Op zoek naar kids die graag schietspellen doen

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo iedereen,
Mijn naam is Charlotte en voor een nieuw tv-programma ben ik op zoek naar kinderen/jongeren (in de leeftijd van ongeveer 10-18 jr) die ontzettend graag en veel schietgames spelen op de computer. Je ouder(s) begrijpen hier maar weinig van. Ze vragen zich af wat je toch achter die pc doet? En zien de lol echt niet in van die schietspellen. Vaak ontstaat er discussie thuis. Kortom: jullie zitten niet op hetzelfde level. 
In het programma krijgen de ouders inzicht in het gamen, ze worden door professionals meegenomen in de wondere wereld van het gamen met als einddoel: het opnemen als eTeam tegen jullie met gamen. Om jullie te verslaan! Wat we hiermee willen bereiken? Ervoor zorgen dat kind en ouder weer nader tot elkaar komen en meer begrip krijgen voor elkaar. Het is een leuk, geen zwaar programma met humor. Met respect voor de deelnemers. Herkent een van jullie dit en zouden jullie dit leuk vinden? Zo ja, dan hoor ik het heel erg graag!!
Groetjes Charlotte Sandmann

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.