Slowchat - Deep Space Nine

Level 33 98%

Nog 299 XP voor level 34

Over naaien gesproken; is het niet mogelijk om die artikels over "Moslims willen het verkrachten van blanke vrouwen legaliseren als zij Europa overnemen" volledig te verwijderen uit het archief? Ik wou net een artikel opzoeken en de eerste 10 pagina's werden bezoedeld door een reeks van deze artikelen.

Post was bewerkt op 25 mei 2016, 22:18 door LittleC

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

scrum had er geen zin meer in.

Community Manager & Redacteur
Level 32 97%

Nog 323 XP voor level 33

Als ik nieuws heb over IG5 deel ik het graag hier, maar momenteel zijn we even druk met andere dingen. De E3 bijvoorbeeld!

Level 32 97%

Nog 323 XP voor level 33

LittleC wrote on 25 mei 2016 22:07:

Over naaien gesproken; is het niet mogelijk om die artikels over "Moslims willen het verkrachten van blanke vrouwen legaliseren als zij Europa overnemen" volledig te verwijderen uit het archief? Ik wou net een artikel opzoeken en de eerste 10 pagina's werden bezoedeld door een reeks van deze artikelen.

Bedoel je forumtopics want ik volg je niet helemaal?

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Hij bedoeld de memberrecensies, die staat vol met "D66 is slecht" e.d. Ik kan ze helaas niet weghalen...

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Thijs Barnhard wrote on 26 mei 2016 07:47:

Als ik nieuws heb over IG5 deel ik het graag hier, maar momenteel zijn we even druk met andere dingen. De E3 bijvoorbeeld!

Dit bericht is zorgwekkend. Sinds wanneer houden redacteuren zich bezig met de ontwikkeling van een site. En sinds wanneer houden developers/designers zich bezig met de E3?

Het is altijd druk toch? Want na de E3 komt Gamescom. En na Gamescom komt TGS. En na TGS ie het drukke seizoen weer begonnen. Dus volgend jaar februari/maart komt IG5?

Level 32 97%

Nog 323 XP voor level 33

Rano wrote on 26 mei 2016 10:06:

Thijs Barnhard wrote on 26 mei 2016 07:47:

Dit bericht is zorgwekkend. Sinds wanneer houden redacteuren zich bezig met de ontwikkeling van een site. En sinds wanneer houden developers/designers zich bezig met de E3?

Het is altijd druk toch? Want na de E3 komt Gamescom. En na Gamescom komt TGS. En na TGS ie het drukke seizoen weer begonnen. Dus volgend jaar februari/maart komt IG5?

Ik bedoel: we zijn druk bezig en over de sites heb ik nu niets nieuws. Ik hoef zeker niet te zeggen dat ik het lange wachten ook zat ben, toch? We roeien met de riemen die we hebben!

Level 33 98%

Nog 299 XP voor level 34

"Het lange wachten" is een understatement. Wat is er (nu weer) misgelopen? Heeft de designer het opgegeven? Blijven er problemen komen in beta-fase? Weten jullie zelf nog niet goed welke richting uit te gaan? Wat is het?

Daarbij vrees ik dat het sowieso een kleine flop wordt. Niet alleen kijken we er al zo lang naar uit alsof het iets magisch is dat alle problemen zal oplossen en ons allemaal brengt wat we willen, maar voor dat laatste vrees ik ook want in alle previews had ik nergens het idee dat er geluisterd was naar de community en maar een heel andere weg is ingeslagen. 

Hoe goed de bedoelingen van Martrim zullen zijn; ik hoop dat ook andere redacteuren hun zegje erin hebben gehad. Redacteuren die al lang meedraaien/er van in het begin zijn en weten wat ze zelf en het publiek wil. Al is een groot deel doorheen de jaren vertrokken...

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Zolang mensen adblocker gebruiken geeft onze Jan geen GO voor IGv5  :O

Opperpoes
Level 6 74%

Nog 145 XP voor level 7

LittleC wrote on 26 mei 2016 12:16:

"Het lange wachten" is een understatement. Wat is er (nu weer) misgelopen? Heeft de designer het opgegeven? Blijven er problemen komen in beta-fase? Weten jullie zelf nog niet goed welke richting uit te gaan? Wat is het?

Daarbij vrees ik dat het sowieso een kleine flop wordt. Niet alleen kijken we er al zo lang naar uit alsof het iets magisch is dat alle problemen zal oplossen en ons allemaal brengt wat we willen, maar voor dat laatste vrees ik ook want in alle previews had ik nergens het idee dat er geluisterd was naar de community en maar een heel andere weg is ingeslagen. 

Hoe goed de bedoelingen van Martrim zullen zijn; ik hoop dat ook andere redacteuren hun zegje erin hebben gehad. Redacteuren die al lang meedraaien/er van in het begin zijn en weten wat ze zelf en het publiek wil. Al is een groot deel doorheen de jaren vertrokken...

Alles is misgegaan...alles. Nee, zoals we al meerdere malen hebben gezegd, we zitten bij een kleine uitgever met veel merken, maar een klein OD-team....zoals we ook een kleine redactie zijn. Sommige zaken hebben prioriteit boven IG en wat prioriteit heeft, bepaal ik helaas niet, dus vandaar de vertraging. En de redacteuren zijn betrokken hoor en we spreken ook met meer bezoekers dan alleen met jullie hier op het forum. We kunnen natuurlijk nooit iedereen zijn wensen in de nieuwe versie fietsen en ook niet iedereen tevreden maken, omdat er misschien net niet de functionaliteit in zit die jij graag wilt, maar we doen wat we kunnen met de middelen die we hebben (dan spreek ik hier voor de redactie), want er zit helaas maar 24 uur in de dag. Ik weet dat je hier niks aan hebt, maar we waarderen het enorm dat jullie en jij zo betrokken zijn *liefde*

Level 32 97%

Nog 323 XP voor level 33

Martin heeft eigenlijk al gezegd wat ik hier ook achter wou laten dus hier een video van een kat die denk dat ie een tovenaar is

Level 33 98%

Nog 299 XP voor level 34

Maar Martrim er zijn honderden reacties plus artikels in allerlei vormen en maten geweest van de die hard vaste leden (... toen toch, voor het gebeuren met Jelle) waarvan velen verschillende versies van IG hebben meegemaakt en dus een prima achtergrond hadden om feedback te geven. En ik heb hier tot nog toe niet veel van gezien in de previews - al kan het zijn dat het gewoon nog niet belicht werd.

