Destiny - The Last City On Earth

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Voor de doorsnee gamer vast een achterlijke vraag, maar ik heb na een PS1 winterslaap van 20 jaar pas recent de upgrade gemaakt naar PS4. Daarop me tot nu toe vermaakt met Fifa, maar vorige week goedkoop tegen de game 'Destiny' aangelopen. Tot dusver het positieve.

Echter, na het succesvol afgronden van Missie 1, kom ik terecht in The Last City On Earth, waar je upgrades kunt kopen en andere spelers ziet rondhuppelen. Met geen mogelijkheid Lukt het me om daar weg te gaan om missie 2 te gaan spelen. Hoe kan dit? Wat zie ik over het hoofd? Online walkthroughs maken me niet wijzer.

Wanneer ik in de Orbit stap en Earth als bestemming aanklik, dan is er geen klikbare locatie op de plattegrond, waar de speler in de walkthrough dit wel kan ( https://www.youtube.com/watch?v=XKQfiwPzjmc   28.34 minuten; die oplichtende ster heb ik niet ). Wat zie ik over het hoofd?

Level 18 93%

Nog 312 XP voor level 19

Dat Destiny 2 is uitgekomen... nee zonder gekheid, je zou idd naar orbit moeten gaan en daar op earth een knipperend icoontje moeten zien. Heb je al op Moon gekeken?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.