Welke pc games speel jij?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Rise of the Tomb Raider. Super leuke game, wel weer meer van het zelfde met hier en daar een klein beetje verandering qua gameplay want volgens mij is het klimmen iets uitgebreider en iets moeilijker maar wel bijna het zelfde. Voor de rest veel mooiere graphics en dat is het wel eigenlijk. De graphics en verhaal zijn de 2 opvallende veranderingen meer niet want de puzzels, schatten en zo zijn precies het zelfde, net als de lineaire game play in niet al te grote mappen.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik ga straks met The Division beginnen. Als je mij toe wil voegen om gezellig samen te gamen in COOP of gewoon mp zou wel leuk zijn. PM me maar voor mijn Uplay naam.

Level 12 85%

Nog 306 XP voor level 13

Yesss. Net een code gekregen voor Mirror's Edge Catalyst Closed Beta. Niet verwacht dat ik um zou krijgen.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Killer Instinct windows 10 game. Ook nog eens Gratis of er moet een addertje onder het gras zitten, ik ga zo een potje vechten en kijken of het wat is.

Level 12 85%

Nog 306 XP voor level 13

Spliffire wrote on 26 april 2016 18:07:

Killer Instinct windows 10 game. Ook nog eens Gratis of er moet een addertje onder het gras zitten, ik ga zo een potje vechten en kijken of het wat is.

Volgens mij krijg je maar een paar characters de rest moet je kopen.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Helaas wel indd maar vind de game ook geen geld waard eerlijk gezegd omdat ik het weinig aan vind, met gewoon knopen rammen kom ik het verste omdat het zo snel gaat dat ik het niet uit kan zoeken.

Ben nu veel bezig met Paragon, heerlijke 3e person mobo game is dit |.|

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

DOOM, de lang verwachte game is er nu eindelijk. Ik speel voornamelijk de single player en het ziet er erg tof uit. De beta had blijkbaar niet alles grafische effecten?

Level 49 98%

Nog 488 XP voor level 50

Doom, Overwatch en RB6 Siege. :)

Level 12 85%

Nog 306 XP voor level 13

CerandoX speel je nog veel siege? Als je wil voeg me maar toe. Ik speel nu even iets minder omdat ik nu wat meer SP games speel.

Ontopic:
Heb net mijn key binnen van Mirror Edge Catalyst. Nu nog 23,5 uur wachten :D

Edit: Uplay GT is Pinda-NL

Level 3 58%

Nog 65 XP voor level 4

wow

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik ga dit weekend veel plezier beleven aan Shadow Warrior 2. 5sterren op steam, 37 euro en het ziet er geweldig mooi uit https://www.youtube.com/watch?v=WIwUkqZ907Q

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Battlefield 1.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

RE 7. Het is freaky en soms eng, de sfeer en setting is goed. Maar wat mij tegen valt is dat ik er geen Resident Evil gevoel van krijg. Het komt namelijk meer op mij over als een zieke familie in een huisje die mensen wil vermoorden, en hun veranderen in monsters of demonen, hoe je het ook wil noemen. Het voelt gewoon niet dat ik met infected zombies te maken heb. Enige momenten die mij een beetje aan Resident Evil doen denken is waneer ik monsters tegen komen die op de Lickers lijken.

Ik denk persoonlijk ook dar deze game niet als Resident Evil bedoeld was, en dat komt ook omdat ik vorig jaar ook al een stukje demo van een spel heb gespeeld die lijkt op de gang van het huisje in het begin van de game.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik speel momenteel GTA 5 , GTA 4, C&C 3, Rainbow Six Lockdown.
Ik speel ook nog vaak Rome: Total War. Ik zou ook nog wel C&C Generals, GTA Vice City, IGI, Soldier of Fortune 2 Double Helix, Worms Armageddon, Need for Speed 2 etc willen spelen. Maarja toen was er Windows 10 en die verkloot alles.

Ik upload filmpjes van mijn gaming op youtube.
Als iemand het leuk vindt om dat te zien: Kanaal Gamevidsforfun.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

PUBG. Ik zoek trouwens nog mensen die samen willen spelen via steam. Mijn naam is DRAMA

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Ik speel alleen maar maplestory de laatste tijd. Enige wat me pc ook aankan ;).

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Ow en nu ook warframe.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.