Bungie had geen idee wat 'The Darkness' in Destiny is

Nieuws | -

In een interview met Game Informer heeft Destiny 2-director Luke Smith verteld waarom de game niet uitlegt wat The Darkness is, ondanks dat er vaak naar werd verwezen.

We hebben nooit gezegd wat The Darkness betekent. Achteraf zijn we spelers wel het verhaal verschuldigd, maar niet in deze game. We wilden zo veel mogelijk extra terminologie verwijderen en focussen op het verhaal van Destiny 2."

In een ander interview met Kotaku zei Smith zelfs dat Bungie zelf ook niet wist wat The Darkness exact is:

"We hadden geen idee wat het was, eerlijk gezegd. Dus wat we met Destiny 2 doen, is het vertellen van een verhaal over The Light. En wat het betekent om uitgekozen te worden. Om die reden verwijderen we The Darkness uit de game."

Destiny 2 verschijnt op 6 september voor PlayStation 4 en Xbox One, en op 24 oktober voor pc. De data van de bèta werden op E3 2017 bekendgemaakt.


Plaats een reactie


Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.