Slowchat - Deep Space Nine

Level 23 93%

Nog 502 XP voor level 24

Goede vraag Rano! Ik mis wel een leuk actief messageboard

Level 19 96%

Nog 200 XP voor level 20

Rano wrote on 29 september 2017 11:14:

Even een vraag. Wordt er nog gewerkt aan een update voor InsideGamer? Kan iemand van ReShift de toekomst van InsideGamer, Gamer en PU vertellen? Is er überhaupt een toekomst?

Kun je me PM'en met dat forum waar alle oude IG en Pixelcakers naar toe zijn gegaan?
Beetje flauw dat je gemod wordt om een link, als ik het verwijs naar neogaf oid wordt ik dan ook gemod? dit is gewoon censuur a-la-2017.

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

Zo! Dat zal ze leren :P

Level 22 91%

Nog 650 XP voor level 23

Ja of niet. Waarschijnlijk niet. Nee. Niet

Level 19 96%

Nog 200 XP voor level 20

nu is het in plaats van aangepast gewoon verwijderd. Jullie zinken diep IG

Community Manager & Redacteur
Level 32 97%

Nog 323 XP voor level 33

Volgens de regels waarmee je akkoord bent gegaan toen je je registreerde mag je geen reclame maken dus maak hier alsjeblieft niet zo'n probleem van ;)

Level 18 92%

Nog 375 XP voor level 19

Thijs Barnhard wrote on 9 oktober 2017 12:35:

Volgens de regels waarmee je akkoord bent gegaan toen je je registreerde mag je geen reclame maken dus maak hier alsjeblieft niet zo'n probleem van ;)

Kan je ook verklappen of er nog dingen gaan veranderen in de nabije toekomst? Van Insidegamer een veredelde online gok website maken gaat niet werken. Dan zien jullie zelf toch ook wel in?

Opperpoes
Level 6 74%

Nog 145 XP voor level 7

We maken er geen veredelde goksite van, we draaien een beta test met een paar studenten, wat niet om echt geld draait, voor nog een week. 

En geloof het of niet, ik zit nu te vloeken op een test-versie van de  nieuwe site. :)

Level 19 96%

Nog 200 XP voor level 20

Thijs Barnhard wrote on 9 oktober 2017 12:35:

Ik maak geen reclame, ik probeer enkel informatie in te winnen, dus welke regel overtreed ik?

Level 71 99%

Nog 273 XP voor level 72

En geloof het of niet, ik zit nu te vloeken op een test-versie van de  nieuwe site. :)

Nice!

Level 18 92%

Nog 375 XP voor level 19

Martin Verschoor wrote on 10 oktober 2017 10:36:

We maken er geen veredelde goksite van, we draaien een beta test met een paar studenten, wat niet om echt geld draait, voor nog een week. 

Oke fijn om te horen! Ik ben benieuwd hoe het eruit komt te zien

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Bij de PU nemen ze dat spelletje op de frontpage wel heeel serieus.

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Wat een soap

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.