgt. maar komt goed, wordt vast wel een nieuwe topic over geopend.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.