Cameraperspectief Diablo 3 was punt van discussie

Nieuws | -

Binnen het ontwikkelteam van Diablo 3 is er kort discussie geweest over het isometrische perspectief van de game. Dit zegt director Jay Wilson tegen games.on.net.

Vroeg in het ontwikkelingsproces waren er volgens Wilson een aantal teamleden die het idee opperden om de game niet vanuit een isometrisch perspectief te laten spelen, maar vanuit een derde- of eerste persoonsperspectief. Dat zou technisch beter en zijn en het zou de game moderner maken. Wilson zegt hierover: "Een camerastandpunt is voor mij geen keuze die met techniek te maken heeft, er zijn al meer dan genoeg games die vanuit derde- of eerste persoonsperspectief spelen."


Plaats een reactie


Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.