Om maar een voorbeeld te geven: de mogelijkheid om terug je eigen profiel aan te passen. Dit centraal te maken voor elke gebruiker. Dat je meteen een overzicht krijgt van de persoon, met aan de zijkant zijn/haar recensies en/of zelfgeschreven artikelen. Dit is iets dat in IG3 heel prominent aanwezig was, en met deze versie wat op achtergrond is gekomen. Het maakte IG juist voor iedereen wat persoonlijker. Met de hedendaagse mogelijkheden (die jullie naar het schijnt zouden integreren bij het opmaken van artikelen) zou je hier zoveel mee kunnen doen...

Of de herinvoering van 'Clubs'. Dit zijn zaken waar ik al zoveel mensen om heb horen roepen. Wat IG vroeger zo goed en groots maakte. Weinig van overgebleven en ik zie het niet meteen terugkomen... Het lijkt allemaal opnieuw zo 'standaard' te gaan worden. Weinig creatief en weinig ruimte voor creativiteit. Please correct me if I'm wrong. Want ik hoop echt dat ik het fout heb.

Wat de uitgever betreft: hoe laag staan jullie precies op de lijst als je fucking anderhalf jaar moet wachten om gehoord/geholpen te worden? En dan begrijp ik die uitleg over de E3 ook niet goed... Ik dacht overigens dat het in de video's over een onafhankelijke designer ging die met het concept aan de slag zou gaan? Of is dat wel volledig klaar en is het wachten op de integratie? 

Ik vind het overigens geen manier van werken; dat je een site onder je vleugel zomaar kunt laten verkommeren voor zó lang. Maar het lijkt eerder regel dan uitzondering: op Pixelcake wordt ook al een hele tijd om verschillende dingen geroepen (van simpel tot ingewikkeld) en daar verandert ook geen flikker. En zij zitten met dezelfde structuur. Een kwalijke ontwikkeling in de webwereld.

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

Geen nood, techmode, is er :'D:'D :'D

Level 32 97%

Nog 323 XP voor level 33

Activate Techmode!

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Arno S. wrote on 26 mei 2016 14:03:

Zolang mensen adblocker gebruiken geeft onze Jan geen GO voor IGv5  :O

En ik snap het wel hoor. Wij hebben ook het probleem dat we een klein team hebben en dat het Windows 8 project maar blijft uitlopen. Echter heeft de organisatie daar verder geen last van want het huidige is nog prima, in tegenstelling tot het huidige IG.
Is er dan ook niets om te laten zien? Een echte preview van de site, bijvoorbeeld wat opgenomen met een screen recorder geeft al een mooi beeld en dat geeft mensen ook meer het idee dat er al echt wat staat.
Want tot dusver is het bij concepttekeningen gebleven, en dat is eerlijk gezegd wel zorgwekkend.

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Wat?!  _O-

Level 23 93%

Nog 502 XP voor level 24

Hard

Level 34 97%

Nog 404 XP voor level 35

Af en toe ook maar eens kijken of alles nog draait hier :) Toch jammer dat het zo moeizaam loopt!

Redactie
Level 36 94%

Nog 1182 XP voor level 37

Nog met een Game1-avatar!

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

LittleC verwoord het netjes.

Is het een idee dat jullie met een extern ontwikkelteam gaan werken? Dit schiet toch niet op? IG (zeker in de beginjaren) gebouwd door semi-vrijwilligers.

Opperpoes
Level 6 74%

Nog 145 XP voor level 7

Rano wrote on 30 mei 2016 12:48:

LittleC verwoord het netjes.

Is het een idee dat jullie met een extern ontwikkelteam gaan werken? Dit schiet toch niet op? IG (zeker in de beginjaren) gebouwd door semi-vrijwilligers.

Dat is zeker een idee, en hebben we ook meerdere malen geopperd. Alleen zou het 't proces op dit moment alleen maar vertragen

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Haha, wat een tiefusbende; niet echt professioneel.
Jullie zijn de grap van de eeuw geworden. En overtuigen zit nou ook niet bepaald in jullie genen...

Succes heren. Ben benieuwd waar ig over 5 jaar staat!

Ps: dit ligt niet aan de leden. Het is het mismanagement van de gehele site. _O-

Opperpoes
Level 6 74%

Nog 145 XP voor level 7

Koekiemonster wrote on 31 mei 2016 11:36:

Haha, wat een tiefusbende; niet echt professioneel.
Jullie zijn de grap van de eeuw geworden. En overtuigen zit nou ook niet bepaald in jullie genen...

Succes heren. Ben benieuwd waar ig over 5 jaar staat!

Ps: dit ligt niet aan de leden. Het is het mismanagement van de gehele site. _O-

ik zat al op deze te wachten. Thanks! *liefde*

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Ja heel raar. Nee, jullie doen het geweldig. Als contentteam doe je toch je best om verder vooruit te komen?
Het is toch ook voor jezelf als je leuke content op zo een sloebersite komt?

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.