Welke leeftijd nintendo ds lite?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo,

Onze zoon wordt binnenkort 6 jaar en wil dolgraag een nintendo ds voor zijn verjaardag.
meer: dự án 17 phạm hùng
Zijn vriendjes hebben er ook 1 , dus hij wil er ook zo graag 1.
Hij zit wel eens af en toe achter de laptop spelletjes te doen , maar na een half uurtje is hij er dan weer klaar mee en gaat tekenen, legoen of iets anders doen.
meer: chung cư eco dream
Gezien de prijs van zo'n ding is hier grote twijfel of we niet beter nog een jaartje kunnen wachten, of zoon geld laten vragen voor zijn verjaardag zodat hij zelf kan gaan sparen.

Ik was zo maar even benieuwd of iemand een briljante tip heeft waar wij nog niet aan gedacht hebben.
meer: golden park tower
Groetjes !

Post was bewerkt op 29 januari 2018, 09:47 door blackdoom

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Goedemiddag!
De handheld/consoles van Nintendo zijn vaak meer geschikt voor jongere doelgroepen dan die van bijvoorbeeld Sony/Microsoft (Playstation/Xbox). De Nintendo DS Lite wordt al even niet verkocht, dus ik gok dat je de 3DS bedoelt. Hier is inmiddels ook een "2DS" variant van, welke in principe het zelfde doet, behalve het 3D effect wat je soms in 3D bioscoop films zien.
Voor 98 euro is deze al te koop inclusief Super Mario Bros 2, welke zeer geschikt is voor die leeftijd. Op Budgetgaming kun je prijzen van diverse aanbieders vergelijken. Hier zie je bijvoorbeeld dat de Mediamarkt de bundel voor 98 euro aan biedt:
https://www.budgetgaming.nl/3ds/nintendo+2ds+console+zwart01111blauw+08976+new+super+mario+bros+2.html

Eventueel zou je ook voor de "New" 2DS XL kunnen gaan, welke opklapbaar is en ietwat vlotter zou moeten zijn. Deze is echter 35 euro duurder, zonder game:
https://www.budgetgaming.nl/3ds/new+nintendo+2ds+xl+console+zwart01111turquoise.html

De adviesleeftijd voor Super Mario Bros 2 is 7+, maar ik weet zeker dat de meeste kinderen van 6 dit binnen no time oppakken (ik spreek uit ervaring van mijn eigen jeugd).
Hopelijk heb je hier wat aan!

Groeten terug!

Post was bewerkt op 19 januari 2018, 13:20 door Gaaiz

Moderator
Level 14 98%

Nog 36 XP voor level 15

Graag gedaan he! ;)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Raar, dit is mij ook al een paar keer overkomen op dit forum. Iemand stelt een vraag; je beantwoord hem netjes; en vervolgens hoor je er nooit meer wat van :S

Opperpoes
Level 6 74%

Nog 145 XP voor level 7

onbeleefd

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Als iemand op het internet met een vraag om hulp stopt met reageren kun je er wel vanuit gaan dat het probleem is opgelost.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Dat kan wel zo wezen, maar het is zo vreemd dat het zo vaak gebeurd op deze site.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.