Wii U aanschaffen via marktplaats

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik wil graag een Wii U kopen via marktplaats. Ik heb een advertentie op het oog waarbij er 8 games bij zitten. Maar deze games zitten niet in een hoesje, maar zijn geïnstalleerd op de Wii U zelf. Staan deze games op het systeem zelf, of zijn ze gelinkt aan het account van deze persoon, net zoals met een ps4 bijvoorbeeld. Dit wil ik graag weten omdat ik niet bedrogen wil worden. Bvd.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Digitale games zijn gekoppeld aan het Nintendo ID waar ze mee gekocht zijn, dus tenzij je het Nintendo ID inclusief wachtwoord krijgt zal je er niets aan hebben. Zul je even moeten vragen aan de verkoper want de mijne heb ik ook verkocht met het account en een tijdelijk wachtwoord.

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

Tijmen12345 wrote on 25 juli 2017 21:32:

Ik wil graag een Wii U kopen via marktplaats. Ik heb een advertentie op het oog waarbij er 8 games bij zitten. Maar deze games zitten niet in een hoesje, maar zijn geïnstalleerd op de Wii U zelf. Staan deze games op het systeem zelf, of zijn ze gelinkt aan het account van deze persoon, net zoals met een ps4 bijvoorbeeld. Dit wil ik graag weten omdat ik niet bedrogen wil worden. Bvd.

Of hij is gewoon gehackt dat kan ook nog.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.